אופנה יומית: דורית רבליס בת ה-16 לקלווין קליין

מתוך הקמפיין של דורית רבליס לקלווין קליין
מתוך הקמפיין של דורית רבליס לקלווין קליין

למה יוניקלו סוגרים חנויות בארה"ב, לצד איזה דוגמניות בינלאומיות מדגמנת דורית רבליס ואיזה שת"פ גדול בין שני מותגי אופנה עשה לנו את היום? כל מה שחייבים לדעת על אופנה כרגע

88 שיתופים | 132 צפיות

 

1. אמש (ראשון) התקיימה תצוגת פקטורי 54 לאביב-קיץ הקרוב, בקניון גינדי החדש בתל אביב. על המסלול צעדו הדוגמנים הנכונות של השעה, ביניהם הראל אלון, שני זיגרון, ליתאי מרכוס וליליה קרישטלב (מינוס בר רפאלי, שהגיעה מאוחר יותר למסיבת הקוקטייל), לבושים במותגי העל שמייבאת הרשת, ביניהם גם 17 לייבלים מרגשים שמצטרפים העונה לראשונה, ביניהם המעצב הלונדוני JW Anderson, הנעליים המרטיטות של 21 והמותג האוסטרלי צימרמן. בימים אלה חונכת הרשת גם אתר מכירות חדש, בו תוכלו למצוא את השלל היוקרתי.

מתוך קולקציית קיץ 2017 של Alexis בפקטורי 54 | צילום: נמרוד סונדרס
מתוך קולקציית קיץ 2017 של Alexis בפקטורי 54 | צילום: נמרוד סונדרס

 

2. כלות זורמות וקלילות מוזמנות לבדוק את שיתוף הפעולה החדש של סטורי עם 'Clothe בעיצוב אוה אל קנרש. הקולקציה המשותפת נולדה לאור הביקוש של לקוחות סטורי, שחיפשו שמלות באווירה לא כלתית, וכוללת שמלות, חצאיות עם טופים ואוברולים ברוח נונשלנטית ובמחירים נגישים – 590-2,600 ש"ח. אהבנו במיוחד שמלת קרפ חושפת כתפיים בעלת וולאנים רכים, שתתאים לחתונת צהריים או כשמלה שניה שאפשר להשתולל איתה עד הבוקר. את הקולקציה מלווה גם אוסף נעליים שאצר צוות סטורי וסדרת אביזרים חדשה למסיבת רווקות – ספרים, מתנות קטנות וקישוטים ממותגים.
הקולקציה תימכר רק בחנות סטורי, שרונה

מתוך קולקציית שמלות הכלה של 'Clothe לסטורי | צילום: אורי טאוב
מתוך קולקציית שמלות הכלה של 'Clothe לסטורי | צילום: אורי טאוב

 

3. שיתופי פעולה – הדור הבא? אנחנו רגילות לשיתופי פעולה בין מותגי לרשתות מסחריות המאפשרות להם לפנות לקהל רחב יותר, או עם מותגי ספורט שמאפשרים להם לפנות לאפיקים חדשים, ולכן ההודעה על שיתוף הפעולה בין קואץ' לרודארטה הפתיעה אותנו. צמד האחיותת לורה וקייט מוליביי לרודארטה יצרו קולקציה משותפת עם מעצב קואץ' סטיורט וורס, המונהה פריטי לבוש ואביזרים שמהדהדים השפעות משני הכיוונים (הבלינג של רודארטה עם הקוליות של קואץ'). לדברי השלושה, מדובר בהחלטה אמוצניולית הנובעת מחיבור רגשי ולא מסחרי, כך שאם לא ברור לכן מה הרציונל מאחורי המהלך הזה – זה פשוט בגלל שהוא לא ממש קיים. אהבה זה לא דבר הגיוני.

 

4.  הבעלים ובנו של מייסד יוניקלו, טדאשי ינאי, הודיע בסוף השבוע האחרון כי הרשת היפנית מתכוונת לצמצם את סניפיה בארה"ב, גם בגלל הכרזותיו של טראמפ עוד בטרם נבחר לנשיאות, לפיהן הוא יחייב מותגים לייצר בתוך גבולות ארה"ב ויש האומרים שגם בגלל שהמותג התקשה לקלוע לטעמו של הקהל האמריקאי.

5. אחרי שמועות על קמפיין לסן לורן שהתבררו כלא נכונות והשתתפות בתצוגת הקוטור של דיור שבוטלה – דורית רבליס עושה את זה בגדול. רבליס בת ה-16 מככבת בקמפיין השעונים והתכשיטים של קלווין קליין, עליו מנצח ראף סימונס, אותו אחד שגילה את סופיה מצ'טנר כשעיצב עבור דיור. אגב, גם סופיה לוהקה לקמפיין בינלאומי חדש של מותג אמריקאי – ומככבת בקמפיין הבושם של מארק ג'ייקובס, לצד הדוגמניות דיליה מרטינס וקאיה גרבר (בתה של סינדי קרופורד).

 

#mjdaisy for @marcjacobs by @alasdairmclellan A post shared by SOFIA MECHETNER (@sofia__mechetner) on