אופנה יומית: הפוקימונים פולשים אל עולם האופנה

אוסף הנעליים המרשים של תרזה מיי | צילום: GettyImages
אוסף הנעליים המרשים של תרזה מיי | צילום: GettyImages

הצצה ראשונה לקמפיין הבינלאומי של שלומית מלכה והאם ראש ממשלת בריטניה החדשה היא אימלדה מרקוס הבאה? כל מה שצריך לדעת על אופנה היום

88 שיתופים | 132 צפיות

 

1. אחרי שסיפרנו לכן בשבוע שעבר ששלומית מלכה מדגמנת לארמני אקסצ'יינג', בסוף השבוע קיבלנו הצצה הרבה יותר מספקת לקמפיין. מלכה העלתה לחשבון האינסטגרם שלה סרטון שמדגים קוליות מתפרצת במדרכות ניו יורק וגורם לנו לתהות למה אנחנו לא שם בעצם. בעיר, לא בקמפיין.

2. לא תמצאו אותנו מחפשות פוקימונים בחוצות העיר, זה לא יקרה, אף פעם. מה שכן, נתקלנו בסוף השבוע בטאמבלר המעולה הזה, פרי מוחו הקודח של הסטייליסט הקנדי פראני פק, ששותל את דמויות המשחק בתוך קמפיינים של מותגי אופנה מובילים. כשפיקצ'ו וג'יגליפאף מעטרים מודעה של שנאל או גוצ'י – פתאום הם נראים לנו חמודים בהרבה.

3. הרשת לא נרגעת מדיבורים על מלתחתה הנועזת של תרזה מיי, ראש ממשלת בריטניה החדשה, ובפרט על אוסף הנעליים המרשים שלה. אג'נדה שמרנית בצד, הגברת מיי אוחזת במלאי מרשים של פאמפס ובלרינות צבעוניות, מגפיים נועזים, נעלי אוקספורד משובחות וחיבה מיוחדת לפרינטים מנומרים. אם לשפוט לפי כפות הרגליים, זאת עומדת להיות קדנציה מאוד מעניינת. לוקינג פורוורד.

תרזה מיי מפתיעה | צילום: GettyImages
תרזה מיי מפתיעה | צילום: GettyImages