הדוגמן של אולד ספייס בארץ והוא מחפש את גל גדות

איזייה לאולד ספייס | צילום: רפי דלויה
איזייה לאולד ספייס | צילום: רפי דלויה

הגבר שלך לא נראה כמוהו, אבל אייזיה מוסטפא, כוכב הפרסומת המיתולוגית של אולד ספייס, מבקר בארץ. בלי סוס לבן, אבל עם טונות של כריזמה והומור עצמי

88 שיתופים | 132 צפיות

אם הפנים שבתמונה מוכרות לכן אבל לא ברור מאיפה, זה כנראה כי הפעם האחרונה שפינטזתן עליו עם הדוש במקלחת הייתה ב-2010. אייזיה מוסטפא (42), כוכב הקמפיין האלמותי למותג הטיפוח לגברים אולד-ספייס, הגיע השבוע לישראל כדי לפזר עלינו, ליטרלי, ניחוח של חו"ל, לרגל השקת סדרת ניחוחות חדשים של החברה בארץ.

"שלום בנות", פתח מוסטפא דרך קבע בקמפיין המסחרר ההוא. "הגבר שלכן נראה כמוני? לא. האם הוא יכול להריח כמוני? כן". האימג' שלו בפרסומת בה רכב על סוס לבן נצרב בזכרוננו במיוחד, והילך קסם גם על הגברים, בזכות השילוב של מודעות עצמית, הומור עוקצני וגוף מסוקס שבאמת מטשטש כל נטייה מינית. מאז נעשה מוסטפא שחקן של ממש ובקרוב תוכלו לראות אותו בחלק השני של הסרט האימה IT, אבל בואו נודה: עבור רובנו הוא החתיך השחור על הסוס הלבן.

היום, תשע שנים לאחר ששוחרר לאוויר הקמפיין ההוא, הולכים הפרסומאים על אותו טריק שהוכיח את עצמו אז, עם טוויסט עדכני שכולל צילום סטיקרים ("מימז") בהשתתפות הכוכב. "זו הפעם השנייה שלי בארץ, אבל הפעם הראשונה הרשמית עם אולד ספייס", מספר האתלט בחדר האיפור.

 מה בדיוק חוגגים כאן?
"אנחנו חוגגים את הניחוחות החדשים של אולד ספייס בישראל. יש ספריי גוף, דיאודורנט ספריי, דיאודורנט סטיק וג'ל רחצה במגוון ניחוחות חדשים, אבל ריח ה'קפטן' הוא האהוב עליי ביותר".

איך מריח קפטן?
"זה מריח כמו אוויר אוקיינוס, כמו מים פתוחים".

מה הרושם שקיבלת מהגבר הישראלי הממוצע?
"הגבר הישראלי הממוצע מדהים, אבל הוא יכול להיות יותר מדהים עם אולד ספייס".

אייזיה לאולד ספייס | צילום: רפי דלויה
אייזיה לאולד ספייס | צילום: רפי דלויה

מאחורי החזות המהפנטת והחיוך האמריקאי הכובש מסתתר כוכב בין לאומי שכנראה חתום על חוזה של מיליונים כדי לסיים כל משפט בשם המותג שהוא מפרסם. אף על פי כן, אני מתעקשת לרדת לעובי הקורה. כן, הקורה, יו נוטי גירלז.

וואו, אתה ממש מחוייב למותג.
"במאה אחוז", עונה מוסטפה בעודו מנשנש ירק בין עשרות צלחות עמוסות כל טוב.

אתה באמת אוכל את כל הדברים על השולחן או שהם ליופי ואתה רק בקינואה?
"אני אוכל טוב, כל מה שבריא. תשאלי את אשתי. 100 אחוז בריא".

אולי זה משהו במילה "אשתי" שגורמת לי לאבד עניין יחסי, ובכל זאת אני מתעניינת בהרגלי הכושר שלו, כדי להבין איך הופכים למקדש חי. "אני מתאמן 6-5 פעמים בשבוע", עונה מוסטפא כאילו זה דבר סביר, "רק שעה וחצי, שעתיים ביום. יוגה, מכון כושר, לפעמים הוקי קרח".

אייזיה מוסטפא בצילומים בישראל לאולד ספייס | צילום: רפי דלויה
אייזיה מוסטפא בצילומים בישראל לאולד ספייס | צילום: רפי דלויה

מה אתה חושב על האימג' של הגבר החדש, שמרשה לעצמו להיראות שברירי ונטול שרירים, או המודל של האישה שמסגלת לעצמה תכונות גבריות? היום רוב הגברים כבר לא גבר-גבר כמוך, וגם הנשים השתנו.
"הדעה שלי על נשים לא רלוונטית, צריך לשאול אישה בנושא הזה. לגבי גברים, הדעה שלי היא שלא משנה איך הם נראים, אלא כמה טוב הם מריחים".

מה האישה האידאלית בעיניך?
"כמובן שאשתי, אל תסבכי אותי".

איזה נשים ישראליות אתה מכיר?
"וואו, שמעתי שוונדר וומן גרה בישראל אז חשבתי לקפוץ לקפה, אז אם מישהו רוצה לכוון אותי איך להגיע אליה, תגידו לה שוונדר מן בא לבקר".

מתברר ששמעה של גל גדות יכול להשכיח ממנו את נאמנותו לאשתו אבל אנחנו בוודאי שלא נמסור לו את כתובתה בנווה צדק, על אף שאנחנו יודעות בדיוק היכן היא מתגוררת.

איך האוכל הישראלי? אהבת?
"ישראל הפתיעה אותי בענק, יש פה מגוון עצום של מסעדות נפלאות עם טעמים שונים ומגוונים ומקומות לטייל בהם, וחיי לילה 'וואו'. ישראל רותחת. ביקרנו במסעדת ARIA ובבר מסעדה נוסף ביפו ליד בית המלון שבו אני ורעייתי שוהים The Jaffa Hotel, מחר אנחנו מבקרים בירושלים ובסופשבוע אני רוצה לצוף בים המלח. מאוד אהבתי לאכול חומוס, שהוא פשוט משהו משהו".

ומה לא אהבת בישראל?
"את הפקקים והלחות, למרות שאני רגיל גם לזה".

שנייה לפני שאנחנו נפרדות מהקפטן, מחיטוביו, מריחו, ומהמחויבות העמוקה ביותר שראינו אי פעם בין דוגמן ומותג, היינו חייבות לשאול' יש לך חברים בגילך? מה תספר להם על ישראל?
"ישראל נהדרת, אמליץ בחום. כמובן שאמליץ להם לא לשכוח להביא כובע וקרם הגנה. הנשים כאן יפהפיות והגברים צריכים להריח כמו גברים".