אופנה יומית: אנה וינטור מלבישה את הילרי קלינטון

הילרי קלינטון | צילום: GettyImages
הילרי קלינטון | צילום: GettyImages

בלמיין משתף פעולה עם קניה ווסט, שמשתף פעולה עם קרל לגרפלד, ומה הקשר בין מקדונלדס לבגדי כושר. כל מה שצריך לדעת על אופנה היום

88 שיתופים | 132 צפיות

 

1. לאחרונה סיפרנו לכן על סנוניות ראשונות מתוך הקמפיין החדש של בלמיין, בו נראה קניה ווסט לצד דוגמניות על. בהמשך, הצטרפה גם בת הזוג קים לתמונה, ועכשיו – מתברר שזו סדרת תמונות מתוך וידאו קליפ שצילם הצלם האגדי סטיבן קליין לשירו של ווסט
"wolves". בקליפ החדש משתתפים, לצד קימי, גם ויק מנסה וסיה (!). זוהי הפעם הראשונה שקמפיין מסחרי מוגש בצורת קליפ מוזיקלי של אמן בסדר גודל כזה.

2. ואם כבר קניה וקים, היה ברור שזה עניין של זמן עד שהם יככבו ביחד על שער מגזין נחשק. אז בבקשה, קבלו את שער גיליון ספטמבר של הארפר'ס בזאר, שצולם על ידי לא אחר מקרל לגרפלד.

3. הילרי קלינטון משכילה להבין שהיא לא יכולה להיות טובה בהכל, ולא מהססת לגייס נבחרת מומחים שתפקידה להלביש אותה כראוי במהלך הקמפיין. אם תהיתן כמונו מי מאייש את הנבחרת החשובה, התשובה היא שלאחרונה הצטרפה אליה הגברת הראשונה של עולם האופנה ותומכת גאה של הילרי, אנה וינטור. לא רע.

הילרי קלינטון | צילום: GettyImages
הילרי קלינטון | צילום: GettyImages

 

4. עוד שיא נרשם ברקורד סצינת שיתופי הפעולה: מותג בגדי הספורט we are handsome חובר באופן אירוני משהו למקדונדל'ס, ויחד הם משיקים ליין בשם McActivewear – מהדורה מוגבלת של פריטים בהדפסי מאפינס, hash browns ועוד. הפריטים מוצעים לרכישה החל מהיום (ראשון) באיביי. להגדיל לכן בשקל תשעים?