אופנה יומית: הכלב החדש הכי לוהט באינסטגרם

לנה דנהאם לצד ג'ניפר קונר וג'נה ליונס במט גאלה | צילום: GettyImages
לנה דנהאם לצד ג'ניפר קונר וג'נה ליונס במט גאלה | צילום: GettyImages

שיתוף הפעולה של בית האופנה אוסקר דה לה רנטה והכלב הפוטוגני של תום בראון כבש אותנו. כל מה שצריך לדעת על אופנה היום 

88 שיתופים | 132 צפיות

 

1. לפני כחודש וחצי הודיע פיטר קופינג, שמונה למעצב ראשי על ידי אוסקר דה לה רנטה עצמו בטרם מותו, כי הוא פורש מתפקידו, בטענה כי נסיבות אישיות מאלצות אותו לחזור לאירופה. לא בטוח שקנינו את זה. בסוף השבוע, הודיעו באוסקר דה לה רנטה על מינויים של צמד מעצבים ראשיים – פרננדו גרציה ולורה קים, שניהם עובדים ותיקים בבית האופנה, שב-2015 עזבו אותו כדי להקים מותג עצמאי משלהם העונה לשם Monse. לאור המינוי, צפויה שותפות חדשה בין המותגים.

אוסקר דה לה רנטה | צילום: GettyImages
אוסקר דה לה רנטה | צילום: GettyImages

 

2. איימי שומר לא לבד. אחרי שהכריזה הקומיקאית כי היא סולדת מאירוע המט גאלה – הגביע הקדוש של עולם האופנה שלדבריה "מרגיש כמו עונש", בסוף השבוע האחרון הצטרפה אליה גם לנה דנהאם. בראיון עם שומר, התייחסה דנהאם לאירוע כאל "ספירה מטורפת לאחור לרגע שבו כולנו נוכל להמלט", ובכך היא מצטרפת גם אל דקוטה ג'ונסון, גווינת' פאלטרו וטינה פיי, שהערב המדובר הוא לא כוס התה שלהם. ורק אנחנו מחכות מדי שנה לרגע בו נוכל לשבת עם כוס התה שלנו ולצפות במצעד התלבושות המושקע של האירוע – יצירות פאר ואסונות כאחד.

3. אחרי הכלב נוויל, של מארק ג'ייקובס שמככב על שערי מגזינים ושופט, החתולה המפונקת של קרל לגרפלד, הכירו את הקטור, כלבו הפוטוגני של המעצב תום בראון, שפתח לאחרונה חשבון אינסטגרם. נכון לעכשיו בחשבון תמונה אחת, אבל משהו אומר לנו שזה האינסטגרם הלוהט הבא של מילייה היצורים הפרוותיים ועל כן לא היססנו ללחוץ על כפתור ה- Follow.

… hello , my name is hector …

A photo posted by Hector Browne (@hectorbrowne) on