אופנה יומית: העולם מפרגן לנסטיה ליסנסקי

אנטוניו בנדרס | צילום: GettyImages
אנטוניו בנדרס | צילום: GettyImages

מי ישחק את ג'יאני ורסאצ'ה בסרט חדש ואילו פאשניסטות ישראליות כבשו רשימה יוקרתית? כל מה שצריך לדעת על אופנה היום

88 שיתופים | 132 צפיות

 

1. בקרוב יתחילו צילומיו של סרט חדש, בבימויו של בילה אוגוסט, בו יככב אנטוניו בנדרס. הדמות שיגלם בנדרס היא לא אחרת מזו של ג'יאני ורסצ'ה, המעצב האיטלקי שהקים את בית האופנה הידוע ונרצח ב-1997. אגב, תחום האופנה לא זר לבנדרס, שבעברו למד עיצוב אופנה, ובמאי האחרון אף הוציא קולקציית קפסולה עם המותג הסקנדינבי Selected.

2. "ניו יורק ידועה כבירת האופנה של העולם ופריז מלאה בנשים שיודעות ליצור מראה מלוטש ועם זאת בלתי מתאמץ, אבל חכו שתראו את האאוטפיטים שלובשים בתל אביב". כן כן, כך נפתח אייטם באתר הלייף סטייל Popsugar, שעוסק בבלוגרי האופנה של ארצנו. 16 בלוגריות מככבות ברשימה, ביניהן חברת המערכת האהובה שלנו נסטיה וקורין אברהם (שזכתה לאחרונה לטייטל זהה גם ממגזין הארפרס בזאר). זאת הפעם השניה שממליץ האתר על בלוגריות ישראליות. הפעם הראשונה, היתה בנובמבר האחרון.

We really need more fashion events ? #TBT

A photo posted by N A S T Y A (@nastyalisansky) on

3. מותג אקססוריז חדש מתבשל בימים אלה. המעצב הצעיר מארק גולדנברג, שעובד בסטודיו של מאיה נגרי, שוקד על ביסוס מותג חדש שלו – Mardo Studio. מקור השם הוא שילוב שמותיהם של מארק ושותפו, עידו וולפמן. נכון לעכשיו, מדובר במותג אקססוריז בלבד, המוגדר על ידי גולדנברג כיוניסקס עם נגיעה נשית. בעתיד הרחוק, מתוכננת התרחבות גם לתחום הבגדים. התיקים, הנמצאים בשלב הייצור כרגע, צפויים לצאת בעוד כחודשיים-שלושה.

מתוך קולקציית הביכורים של Mardo Studio | צילום: גיא נחום לוי
מתוך קולקציית הביכורים של Mardo Studio | צילום: גיא נחום לוי