הופתענו: אופירה אסייג חושפת שהיא פונה לתחום המשחק

אופירה אסייג לרשת גולף | צילום: דודי חסון
אופירה אסייג לרשת גולף | צילום: דודי חסון

"אני חושבת על זה ברצינות": המגישה הצטלמה לראשונה לקמפיין אופנה, וסיפרה לנו שהמטרה הבאה שלה היא להיות שחקנית. וואו

88 שיתופים | 132 צפיות

רגע לפני גיל 50, הצטלמה מגישת הטלוויזיה אופירה אסייג לראשונה בחייה לקמפיין אופנה עבור קולקציית החורף של אופנת גולף. "איזה כיף שזה הגיע" היא מתפייטת. "הקריירה שלי היא טלוויזיה, רדיו ותקשורת אבל מי שמכיר אותי יודע שאני אול אראונד, רוקדת, שופטת ועכשיו גם מדגמנת".

>> קורין גדעון נראית כמו דודה, אבל בקטע טוב

נשמע כמעט כמו אסקפיזם בימים טרופים אלה.
"בתקופה שבה נמצאת המדינה אי אפשר לברוח מהסיטואציה של מה שקורה פה, גם אם את במקום אחר. הקרע עמוק. בא לי לקום בבוקר ולא לקבל הפגנות וחוקים והחלפת משטר. אני רוצה שתחזור להיות כאן מדינה נורמלית שהתקיימה 75 שנה, מדינה של כולם. שתחזור לימיה היפים ושהקרע העמוק בתוך העם יתאחה, אבל זה ייקח הרבה מאוד זמן".

אסייג מצטרפת לקמפיין החורף של המותג, לצד השחקנים צחי הלוי ויעל אלקנה. יום הצילומים שבו היא משתתפת נערך בוילה במושב שדה משה, וחלק ניכר ממנו התקיים בתנאי חוץ. "זה קשוח בצורה מטורפת", היא מדווחת מסט הצילומים, "להצטלם עם מעילי צמר באחד מהימים הכי חמים של השנה זה לא פשוט". אבל זה הקיטור היחיד שלה; מתברר שגם במקצוע הדוגמנות – אסייג היא בחורה מקצוענית וממושמעת לעילא ולעילא.

אופירה אסייג לרשת גולף | צילום: דודי חסון
אופירה אסייג לרשת גולף | צילום: דודי חסון

הפריצה הגדולה שלך קרתה בעשור האחרון, אבל נדמה שמאז ומעולם היית פה, השפעתך ניכרת.
"אני בתודעה כבר 20 שנה אבל בעשור האחרון אני יותר בטלוויזיה. כמות ההודעות שאני מקבלת מנשים היא עצומה, רבות כותבות לי שאני נותנת להן ביטחון וזה שווה, זה נותן השראה לקום בבוקר ולצאת, לעשות ולקדם דברים, לשלב קריירה עם אימהות ולעשות הכול טוב".

איך האימהות היום באמת?
"אני חיה בשביל הילדים, נמסה מהם. אני קמה בבוקר ומנשנשת את הבן הקטן שלי אייל, כי הגדולים אמילי ואריאל כבר לא בעניין. מי שמכיר אותי יודע שאני קודם כל אימא שלהם, אחר כך אופירה ואחר כך אסייג. אלה הפרופורציות של החיים ואני מודה שניתנה לי הזכות להיות אימא ואחר כך אשה עובדת. זו גם הפעם הראשונה שירדתי וחזרתי למשקל שלי מאז שילדתי את בתי הבכורה ואני מקווה להמשיך לשמור על אורח חיים בריא".

ומה האתגר הבא?
"משחק. התחום הזה ממש מדליק אותי. אני חושבת על זה ברצינות".

אופירה אסייג לרשת גולף | צילום: דודי חסון
אופירה אסייג לרשת גולף | צילום: דודי חסון

לסיום, את תכף בת 50. 
"30, דליה".

יש תובנות לקראת הגיל העגול הזה, 30?
"יפה שאת זורמת איתי. אני לא מרגישה את הגיל, מרגישה ההפך הגמור. מרגישה שבא לי לבלוע את העולם. התובנה שלי מהגיל היא שתעשו מה שעושה לכם טוב ותקומו בבוקר ותחייכו".

מה בעינייך החוזקה שלך?
"להישאר אופירה, אופירה אסייג. ולא להישבר".