יובל סמו ושופינג בזארה: מה שמרגיע את דניאלה ספקטור

דניאלה ספקטור | צילום: ענבל איל
דניאלה ספקטור | צילום: ענבל איל

הקרואסון שמנחם אותה, השיר שלא יוצא לה מהראש, הסדרה שהיא צופה בה בפעם השנייה ברצף ועוד המלצות חמות מתוך האוסף הפרטי של דניאלה ספקטור, לכבוד הופעתה בפסטיבל "חשיפה לאור". מדור חדש

88 שיתופים | 132 צפיות

דניאלה ספקטור (42) תופיע בהופעה משותפת עם חיה גלבוע בפסטיבל "חשיפה לאור" בצוללת צהובה בירושלים (18-21 בדצמבר). במשך ארבעה ימים יעלו מגוון מופעי מקור, מפגשים ושיתופי פעולה חד פעמיים, טקסים ואירועי אמנות, עיצוב וסאונד ססגוניים ורב-סגנוניים, שיכניסו את הקהל למסע מוזיקלי של התמודדות משותפת בתוך סערת הרגשות: כאב, תקווה, ריפוי, אהבה – ביחד, דרך התרבות והמוזיקה. האירוע בתמיכת משרד התרבות, הקרן לירושלים ורשות הצעירים של עיריית ירושלים. לפרטים נוספים ורכישת כרטיסים היכנסו לאתר הפסטיבל: hasifalaor.com

>> שרד את הטבח בנובה, התגייס למילואים בעזה ועיצוב חולצות לזכר הקורבנות

1. הפעולה שהכי מרגיעה אותי בימים אלה: 

"סיבובים ארוכים עם הכלבה, לא משנה באיזה מזג אוויר או באיזו שעה, אנחנו יוצאות להליכות ארוכות בשדות, רואות איך השדה נובט, ציפורים נודדות, אני לא יודעת מי יותר צריכה את זה בין שתינו, אני או היא".

2. האוכל המנחם שלי:

"קרואסון חמאה ואמריקנו עם חלב שקדים, מול כל מה שאי אפשר להכיל יש משהו בקרואסון חמאה שממלא את הבטן ואת הלב, נחמה לרגע שנותנת תחושה טובה. חבל שזה לא מחזיק לכל היום".

3. הסדרה שמנקה לי את הראש:

"באיחור אופנתי התחלתי לצפות ב'הדוב', הסדרה המעולה על השף קרמן ברזוטו החתיך והסובל סיימתי לצפות בעונה הראשונה והתחלתי שוב, כדי שבן יצטרף אלי, בקרוב נגיע לשניה ואומרים שהיא הכי טובה. המלצה רותחת למי שלא צפתה".

"הדוב" | צילום: באדיבות דיסני+
"הדוב" | צילום: באדיבות דיסני+

4. השיר שהכי התחברתי אליו לאחרונה:

"צפיתי עם הילדים באיזה סרט שהסתיים בשיר 'wheeps gently guitar my while' של ג׳ורג׳ האריסון, ומאז השיר הזה לא יוצא לי מהראש. אני מנגנת אותו כמעט בכל ערב עם עצמי. יש שם בית אחד שבמיוחד נוגע בי – With every mistake We must surely be learning Still my guitar gently weeps".

>> קייטי הולמס והמעיל המושלם לימים שבהם אין כח להתלבש

5. האתר שאני עושה בו שופינג לנשמה:

"זארה ישראל, תמיד חוויית הקנייה והמשלוחים שלי איתם היא תענוג, אני מזמינה כמה מידות ומחזירה את מה שלא מתאים, השליחים מגיעים בלי עיכוב, זה נעים, ותמיד יש פריטים יפים שנשארים איתי להרבה זמן".

6. הספר הכי טוב שקראתי לאחרונה:

"קראתי את 'אין מקום כזה' של שפרה קורנפלד, ספר על משפחה מפורקת שמנסה לאחוז בשברים של עצמה, שפרה כותבת בשפה כל כך מדויקת, מחברת וקרובה שסיימתי את הספר בדמעות של פרידה מכל אחת ואחת מהדמויות. מאוד ממליצה! ספר ישראלי מאוד אבל אסקפיסטי במידה הנכונה".

"אין מקום כזה" | מאת: שפרה קורנפלד
"אין מקום כזה" | מאת: שפרה קורנפלד

7. הפרופיל שאני הכי נהנית לעקוב ברשת: 

"יובל סמו תמיד מצחיק אותי נורא, יש משהו בדמויות שהוא מגלם שתמיד הורסות אותי מצחוק אבל גם הכי נכנסות ללב, ראובן הנהג מונית גרם לי לצחוק ולבכות לא פעם אחת ואני מודה לו על כל רגע כזה. עוקבת באדיקות אחריו באינסטגרם ושמחה על כל דבר שהוא מעלה. עושה לי טוב".