אופנה יומית: החתולה של קרל לגרפלד פריבילגית

צילום מתוך אינסטגרם
צילום מתוך אינסטגרם

מהי הבשורה החדשה של אלף אלף, למה היינו רוצות להיות החתולה של קרל לגרפלד ובקשה אישית למעצבת שרון ברונשר. כל מה שצריך לדעת על אופנה היום

88 שיתופים | 132 צפיות

 

1. כבר חודשים אנחנו מריירות על מייבש השיער המטורף של דייסון, ששוקל פחות מקילו, בקושי עושה רעש והרבה פחות מזיק לשיער ממייבשים אחרים. היום גילינו שהלקוחה הראשונה בעולם שזכתה להשתמש במכשיר המהפכני והקשה להשגה הזה, שאגב – עולה 300 פאונד, היא לא אחרת משופט, החתולה הפריבילגית של קרל לגרפלד. משרד היח"צ של החברה מקבל מאיתנו דוז פואה.

2. עמוד הפייסבוק של המותג המקומי אלף אלף, עליו מנצחות המעצבות איילת הרמל ואפרת לוין, מבשר כי ממש בקרוב תושק קולקציית ילדים ראשונה. מי שמכירה מספיק את המותג יכולה לנסות לראות בעיני רוחה קווים לדמותו של הליין החדש (אנחנו מהמרות על נינוח, ספורטיבי, קליל ועוד מילים מהאיזור הזה), ומי שלא – מוזמנת להעמיק את ההיכרות.

3. המעצבת שרון ברונשר מביאה את השפה האסתטית המופלאה שלה אל הספירה הוירטואלית ומשיקה חנות אינטרנטית חדשה. לשמור לנו בצד: את חלוק הפיקה וחולצת המשי המכופתרת. בולטים בהיעדרם: מוצרי הנייר המדהימים. איפה אתם?

4. פרויקט חדש ומשמח בשם Taking steps in the path for peace מפגיש בין נשים ישראליות ופלסטיניות, שיחד רוקמות על נעליים ופאצ'ים ציפור עתיקה. הפריטים הרקומים הנושאים מסר של פיוס הפכו די מהר לפריט אופנתי בו הצטיידו מגוון סלבס, ביניהן קייט בלאנשט, מריל סטריפ, הלן מירן וברברה סטרייסטנד.