אופנה יומית: בגדים מקקי של פרות

Coach 2016 | צילום: יח"צ
Coach 2016 | צילום: יח"צ

מה הכלב של מארק ג'ייקובס עושה על שער מגזין אדריכלות ומי בונה על זה שנלבש גללי פרות ממוחזרים? כל מה שרציתן ולא רציתן לדעת על אופנה היום

88 שיתופים | 132 צפיות

 

1. דברים נפלאים קרו למותג האמריקאי Coach מאז התמנה סטוארט וורס (שעבד בעבר בלואי ויטון, קלווין קליין וז'בנשי) למנהל האמנותי ב-2014. ממותג מנומנם ושחוק שהתמחה באביזרי עור, הוא הפך למותג אופנה עדכני – בעל קו ביגוד מורחב שאף מוצג בשבועות האופנה (תחת השם Coach 1941). החדשות הטובות באמת – מעכשיו, המותג זמין בחנויות פקטורי 54. נכון לעכשיו, תמצאו בחנויות הרשת תיקים וארנקים ובפברואר הקרוב, צפוי ההיצע להתרחב ויכלול גם בגדים. טווח המחירים 229-2,2590 ש"ח.

Coach 2016 | צילום: יח"צ
Coach 2016 | צילום: יח"צ

 

2. כוכב השער של גיליון ספטמבר של מגזין האדריכלות Architectural Digest הוא לא אחר מנוויל, כלב הבול טרייר המפורסם של מארק ג'ייקובס (שכבר יצא לו לככב בקמפיינים בעבר ואף מחזיק בחשבון אינסטגרם מפואר למדי). הסיבה – מדובר בגיליון הכולל סדרת צילומים של ה- Town House הניו יורקי היפהפה של המעצב. צדה את עינינו המלתחה המינימליסטית והמוקפדת, בה איתרנו בין היתר את לואפרס הפרווה המפורסמים של גוצ'י מהעונה הקודמת.

3. קשה לומר שלא נתקלנו בקולקציות עשויות חומרים ביזאריים לאחרונה: זה התחיל מקולקציית אקססוריז מעור אנושי שפותח מה-DNA  של אלכסנדר מקווין המנוח, המשיך לקולקציית בגדי ספורט עשויה מקונדומים והופ, בדיוק כשחשבנו שזה די והותר –  צצה מעצבת הולנדית בשם ג'לילה אשיידי, שסבורה שהגיוני לייצר בגדים מגללי פרות ממוחזרים. כן, מה שקראתן.