אופנה יומית: ג'יג'י חדיד סולחת לטומי הילפיגר

טומי הילפיגר עם ג'יג'י חדיד בסיום תצוגת האופנה בשבוע האופנה בניו יורק | צילום: יח"צ
טומי הילפיגר עם ג'יג'י חדיד בסיום תצוגת האופנה בשבוע האופנה בניו יורק | צילום: יח"צ

מישל אובמה מככבת על שער ווג, מה נלבש על מאדים וסטלה מקרטני משיקה. כל מה שצריך לדעת על אופנה היום

88 שיתופים | 132 צפיות

 

1. אחרי ששיתפה פעולה עם דורין אטיאס ודפנה לוסטיג, משיקה מעצבת בגדי ההריון אבישג ארבל קולקציית קפסולה משותפת עם מיטל ויינברג – צלמת, סטייליסטית, בלוגרית ואחת הבחורות עם הסטייל הכי נכון בסביבה, שנמצאת בהריון שני. מדובר בקולקציה בעלת אמירה אופנתית עדכנית המתכתבת עם הסגנון היומיומי של ויינברג, ועם זאת הפריטים המרכיבים אותה הם פונקציונליים, מודולריים, בעלי פוטנציאל חרישה. הם מתאימים לכל שעות היממה – מטריינינג עם טוויסט, דרך הג'ינס הנכון של הרגע (בגזרה ישרה, באורך קרסול, עם גימור פרום) ועד אוברול או שמלת ערב, ונותנים פתרונות חכמים ואופנתיים לתקופת ההריון: במקום כיווצים או גומי מתחת לחזה, שאין להם קשר לרוח התקופה – שימוש בקשירות מודולריות ושילוב טבעות מתכת גדולות חלולות שמאפשרות להגדיל ולהקטין את הבגד בהתאם לצורך.
159-490 ש"ח, להשיג בחנויות המעצבת

קולקציית הקפסולה של אבישג ארבל ומיטל ויינברג | צילום: דנה קרן
קולקציית הקפסולה של אבישג ארבל ומיטל ויינברג | צילום: דנה קרן
קולקציית הקפסולה של אבישג ארבל ומיטל ויינברג | צילום: דנה קרן
קולקציית הקפסולה של אבישג ארבל ומיטל ויינברג | צילום: דנה קרן

 

2. זוכרות שסיפרנו לכם שטומי הילפיגר דיבר לא לעניין על ג'יג'י חדיד? ידענו שהיא תגיב מתישהו. לדבריה, היא יודעת מה היתה כוונתו והדברים נאמרו בקונטקסט רחב יותר שלא נשמע בראיון. "אני יודעת שהנקודה של הסיפור היתה שטומי רצה אותי בתצוגה, הוא דחף לכך שאהיה חלק ממנה והוא אוהב את הקימורים שלי. שנה אחר כך צעדתי על אותו מסלול בביקיני", אמרה בראיון ל- Access: Hollywood. בהנחה שזה אכן נכון, נמצא בליבנו מקום לסלוח.

3. נכון, השבוע הזה היה מטורלל, אבל קרו בו גם דברים טובים: אחרי חודשים של ציפייה, הושקה הקולקציה הגברית הראשונה של סטלה מקרטני במסיבה לונדונית אולטרה נוצצת. הקולקציה, כמצופה, מתרגמת את האסתטיקה הקולית והלא מתאמצת של מקרטני, עם קרדיגנים ארוכים, ז'קטי סוביניר (שמסתמנים כאחד הפריטים החשובים במלתחת הגברים העונה), ז'קטים ומכנסיים מחויטים היטב, חולצה שעוצבה בהשראת חולצה נוסטלגית של אביה וכמובן – סניקרס לא מעור. הקולקציה ניתנת להזמנה מוקדמת באתר המעצבת.

Classic and inherently cool, discover the debut #StellaMenswear collection now available for pre-order at #StellaMcCartney.com.

A photo posted by Stella McCartney (@stellamccartney) on

4. לא בטוח שידעתן את זה, אבל תיירות בחלל היא ענף מתפתח, ותאגידים שונות מתחילים לחשוב ברצינות על קולוניאליזם במאדים (אם אתן מזמזמות את השיר של דיוויד בואי זה בסדר, אתן בחברה טובה). בכנס של סוכנות חיזוי הטרנדים WGSN, שעסק בטרנדים שישלטו ב-15 השנים הקרובות, דובר על האופן שבו זה ישפיע על תחום האופנה, שכן הבגדים לא יראו וירגישו אותו הדבר בחלל, באותה מידה שמוצרי השיער והאיפור שלנו לא יעבדו. המסקנה – מותגי האופנה יתחילו, יש להניח, לעצב עבור אותם טרמפיסטים, שבשלב הראשון כנראה יחשבו למיטיבי לכת ובהמשך – יכללו גם אתכם.

5. תשומת ליבכן לשער גיליון דצמבר של ווג, עליו מתנוססת בגאון לא אחרת ממישל אובמה, אישה שקצרה היריעה האינטרנטית מלתאר את ההערכה שלנו אליה וזאת למרות שבאינטרנט אין הגבלה על מספר מילים. מבחינה ויזואלית – זו סדרת צילומים יפהפיה שצילמה אנני לייבוביץ', שהשיא שלה הוא תמונת שער בה נראית הגברת הראשונה (היוצאת, אם חייבים לדייק) שמימית, לבושה בשמלה של קרולינה הררה. ברמת התוכן – מדובר במסמך מרתק ומעורר השראה שמאוד כדאי לקרוא.