אופטיקה עיניים משיקה קולקצייה נועזת במיוחד

הקולקצייה מאפשרת לכל אחד למצוא את הפריט המתאים לו. מי שמתחבר למראה הקלאסי והאלגנטי ימצא בקולקציה מסגרות בגוונים רגועים וצבעוניות מאופקת, אלו המעוניינים לתת קפיצה אל העבר יוכלו להתחדש במסגרות במראה רטרו חתולי, סטייל שנות ה- 50 ו ה- 60 ומסגרות מתכת גדולות בסגנון רטרו בועט.

88 שיתופים | 132 צפיות

תוכן שיווקי

בוטיק המשקפיים , אופטיקה עיניים, משיק קולקציה מיוחדת הכוללת דגמים קלאסיים לצד מסגרות במראה המשלב בין מראה רטרו לחדשנות.

בקולקציה החדשה ניתן למצוא מסגרות במראה פראי במיוחד, השואבות את השראתן מבתי האופנה היוקרתיים בחו"ל. המראה השולט הוא המראה הנוצץ והבוהק והוא מושג באמצעות שימוש בצבעים אדומים בולטים, פנינים ונצנצים.

הצילומים לקולקציה החדשה נערכו גם הם באווירת בירות האופנה הבינלאומיות ובכיכובה של הפרזנטורית לי לוי. בצילומי הקמפיין הצטלמה לוי עם מסגרות טרנדיות במיוחד בצבעי אדום, כסף מטאלי, ירוק וצהוב שהם הגוונים המובילים את קיץ 2018.

האווירה בצילומים הזכירה ג'ונגל פראי ומלא אנרגיות, אליו השתלבה לוי בקלות, התאימה את עצמה לטמפרמנט הייחודי של כל משקף והחליפה דמויות כמו זיקית שובבה המתחברת מיד לסביבה והופכת את עצמה לחלק בלתי נפרד ממנה.

הצילומים כללו מסגרות אוונגרדיות וייחודיות, המשקפות את רוח הבוטיק ואת הרצון של אופטיקה עיניים להוביל את תחום המשקפיים עם עיצובים בולטים ומובילים. בין המותגים שכיכבו בצילומים ניתן למנות את מותגי העל גארט לייט, שאנל, מיקיטה, טום בראון, סלין ועוד אשר מציגים השנה מסגרות בצבעים נועזים ומטאליים, יהלומים ואבנים יקרות, שהופכים כל זוג משקפיים ליצירת אומנות בפני עצמה. אליהם מצטרפים משקפיים במראה נדיר אשר מיובאים אישית ממקסיקו, ברלין, ניו זילנד, יפן וקוריאה על-ידי מיכל ואורן שירי, בעלי הבוטיק.

ניתן להשיג:

www.optop.co.il

03- 5745769 טלפון:

פייסבוק: אופטיקה עיניים

אינסטגרם: opticaeinaim

תרצה 19, מרום נוה, רמת גן