אהבה ממגע ראשון: החזיות והמחטבים שלהם חיכיתן

החזיות החדשות. צילום: יח"צ
החזיות החדשות. צילום: יח"צ

החזיות והמחטבים, פריטי ההלבשה התחתונה שפוגשים את הגוף ראשונים – יכולים לגרום לכל אאוטפיט להראות מדויק ויפה יותר. קולקצייה חדשה וסתווית שמכילה את כל מה שמגירת הלנז'רי שלכן צריכה כדי להיות שלמה

88 שיתופים | 132 צפיות

תוכן שיווקי

"אחרי החגים", שנה חדשה ומזג אוויר שהולך ונהיה סימפטי מביאים איתם גם קולקציות חדשות שקורצות מחלונות הראווה ולוחשות לנו לקטוף אותן, ומי אנחנו שנתנגד? את הדחף הבלתי נשלט לשופינג והתחדשות שצץ בתקופה הזאת רצוי לנהל בחכמה – להשקיע במה שבאמת משמח ולהבטיח מלתחה איכותית שבנויה כמו שצריך מהיסוד. וכשאנחנו אומרות יסוד, ברור שהשלב הכי חשוב הוא הלבשה תחתונה, הפריטים הראשונים שפוגשים את הגוף, שאם בוחרים אותם נכון – גורמים לכל אאוטפיט להראות מדויק ויפה יותר.

הקולקציה החדשה של ליה לונדון כוללת אין סוף אפשרויות. חוץ מתחתונים וחזיות מבדים איכותיים, יוקרתיים ונושמים, היא מציעה גם בייבידולס שקשה לעמוד בפניהם והמון מוצרים משלימים: מחטבים מחמיאים, חזיות ספורט עם מקסימום תמיכה וכל מה שמגירת הלנז'רי שלכן צריכה כדי להיות שלמה.  הפריטים העונה מבוססים על צבעים סתויים כמו כחול, פודרה ואפור (וכמובן שחור ולבן בלתי מנוצחים), עם המון הדפסים רומנטיים פרחוניים. היא מאפשרת לכל אחת למצוא את הסגנון שלה בתוכם, להדגיש את הנשיות העוצמתית והסקסית שלה ולהרגיש מקסימום ביטחון.

במותג Fantasie למשל, מציעים העונה דגמים אלגנטיים ואופנתיים שמתאימים לכל צורך: החל מתמיכת צד, חזיות עם חצי קאפ, שקופות או אטומות, עם או בלי ריפוד – יו ניים איט.

פנטזי. צילום: יח"צ
פנטזי. צילום: יח"צ

ב- Freya, מותג צעיר עם המון סטייל ומינון מדויק של תעוזה – תמצאו דגמים בצבעוניות חצופה, עם מפתחים נמוכים שמתאימים למחשופים עמוקים, אבל גם עוגנים של שקט בצבעים סולידיים ודגמי בייסיק חלקים.

תתכוננו להתאהב. צילום: יח"צ
תתכוננו להתאהב. צילום: יח"צ

Elomi מאפשר לנשים עם מבנה מלא ושופע להנות מדגמים מתוחכמים ואופנתיים, עם גזרות תחתונים גבוהות שאוספות את הגוף כמו שצריך וחזיות שנותנות לחזה מקסימום תמיכה למקסימום חופש תנועה. הכי סקסי, לא?

חזיות לכל מידה. צילום: יח"צ
חזיות לכל מידה. צילום: יח"צ

למי כל זה מיועד? ממש לכולן, בכל גיל ועם כל מבנה גוף. טווח המחירים נוח ונגיש וסקאלת המידות כוללת 64 מידות שונות, עם חזיות שמתחילות מהיקף 65 ומטפסות עד קאפ JJ. הרעיון הוא שכל אחת תמצא את הפריטים שהכי מדברים אליה, אלה שיהיה לה הכי כיף ללבוש, לפשוט, להתנהל בעולם בשיא החופש והביטחון ולהרגיש הכי עצמה שאפשר.

100-400 ₪
להשיג בחנויות הרשת