אופנה יומית: הפרויקט הבא של ג'יג'י חדיד

ג'יג'י חדיד לטומי הילפיגר | צילום: יח"צ
ג'יג'י חדיד לטומי הילפיגר | צילום: יח"צ

האתר הישראלי החדש שיעשה לכן סדר בשופינג והפיג'מות שהתבוללו. כל מה שצריך לדעת על אופנה היום

88 שיתופים | 132 צפיות

 

1. אנחנו לא יודעות שובע מג'יג'י חדיד וזה לא חדש. כל דבר שהבחורה עושה מעניין אותנו, החל מהז'קטים המגלומניים שהיא לובשת, דרך קולקציית הקפסולה שלה עם טומי הילפיגר ועד פעולות מוזרות כמו השמדת משרדים: במסגרת חגיגות יום הולדת 25 למגזין Dazed, עובר הצוות למשרדים חדשים, ומה יותר הגיוני מלהזמין את נערת השער של הגיליון החגיגי ג'יג'י חדיד להחריב את המשרדים הישנים ולצלם את זה? צפו כאן.

 

2. ואם כבר ג'יג'י, מותג התיקים האמריקאי Gigi New York שיגר מכתב אל טומי הילפיגר, הטוען לשימוש בעייתי בשמה של הדוגמנית בקולקציית הקפסולה שלה עם המותג. לדבריהם, הלוגו Gigi עלול לגרום לבלבול הצרכן ומהווה הפרה של זכויות שנרכשו על ידי החברה. עכשיו בבקשה, העיפו מבט חטוף בקולקציית התיקים המדוברת ואמרו לנו האם אנחנו מדמיינות, או שכמה מהדגמים דומים באופן מחשיד לתיקים אייקוניים של מותגי על כאלה ואחרים, אפרופו זכויות.

3. חליפות הפיג'מות – הדור הבא: ג'נה ליונס, המנהלת הקריאייטיבית של המותג האמריקאי J Crew ואישה בעלת סטייל משובח, נצפתה בשבוע האופנה בניו יורק באחת מחליפות הפיג'מה מתוך הקולקציה המשותפת של J Crew עם מותג הצעיפים והעניבות הותיק Drake. רק שבמקום ללבוש מכנסיים וחולצה בעלי אותו פרינט, היא עשתה מיקס אנד מאץ' משתי חליפות בצבעים שונים, כשבת זוגתה שישבה לצידה  לבשה את החלקים המשלימים. נא לנסות את זה בבית.

ג'נה ליונס | צילום: GettyImages
ג'נה ליונס | צילום: GettyImages

 

4. הבוקר הושק באופן רשמי Get Style, אתר קניות ותוכן ישראלי. מדובר בסטארט אפ מבורך שמבקש לעשות לצרכן הישראלי סדר בג'ונגל הגלובלי ולהפוך את חוויית השופינג לקלה, יעילה ושקופה יותר. האתר מבוסס על מנוע חיפוש בעברית באמצעותו ניתן לאתר מוצרים ממאות חנויות בעולם, שאת חלקן סביר שלא הכרתן בעבר, והדובדבן – לצד כל פריט מוגשת אינפורמציה חשובה המסייעת לקבל החלטות – עלות המשלוח וצפי המס לתשלום. בנוסף, תוכלו לקבל התראות על סיילים, להיעזר בצוות שירות הלקוחות במידה ואתן נתקלות בבעיה מול האתר הבינלאומי ואפילו להתעדכן על מגמות והתרחשויות בעולם האופנה דרך המגזין של האתר. בהמשך, תוכלו לחפש באתר פריטים ספציפיים ולהשוות מחירים, וכן לרכוש פריטים של מותגים ומעצבים ישראלים.

מירן מנקס ל-getstyle | צילום: אלה אוזן
מירן מנקס ל-getstyle | צילום: אלה אוזן
מירן מנקס ל-getstyle | צילום: אלה אוזן
מירן מנקס ל-getstyle | צילום: אלה אוזן