אופנה יומית: אשלי גרהאם על שער אוגוסט של הקוסמופוליטן

אשלי גראהם | צילום: GettyImages
אשלי גראהם | צילום: GettyImages

ג'ניפר לופז מעצבת נעליים, אשלי גרהאם על שער הקוסמופוליטן וסאמפל משיקים אתר חדש. כל מה שצריך לדעת על אופנה היום

88 שיתופים | 132 צפיות

 

1. המותג המקומי סאמפל, בעיצובן של האחיות עינב זיני ונופר מכלוף, משיק לראשונה אתר, בו ניתן להתרשם מקולקציות קודמות ולרכוש את פריטי הקולקציה הנוכחית. חבל שהאפיון לוקה בחסר וקל מאוד לפספס את אופציית הרכישה. כך או אחרת, את יופי הבגדים קשה להחמיץ.

סאמפל | צילום: אבי ולדמן
סאמפל | צילום: אבי ולדמן

2. אשלי גרהאם, דוגמנית הפלאס סייז שעשתה היסטוריה והופיעה על שער ספורטס אילוסטרייטד, פועלת רבות למען דימוי גוף חיובי, ועכשיו סופגת אש. הסיבה? היא העזה לרזות. לאחרונה העלתה גרהאם תמונות לאינסטגרם שגררו תגובות זועמות מצד מעריצות שחשו נבגדות וטענו שהדוגמנית נכנעה לאידיאל היופי ההוליוודי (מיד נזכרנו בפוסט של ג'ניפר אניסטון, שמאסה בחרושת השמועות על כך שהיא בהריון, בעקבות תמונות בהן הבטן שלה נראתה נפוחה מהרגיל). היום (חמישי) התבשרנו באינסטגרמים של אשלי ומגזין הקוסמופוליטן שהיא זו שתככב על שער גיליון אוגוסט. ואנחנו אומרות: גופו של אדם הוא עניינו הפרטי בלבד.

Straight from the screen @additionelle #ashleygrahamlingerie

A photo posted by A S H L E Y G R A H A M (@theashleygraham) on

  3. למקרה שתהיתן מי תהיה הידוענית הבאה שתשיק קו נעליים – זוהי ג'ניפר לופז. בשבוע הראשון של אוגוסט תחשף קולקציה שעיצבה הזמרת עם מעצב הנעליים האיטלקי הנועז ג'וזפה זנוטי, שתגיע לחנויות בינואר הקרוב. "הקולקציה, כמו ג'ניפר, היא חושנית, מתוחכמת, מודרנית אבל עם זאת ושובבה ועם קצת אדג'", רמז זאנוטי. המחיר, למקרה שתהיתן, יעמוד על 795-1,995 דולרים, אבל להסתכל זה בחינם.

4. אנחנו לא יודעת מה תכננתן לעשות הערב, אבל מציעות גיחה למתחם שרונה, שם יוקרן במסגרת אירועי "קיץ של דוקו" הסרט אייריס. הסרט מתעד את אם כל הפאשניסטות, איריס אפפל, ניו יורקרית סוערת ומרגשת בת 93. אם טרם התוודאתן לדמות הצבעונית ומעוררת ההשראה הזו – כדאי מאוד.

מתוך עמוד האינסטגרם iris.apfel@
מתוך עמוד האינסטגרם iris.apfel@