אופנה יומית: האם קארה דלווין נפוחה מדי מכדי לדגמן לנז'רי?

קארה דלווין | צילום: GettyImages
קארה דלווין | צילום: GettyImages

החליפה של קייטי פרי לבשה עבור הילרי קלינטון, הצצה ראשונה לקולקציה החדשה של הודיס והמשקל של קארה דלווין. כל מה שצריך לדעת על אופנה היום

88 שיתופים | 132 צפיות

 

1. ביקרנו אתמול (שני) בצהרי היום בגלריה חשוכה שנבנתה בהאנגר 11, בה הוצגה קולקציית החורף של הודיס, שכזכור נרכשה לאחרונה על ידי קסטרו. "בימינו כאשר הגבולות בין אופנת מסלול לאופנת הרחוב מטשטשים והלבוש היומיומי והרשמי משפיעים אחד על השני, נרקמת מערכת יחסים שיוצרת לגיטימציה לקטגוריה חדשה בעולם האופנה: אופנת בייסיק", בישר המדריך הדיגיטלי בו צוידנו עם כניסתנו לאולם, שיצר תחושה של סיור במוזיאון. ההצמדות להגדרה זו היא מעט תמוהה לאור העובדה שכבר בחורף שעבר, החלו ברשת לעשות סימנים של פריצת גבולות הבייסיק והתרחבות למחוזות חדשים. אכן, בהודיס ממשיכים העונה את המגמה שהחלה אז, ומציעים לא רק בגדי פנאי נינוחים, אלא פריטים מטופלים בהרבה, בהם עליוניות סקובה מוצלחת בעלת צללית ארוכה, ז'קט שרלינג וחולצות טנסל מכופתרות. בנוסף, מוגשת קולקציית אקטיב מוצלחת מאוד, שלראשונה כוללת פרינטים.
49-199 ש"ח, בחנויות הרשת

ג'קט 169.90 ש"ח. הודיס | צילום: יניב אדרי
ג'קט 169.90 ש"ח. הודיס | צילום: יניב אדרי
קולקציית סתיו-חורף 2016-17 של הודיס | צילום: שי יחזקאל
קולקציית סתיו-חורף 2016-17 של הודיס | צילום: שי יחזקאל

 

2. אם היינו יכולות, היינו מסתובבות מעכשיו ועד שיוכרזו תוצאות הבחירות בארה"ב עטופות בבגד שעיצב פרבל גורונג עבור קייטי פרי, איתו הופיעה במפגן התמיכה בהילרי קלינטון בפילדלפיה. שתדעו.

 

3. רגע אחרי ההתבטאות הלא מוצלחת של טומי הילפיגר, לפיה ג'יג'י חדיד לא רזה מספיק בעיני המלהק שלו, נוצרה סערה חדשה סביב המשקל של קארה דלווין, כשהצהובון הבריטי "The Sun" חשף כי לכאורה נמנע ממנה להשתתף בתצוגת ויקטוריה'ס סיקרט לאור העובדה שהיא "נפוחה". שמחנו לגלות שמדובר באזעקת שווא והעולם לא התחרפן טוטאלית, כשדלווין העלתה לחשבון האינסטגרם שלה מכתב מפורט מקברניטי חברת ההלבשה התחתונה, המבהיר כי הסיבה שנבצר ממנה להופיע בתצוגה הייתה השתתפותה בצילומי סרט וקורא לה להשתתף בתצוגה הבאה.

??? ??it's shameless to discuss women's bodies just to sell papers #bloated ❤️ @victoriassecret

A photo posted by Cara Delevingne (@caradelevingne) on