3 ויברטורים שיעשו לך אורגזמה חלומית

למה לך אוננות עכשיו? | צילום: shutterstock
למה לך אוננות עכשיו? | צילום: shutterstock

היכרות מעמיקה עם הגוף שלך והמון כיף. לובה שרגא עם הדרך שתגרום לך להפסיק להתבייש ולהתחיל לאונן בכיף, גם אם יש לך בן זוג

88 שיתופים | 132 צפיות

תרים יד מי שהמילה "לאונן" מעוררת בה מבוכה. אז קודם כל, דעו שאתן ממש לא לבד. לפני כמה שבועות אני ואחת העוקבות שלי ניהלנו שיחה ממש מעניינת, כשהעליתי תוכן שמתייחס לנושא. היא שאלה אותי "למה? למה אני צריכה לאונן אם יש לי בן זוג? מה חסר לי? למה אני צריכה לחוות את החוויה הזו בנפרד ממנו?".

אלה שאלות לגיטימיות והתשובה היא: את לא חייבת. את יכולה. את יכולה לאונן גם אם יש לך בן/בת זוג, את יכולה לאונן גם אם את מרוצה מחיי המין שלך. את יכולה לאונן כי זו עוד דרך ליהנות, כי זו הזדמנות להכיר את הגוף שלך, כי זו דרך ליצור קשר אינטימי עם עצמך. את יכולה לאונן כי כך בחרת, כי זה לא חייב לבוא ממקום של חוסר אלא להיפך, ממקום של שפע. מהמקום שמכיר בכך שיש צורות שונות להנאה והיכולת לעשות לעצמנו טוב – עם האצבע, עם צעצוע מין, עם חפץ אחר – היא מדהימה.

>> כך תיעזרו במזג האוויר הלוהט לטובת סקס מצנן ומחרמן

אם ננתק לרגע את הקונוטציות המיניות, הרי מדובר בסך הכל בשאיפה הבסיסית של כולנו: לעשות לעצמנו טוב, לעשות לנו נעים. זו הסיבה שאנחנו יוצרות קשרים עם א.נשים אחרים, זו הסיבה שאנחנו מבלות, שאנחנו טסות, שאנחנו אוכלות אוכל טעים. מיניות יכולה להיות חלק בלתי נפרד מזה.

מאז שהתחלתי להכיר באוננות כחלק בלתי נפרד מחיי המין שלי, העולם שלי נהיה עשיר הרבה יותר: אני כבר לא רואה בחדירה כאקט המיני היחידי בחיים שלי, אני לא מחלקת את חיי המין לסקס עצמו ולמשחק מקדים. למעשה אין מבחינתי משחק מקדים. כשאני עוסקת באקטים מיניים, עם בן הזוג או עם עצמי, אקטים שמפעילים את החושים שלי ומעניקים לי עונג – הם מבחינתי המנה העיקרית ולא רק המתאבן שלפני.

לנרמל אוננות

מאז שהתחלתי לדבר על אוננות בפומבי, גיליתי אינספור נשים שהתנסו באוננות בשלב כזה או אחר: חלק התנסו בזה בצעירותן והפסיקו, אצל חלק זה ריטואל קבוע שלהן עם עצמן, אצל אחרות זה ממש חלק מטקס מיני שהן מבצעות בפני בן או בת הזוג.

יחד עם זאת, אצל הרבה מהן יש עד היום מבוכה סביב העניין. זוכרות מה שאלתי אתכן בתחילת הפוסט? אז שאלתי לא בכדי: על אף שאוננות היא פעולה חוצת מגזרים, גילאים ואפילו דת, גיליתי כמה נשים התהלכו ועדיין מתהלכות בעולם בתחושה שהן מעוותות וחריגות מעצם העובדה שהן מאוננות. לתחושתן הן עשו משהו פסול, משהו שאסור לדבר עליו, משהו שאף אחת אחרת לא עושה.

כשאנחנו חוקרות את הגוף שלנו, כשאנחנו לומדות איך להעניק לו אורגזמה – אנחנו למעשה גם אומרות: יש לנו אוטונומיה על הגוף שלנו ואנחנו מחליטות מה לעשות בו. בעולם בו גוף נשי הוא הפקר, יש משהו באקט האוננות ובייחוד בשיח על אוננות נשית – שמחזיר את הכוח לידיים שלנו, באופן ליטרלי.

בעולם בו גוף נשי הוא הפקר, יש משהו באקט האוננות ובייחוד בשיח על אוננות נשית – שמחזיר את הכוח לידיים שלנו, ליטרלי

עצם העובדה שאנחנו מתחזקות עולם מיני שהוא רק שלנו ולא נוצר כדי לענג אחרים, זו אמירה בפני עצמה. עצם העובדה שיש לנו טקס פרטי שלנו עם הגוף שלנו, שלא נועד למשוך אף אחד או להדליק אף אחד – אלא שייך לנו, הוא בעיניי מעצים.

אז שוב, לאונן זו לא חובה. גם לאהוב מין זו לא חובה, אגב. בחירה פמיניסטית היא קודם כל להכיר בכך שזה בסדר להיות מינית וזה בסדר גם לא – ולא להתבייש באף אחד מקצוות הספקטרום וכל מה שבין לבין. אפשר לאונן כל יום, אפשר לעשות את זה אחת לשבוע או אחת לחודש, אפשר להתנסות ולהחליט שלא מתאים לנו, אפשר לא לרצות לעסוק בזה בכלל, אני רק מבקשת: שמרו על ראש פתוח. אל תחשבו שזה מלוכלך, אל תחשבו שזה פסול, אל תחשבו שזה לא תקין. לא כלפי אחרות ובטח שלא כלפי עצמכן. סקרנות היא דבר יפהפה וסקרנות כלפי עצמנו וכלפי הגוף שלנו היא יפה אפילו יותר.

שלושה ויברטורים שאני אוהבת

העולם כולו מנרמל שיח על אוננות: אם בעבר חשבתי שצעצועי מין היה ניתן להשיג רק בחנויות אפלוליות, הרי שהיום ברוב אתרי הביוטי הבינלאומיים אפשר להזמין לצד פלטת צלליות איפור וקרם לחות – גם ויברטור וחומר סיכוך. כך גיליתי את עולם צעצועי המין וכך גם גיליתי עולם של אביזרים צבעוניים ויפים, גם הנראות והאסתטיקה שלהם, אגב, עוזרת לנרמל את הנושא. אז הנה כמה המלצות רותחות:

מדריך הטניס | The Tennis Coach Vibrator

מדריך הטניס הוא צעצוע המין הראשון שלי. מיועד לשימוש פנימי תוך כדי אוננות או כגיבוי בקבלת מין אוראלי. אישית אוהבת אותו לשימוש סולו, רק אני והמדריך. הוא מגיע עם מגוון רמות רטט, לרוב אין לי צורך לנסות את כל המצבים. המחיר שלו נוח למדי ואני עדיין ממליצה עליו בחום לכל מי שרוצה להיכנס לתחום (ולא רק).

מדריך טניס | צילום: לובה שרגא
מדריך טניס | צילום: לובה שרגא

מכשיר Sona Pink

מדובר בויברטור היניקה הראשון שלי. וואו, נדמה לי ששמעתי מלאכים שרים תוך כדי. מורגש אפקט יניקה עדין על הדגדגן עם אופציה לשלוט ברמת הרטט, כך שבעצם המכשיר אמור לדמות פעולה של מין אוראלי. השימוש בו הוא טיפה פחות אינטואיטיבי מהמדריך הטניס אבל אפשר ללמוד להשתמש בו ללא קושי ואני גם חושבת שמדובר במכשיר שמתאים יותר לשימוש סוליסטי מאשר עם פרטנר/ית כי אני לא רואה איך אפשר אחרת לקבל פידבק להנאה של הצד השני מהמכשיר.

המכשיר הזה מעט שקט יותר ממדריך הטניס, הוא מגיע באריזה יפהפייה שיכולה לשמש כמתנה לכל דבר והוא עולה 320 ש”ח + 50 ש”ח שנדרשתי לשלם על עלויות מע”מ. לא מכשיר מאוד זול אבל גם לא הייתי מקטלגת אותו כמכשיר פרימיום. לדעתי כל אחת צריכה לנסות ויברטור יניקה בשלב כלשהו: הוא מצריך עקומת למידה קצת יותר ארוכה מהרגיל אבל הו, זה שווה את זה.

סונה פינק | צילום: לובה שרגא
סונה פינק | צילום: לובה שרגא

מכשיר Pebble של My Viv

מדובר במכשיר קלאסי למתחילות: קטן, קומפקטי, בסיסי מאוד, עושה את העבודה בלי הרבה רעש וצלצולים. החסרון היחידי זה שהוא קצת מחלטר לפעמים בביצוע שלו וצריך להוציא את הסוללה ולהחזיר – שזה לא בדיוק אידיאלי כשרוצים לאונן, אבל חוץ מזה, בעיניי מדובר באביזר המושלם למתחילות והוא כל כך זול, שאין סיבה לוותר על הזמנה שלו. יש בו גם כל מיני מצבי רטט והוא מאוד שימושי בזכות הצורה שלו: אפשר להגיע בדיוק לנקודות הרצויות, לעשות בו שימוש גם עם פרטנר/ית וגם לבד, מוצר מגוון ומעולה, עם גליצ’ים קלים בביצועים.

My viv | צילום: לובה שרגא
My viv | צילום: לובה שרגא

* לובה שרגא היא בעלת מגזין הלייף סטייל Fashion Tails