אופנה יומית: האחות הקטנה והזולה של זארה מגיעה לארץ

Stradivarius | צילום: יח"צ
Stradivarius | צילום: יח"צ

מי הדוגמנית שלא קמה בבוקר עבור פחות מ-10,000 דולר ואיפה אפשר להשיג סלי קש אייקונים? כל מה שצריך לדעת על אופנה לפני סוף השבוע

88 שיתופים | 132 צפיות

 

1. קפצנו הבוקר לראות את הסניף הראשון של הרשת הספרדית סטרדיווריוס, מבית אינדיטקס. למי שלא מכירה, מדובר באחות הטינאייג׳רית של זארה, הדומה באופיה לברשקה ופול אנד בר ומציעה פריטים צעירים וטרנדיים במחירים מאוד נגישים (עד 220 ש"ח). הסניף הראשון יפתח מחר (שישי) בעזריאלי, ובעתיד הקרוב צפויים להפתח שלושה סניפים נוספים. התרשמנו מהניסיון לייצר חוויה נעימה עבור הלקוחה בתאי המדידה: אין הגבלה על מספר הפריטים שניתן להכניס לתא, בכל תא לחצן המאפשר לקרוא למוכרים, ושלט עליו יכתבו את שמכן – תורם לחווית היחס האישי גם הוא.

Stradivarius | צילום: יח"צ
Stradivarius | צילום: יח"צ

 

2. בספטמבר הקרוב תעלה לאוויר תכנית ריאליטי חדשה בשם "Strut", שיצרה השחקנית וופי גולדברג, בשיתוף עם סוכנות הדוגמנות Slay – הסוכנות הראשונה בעולם שעובדת עם דוגמנים טרנסג'נדרים בלבד. ניחשתן נכון – זהו נושא התכנית: מסעם של חמישה דוגמנים שעברו ניתוח לשינוי מין בתעשיית האופנה. החל מה-20 לספטמבר, תהיה התכנית זמינה לצפיה אונליין. בינתיים, הטריילר כאן.

3. אם לשפוט לפי האינסטגרם ואתרי האופנה, החיים הם פיקניק. סלי קש הם מצרך מפתח העונה, בעיקר כאלה שמרפררים לג'יין בירקין של הסבנטיז. ב- Who What Wear ו- Refinery 29 ממליצים על מותג פורטוגלי בשם Little Doe, שזוכה לפופולריות רבה, וב- Vogue מסבים את תשומת ליבנו למותג Khokho, שיוסד באפריקה על ידי מעצבת לשעבר במותג החביב עלינו Rag&Bone.

Our forever babe @fingermonkey in hump day whites while supporting queen @vanessaseward with our Praia basket in tow.

A photo posted by littledoeislove (@littledoeislove) on

4. בונוס לסופ"ש: הפקה מיוחדת בגיליון ספטמבר של הארפרס בזאר, צוללת לימיה הראשונים של דוגמנית העבר לינדה אוונג'ליסטה ("אני לא קמה בבוקר בשביל פחות מ-10,000 דולר ליום") במקצוע. להפקה לוהקה הדוגמנית הצעירה רקל צימרמן ועל הסטיילינג המרשים אמונה אוונג'ליסטה עצמה. שווה הצצה.