אופנה יומית: גברים מילאנזיים שנראים כמו נשים

מתוך עמוד האינסטגרם iris.apfel@
מתוך עמוד האינסטגרם iris.apfel@

שני מותגים חדשים שהצליחו לפגוע לנו בעבודה, הפאשניסטה בת ה-94 שמצליחה לחדש והגברים שריגשו אותנו בשבוע האופנה במילאנו. כל מה שצריך לדעת על אופנה כרגע

88 שיתופים | 132 צפיות

­­

1. זה לא חדש שעולם האופנה מיטיב לבטא בשנים האחרונות טשטוש מגדרי, אבל עדיין משמח לגלות את זה בכל פעם מחדש. במסגרת שבוע האופנה לגברים במילאנו הצעיד מרסלו בורלון (די ג'יי, אמרגן תצוגות אופנה ומעצב עולמי, שגם הציג באוקטובר האחרון בשבוע האופנה בתל אביב), את הראפר האמריקאי מיקי בלנקו כשהוא לבוש בבגדים גבריים, כשלראשו פאה נשית והוא מאופר כאישה. בורלון הסביר לתקשורת שלאחר הטבח הנוראי באורלנדו, היה לו חשוב להזכיר שחייבים לשבור את החוקים. גם סתיו שטרסקו וארבל קינן צעדו במילאנו על מסלול התצוגה הגברית של ויויאן ווסטווד ותמכו באותה אג'נדה של נזילות מגדרית.

2. תעשיית האופנה ממשיכה לעסק נון סטופ בכל מה שקשור לגוצ'י, וליתר דיוק במעצב המותג אלסנדרו מיקלה. כל מה שהאיש עשה במהלך השנה וחצי האחרונות, הפך לשיחת היום בפינות הקפה החשובות בעולם. רגע אחרי תצוגת הגברים המדוברת שנערכה במילאנו, ווג מספקים הצצה לסטייל האישי של הבאזז המהלך על שתיים, שידוע כחובב חליפות, לואפרס והמון טבעות על אותה יד.

A photo posted by Alessandro Michele (@lallo25) on

3. שני מותגים אינטרנטיים חדשים שמפריעים לנו לעבוד: Rouje, שהקימה הדוגמנית הפריזאית המהממת ז'אן דמאס ומתרגם בצורה נפלאה את הסטייל שלה (מצאנו שם את הג'ינס המושלם ויש משלוחים לישראל); ו-Monogram, מותג שכולו טישרטים, גופיות וסווטשירטים נפלאים, אבל נפלאים. נמתין בסבלנות שהם ישכילו להבין שמשלוחים בתוך ארצות הברית בלבד זה לא זה.

4. לאיריס אפפל, הפאשניסטה האגדית בת ה-94, אין רגע דל. מה שכן יש לה, זה קו אימוג'י משלה. לא בטוח שעד שנהיה בגילה ישתמשו באמוטיקונס, אבל נכון לעכשיו מדובר באחת השאיפות המרכזיות שלנו להמשך החיים.