אופטיקה עיניים מזמינים אתכם להיות דוגמנים ליום אחד

באירוע השקה הושקה קולקציית KREUZBERG KINDER הכוללת מסגרות משקפיים בקו צעיר, צבעוני ועדכני, עם דוגמאות בסימטריה נועזות ומסגרות בסימטריה נועזת ובמבחר צבעים קרים וחמים, משולבים עם אלמנטים משתנים – שקופים, חייתיים, מתכתיים, אלגנטיים ועוד. הקולקציה הגיעה היישר מברלין בירת הארט, הסטייל והשיק.

88 שיתופים | 132 צפיות

תמיד חלמתם לעמוד מול עדשת המצלמה? לדגמן את הקולקציות האהובות עליכם ולהרגיש את הווייב המיוחד של יום צילומים מקצועי? הגשמנו לכם את החלום!

אופטיקה עיניים, הבוטיק שלכם למותגי המשקפיים המובילים בעולם, הזמינה אתכם לדגמן ביום צילומים חדשני וחד-פעמי. מה היה בתכנית? השקה נוצצת של הבוטיק במתחם ענק ובו פינת עיצוב שיער שיקית, פינת איפור עם מבחר מאפרות מוסמכות והמוצרים המובילים בשוק ופינת סטיילינג אישי בניצוחה של לא אחרת מאשר סטייליסטית הצמרת ליאת אשורי. כל אלו נאספו במיוחד כדי להעניק הזדמנות לכוכבים האמתיים של היום – אתם! צלם דוגמנות מקצועי צילם אתכם עם הדגמים האהובים עליכם מקולקציית המשקפיים של אופטיקה עיניים והתוצאה היא צילומי דוגמנות זוהרים ומושקעים עם הדוגמנים שהכי מתאימים לחנות ולקולקציה – אתם, הלקוחות.
אופטיקה עיניים הינה חנות בוטיק ותיקה שהוקמה לפני כ 17 שנה על-ידי אורן שירי – סוכן מכירות בענף האופטיקה, ששם לו למטרה להגשים פנטזיה של אנשים רבים: הוא החליט למכור את המותגים האיכותיים ביותר, במחירים הנמוכים ביותר, כך שהמשקפיים הכי טרנדיות בשוק יהיו נגישות לכל אחד.

החנות כוללת מכשור אופטי מתקדם ואנשי צוות מוסמכים, על-מנת לתת מענה שלם ללקוחות כגון: תיקון משקפיים, הכנת משקפיים, עדשות המותאמות לחשיפה ממושכת למסכים, לצילומי סלפי ועוד. הבוטיק מתמחה במגוון שירותים שבתי אופטיקה אחרים לא מציעים: שירות תיקונים עם התחייבות למציאת פתרון (גם למסגרות שלא נקנו בחנות), בדיקת לחץ תוך-עיני באמצעות מצלמה משוכללת לאיתור מוקדם של מגוון מחלות, התאמת כל מסגרת של משקפי שמש לעדשות אופטיות, עדשות מגע נעימות ועמידות, אחריות על כל מוצר ועוד.

בנוסף, החנות מספקת שירות אופטיקה מלא לילדים, החל מגיל 0. בין השאר מציעה אופטיקה עיניים משקפיים ממותגים לילדים (כמובן במחירים ללא תחרות) ותרגילי אימון לשיפור הראיה וחיזוק שרירי העין, לילדים עם בעיה במיקוד ראיה. האימון נעשה על-ידי אורתופטיסט מוסמך, בחדר מצויד שהושקעו בו למעלה מחצי מיליון שקלים, על-מנת לספק גם ללקוחות הצעירים, את השירות הטוב ביותר בענף.

 

ניתן להשיג:

www.optop.co.il

טלפון:03-5745769

פייסבוק: אופטיקה עיניים

אינסטגרם: opticaeinaim

תרצה 19, מרום נוה, רמת גן