אופנה יומית: סופיה מצ'טנר על המסלול של שאנל

סופיה בתצוגת שאנל | צילום: GettyImages
סופיה בתצוגת שאנל | צילום: GettyImages

תערוכת האיורים של הסלבס, היחסים החדשים של סופיה מצטנר ושאנל והצצה לקולקציה הראשונה של רף סימונס לקלווין קליין. כל מה שצריך לדעת על אופנה היום

88 שיתופים | 132 צפיות

 

1. אתמול (שני) נפתחה בקניון רמת אביב תערוכת Fashion_Feed#, המציגה איורי אופנה של המאיירת שירה ברזילי, הידועה בשם "קוקטית". ברזילי איירה שלושים אייקוני סטייל מקומיים, על בסיס צילומי האינסטגרם שלהם. בין המאויירים נמנים גפן ברקאי, ירדן הראל, אפרת גוש ואניה בוקשטיין. התערוכה תוצג ברחבה המרכזית של הקניון בקומת הכניסה עד ה-17 בפברואר והכניסה חופשית.

יוליה פלוטקין באיורה של שירה ברזילי
יוליה פלוטקין באיורה של שירה ברזילי

 

2. מאז עזב במפתיע את דיור ומונה למעצב הראשי של קלווין קליין, עורר רף סימונס סקרנות גדולה באשר לקו הסגנוני שיתווה בבית האופנה האמריקאי. בתחילת השבוע נחשפו תמונות מתוך הקמפיין הראשון בניצוחו, בהן מככבת בין היתר השחקנית הצעירה והמדוברת מילי בובי בראון, כוכבת סדרת הטלוויזיה האמריקאית Stranger Things. לצד הקמפיין, נמסרה הודעה על השקת קו חדש ומפתיע בקלווין קליין שנקרא "Calvin Klein By Appointment". מדובר בקולקציה בת 14 פריטים המהדהדים השפעות מעשורי העבר, שנתפרים בעבודת יד לפי הזמנה ובהתאם למידת הלקוחה. מאחר וקלווין קליין הוא מותג Ready to wear, ניתן לחשוב על הקו החדש כקוטור להמונים, במחירים נגישים מאלה שמציע עולם הקוטור.

3. החוזה של הדוגמנית הישראלית סופיה מצ'טנר עם דיור אמנם נגמר, אבל לחשושים על הזדמנויות חדשות נשמעו כבר זמן מה והיה ברור שזאת רק תחילתה של קריירה מופלאה. הדוגמנית הצעירה צעדה בתצוגת שאנל שהתקיימה היום (שלישי) במסגרת שבוע ההוט קוטור, שהתקיימה כמיטב המסורת בגרנד פאלה בפריז. לבושה בחליפת חצאית בגון שמנת רך וניחוח סיקסטיז עז, מצטנר נראתה נפלא כהרגלה וגרמה לנו לתהות האם נראה אותה השבוע בתצוגות נוספות.

סופיה בתצוגת שאנל | צילום: GettyImages
סופיה בתצוגת שאנל | צילום: GettyImages

 

4. אחרי ששיתפה פעולה עם דיור ומגזין Dust וצילמה נערים להפקת אופנה שהפכה מדוברת, הצלמת הישראלית מיכל חלבין עושה את זה שוב: אתר Vogue מפרסם הפקה נוספת פרי עדשת המצלמה שלה, בה נראים ילדי בית ספר צבאי באוקראינה לבושים מדים ומעלים שאלות על הגבול בין ילדות לבגרות. מתבגרים הם נושא החוזר תדיר בעבודותיה של חלבין. ההפקה שצילמה בשיתוף עם דיור ספגה ביקורת מצד כאלה שלא השכילו להבין שמדובר בנערים ולא בנערות שדופות והאשימו אותה בכך שהיא מעודדת לאנורקסיה. צפו בהפקה כאן.

צילום: מיכל חלבין
צילום: מיכל חלבין