אומנית הטיפוח: "הדבר הזה עושה פלאים לעור הפנים"

יאנה פרוביז, אמנית הטיפוח והיופי, מטפלת בדוגמניות וסלביות כבר שנים. עכשיו היא חושפת את הסוד שלה לעור פנים זוהר - מסכות בד לפנים. אז מה יש במסכה שהופך אותה ללהיט החדש בזירת הטיפוח ואיך זה בדיוק עובד?

88 שיתופים | 132 צפיות

כמאפרת מקצועית עם ניסיון שנים לא מבוטל באיפור כלות ונשים לפני אירועים חשובים, יצא לי לפגוש, להתרשם, להתנסות ולבדוק מקרוב מוצרי טיפוח רבים במהלך חיי. נתקלתי בלא-מעט בעיות דומות המאפיינות את הנשים בישראל; רובן מגיעות אליי עם עור פנים יבש, עייף וחסר חיוניות. מזג האוויר החורפי, הרוחות, היעדר הלחות, החימום המלאכותי והמזהמים הסביבתיים – נותנים את אותותיהם בעור שלנו, שנעשה עייף, מחוספס ומיובש.

בין שלל המוצרים אליהם אני נחשפת במסגרת עבודתי (ובכלל), יצא לי לראות את הבאז שנוצר סביב מסכות הבד של מאליס. מספר קולגות למקצוע המליצו לי להתנסות במוצר המהפכני, ואכן סופסוף הצלחתי להבין על מה בדיוק המהומה.

מארז מסכות של מאליס
מארז מסכות של מאליס

 

איך זה עובד?

מסכת הבד, כפי שזה ודאי נשמע לכן, היא מסכה לכל דבר, המתלבשת על הפנים ובעלת חורים ייעודיים לאזור העיניים, האף והשפתיים. היא מכילה פורמולה מרוכזת של סרומים ולחויות "הנלכדת" ישירות על עור הפנים ומאפשרת חדירה אפקטיבית יותר. בין רשימת הרכיבים המפוארת, הפורמולה כוללת גם חומצה הילארונית ואקווה קסיל המשפרים את מרקם העור ותורמים לגמישותו. משתמשים בה למשך 10-20 דקות על עור פנים נקי, ולאחר מכן אפשר לשטוף את הפנים.

מתי להשתמש?

מומלץ להשתמש במסכה לפני דייט, חתונה, אירוע חשוב, ראיון עבודה או סתם כשמתחשק לך להתייפף.

כשאני עובדת עם כלות, למשל, ומעוניינת להעניק לעור הפנים שלהן מעטה של זוהר, אני נוהגת להשתמש תחילה במסכת הבד לצורך תוצאות מהירות ומיידיות. המסכה מכינה היטב את העור, מאחדת את הטקסטורה שלו לקראת האיפור שיגיע מעליו.

הסלבס בהוליווד משתמשות במסכה לפני טקסט גלובוס הזהב
הסלבס בהוליווד משתמשות במסכה לפני טקסט גלובוס הזהב

 

התוצאה!

כבר לאחר השימוש הראשוני ומיד לאחר הסרת המסכה מהפנים, מתקבלת תחושה מרעננת ו"פרשית", סוג של בוסט של לחות חיונית, המעוררת את עור הפנים שלך מחדש. הרגשה כאילו יצאתי-עכשיו-מטיפול-פנים-פירסט-קלאס. אזור העיניים הסובל לרוב מנפיחויות וכתמים מתבהר והנפיחות מופחתת משמעותית. מראה העור נראה אחיד יותר, קורן וזוהר.

אני ממליצה להשתמש לפחות פעם אחת בשבוע במסיכת הבד של מאליס כדי להשיג תוצאות אפקטיביות לטווח ארוך יותר. באתר החברה, אגב, ממליצים על שימוש קבוע בין פעמיים לשלוש בשבוע על מנת להשיג תוצאות אופטימאליות.

ניתן לרכוש את מסיכות הבד של MAELYS ישירות מהאתר שלהם בלחיצה כאן

הכתבה בשיתוף מאליס