אופנה יומית: בגדים מגניבים לדתיות

ליאל גרינברג לשנקר | צילום: רון קדמי
ליאל גרינברג לשנקר | צילום: רון קדמי

למה ג'יג'י חדיד מגלומנית, איזו דוגמנית חושפת גזענות מאחורי הקלעים והאם הטרנד החם הבא הוא צניעות? כל מה שצריך לדעת על אופנה היום

88 שיתופים | 132 צפיות

 

1. סוף השבוע קורא לכן לשזוף עיניים בתערוכת הבוגרים של שנקר. התערוכה כוללת את יצירותיהם של הסטודנטים בכל מחלקות העיצוב והיא נפתחת היום (חמישי) בשעה 20:00. תערוכת המחלקה לעיצוב אופנה תיסגר ב-22.7, אז גם תתקיים מכירה של פריטי הלבוש והאקססוריז שהציגו הבוגרים על המסלול. שווה.

ניל ברוש לשנקר | צילום: רון קדמי
ניל ברוש לשנקר | צילום: רון קדמי

 

2. הכירו את חיה חנין וסימי פולונסקי, צמד מעצבות דתיות מניו יורק העומדות מאחורי המותג The Frock NYC. בראש מעייניהן שאיפה ליצור פריטים שיהיו מצד אחד צנועים, מצד שני מגניבים ומצד שלישי – נסבלים בחום. בתפריט: בדים טבעיים והמון אוברסייז – כלומר משהו שלא רק יראות שמים ישמחו לאמץ. הכל כאן, ויש משלוחים לארץ הקודש.

 

3. תשומת ליבכן לז'קט הבומבר הזה של ג'יג'י חדיד. מלפנים: הכיתוב Gigi. מאחור: הכיתוב Hadidas, המרפרר לאדידס, כמובן (ונראה כמושפע מהשפה של Vetements, איך לא). מדובר בז'קט של The Mighty Company, ואם תהיתן לגבי מחיר המגלומניה הטרנדית – 795 דולר החתיכה – הכי בקטנה.

4. בתזמון מדויק עם ההפגנות המתקיימות בארצות הברית נגד אלימות שוטרים כלפי אפרו אמריקאים, הוציאה הדוגמנית אבוני דיוויס, שמככבת בקמפיין של קלווין קליין, מכתב פתוח בו היא פונה לתעשיית האופנה בכללותה, ומבקשת למגר את הגזענות נגד כהי עור הפושה, לדבריה, גם בה. במכתב, שפורסם בהארפרס בזאר, היא מספרת על אפליה של דוגמניות אפרו אמריקאיות מאחורי הקלעים וכותבת: "תאהבו אנשים שחורים כמו שאתם אוהבים מוזיקה ותרבות שחורה".

work flow ?? #hadid

A photo posted by Gigi Hadid (@gigihadid) on