ערב הבנות ב"אהבה חדשה" היה הצגה זולה כדי לפשפש בנפשה היהודיה של אל

"אהבה חדשה" | צילום מסך, רשת 13
"אהבה חדשה" | צילום מסך, רשת 13

"אהבה חדשה" מתגלה בתור המקסטוק של הריאלטי: זול, נגיש ומהנה. להפקה לא היה תקציב לערב בנות מושקע, אז הן שלחו אותן להפרשת חלה אצל אמא של דנה - אירוע שהוכיח שאנחנו עם גזען ומטומטם

88 שיתופים | 132 צפיות

תראו איזה כיף באהבה חדשה. אף אחת לא צריכה להחביא דחייה פיזית מול כל המשפחה. אנחנו לא נחטט במידת המכנסיים של הרווקות, אין תקציב לירח דבש בסיישל ואפילו ערב בנות על חשבון ההפקה זה בעצם הפרשת חלה עם אמא של דנה. בקיצור, כאן זה המקסטוק של הריאליטי. ומקסטוק זה כיף ונגיש.

דנה ודור

בוקר של כיופים מתחיל עם דנה ודור שמכריז על הספרה שתיים ורומז לכולנו שיש לו קקי. לפתע נזכרתי שהזוגות מתועדים לאורך כל שעות היממה ותהיתי כמה פליצות ופוקים יורדים בעריכה. מה שבטוח, שווה לשבץ קצת יותר מהם וקצת פחות בדיחות מעולם הסח של דור. זהו, אפשר להתחיל. אחרי ויכוח שעד עכשיו לא הבנתי על שום מה ולמה, השניים יוצאים ליום כיף בספארי כי דנה אוהבת חיות (חוץ מבעלי כנף כמובן) וממש חלמה להיות וטרינרית אבל בסוף אימצה כלב וקראה לו גוצ'י. ובלי לראות תמונה שלו אני אומרת לכן שזה פאג או פומרניאן או הכלאה של שניהם.

בפועל הדייט היה מתיש לצפייה ונגמר בזה שדור לא מספיק גבר עבורה והיא לא יודעת לקבל ביקורת. כאילו, אני לא מכירה מישהי שלא תתעצבן כשמישהו שמכיר אותה פחות משבוע ישטח בפניה את משנתו עליה ואז גם יגיד שהיא גרועה עם ביקורת. אפילו הפסיכולוגית שלי עדיין חוששת להביע את דעתה עליי ואני משלמת סכום שווה ערך לשכ"ד עבור השירות הזה. הדרמה נגמרת עם שיחת יחסנו לאן (שוב, הם מכירים פחות משבוע) ועל רקע שירת החיזור של הטווס המקומי הם התוודו על חיבתם זה לזו. ולא, הם עדיין לא התנשקו.

"אהבה חדשה" | צילום מסך, רשת 13
"אהבה חדשה" | צילום מסך, רשת 13

שני ונדב

שני מתעוררת לבוקר נוסף בשגרת הריבאונד החדשה שלה ומפגינה כישורי התאוששות מרשימים שהלוואי והיו לכולנו בגיל עשרים. באמת, כמה השפלות היו נחסכות מדפי ההיסטוריה הרומנטית שלי. במקביל, נדב מגלה רגישות יתר ותוך פחות מ-24 שעות לצדה, רואה לנכון להנחית אותה בלבה של ארוחת צהריים משפחתית. מצד שני, אין משבר שקערה מהבילה עם קובה סלק לא הצליחה לפתור.

נדמה שלכמה שעות שני הצליחה לשכוח מההוא. אבל רגע לפני שאנחנו מתבשלות בחומה הנעים של משפחת פסדני, שיחת יחסנו לאן נוספת נוחתת עלינו ועל שני בפרק המייגע הזה. אני שוב רואה לנכון להזכיר שהם מכירים 24 שעות כדי להבהיר את האבסורד. נכון, נדב מבין את הסיטואציה הרגשית של שני אבל לא באמת בא לו להכיל את זה. ממש אפשר לראות איך הוא מאוים מהג'קט של מיכאל, שדווקא כן זוכה לישון לצדה בלילה ואינני שופטת – זה באמת מבאס לבנות מערכת יחסים על חורבותיה של הקודמת.

אבל חשוב לזכור שבסופו של דבר שני מחבבת את נדב, הוא מה שהיא רוצה בחיים. אתן יודעות, ערכים ומשפחה וללכת לישון מוקדם וכל הכיף הזה. ובאותה מידה היא רוצה להתכרבל עם מיכאל על הספה וללגום קצת מהרעל שלו בשביל הכיף. איזו תדהמה אנחנו יצורות מורכבות רגשית. מה שבטוח, זה שכרגע שני בחורים חולקים ספייס בלב שלה. וכן, זה מרגיש כמו דירה מסריחה של בנים עם שותף פרובלמטי שזורק תחתונים מלוכלכים על הרצפה ושותף פסיבי שמנקה אחריו ומתמרמר על זה בוואטספ הדירתי. לא טוב לכם, תעברו לב"ש.

"אהבה חדשה" | צילום מסך, רשת 13
"אהבה חדשה" | צילום מסך, רשת 13

מריאנה וסרגיי

הנה זוג שעדיין לא החליט אם לעבור לב"ש, אבל בהחלט גורם לי לכתוב מילים שמעולם לא חשבתי שיש ביניהן קשר לוגי: יום כיף בב"ש. או במילים אחרות: המקום שמריאנה רוצה לחזור אליו בדיוק כמו שסרגיי רוצה לברוח ממנו. מודה, חשבתי שהטיול יהפוך למסע השכנועים שיחזיר את סרגיי לנגב אבל בתכלס עבר עליהם יום רומנטי ומתוק עם חברים מהעבר שהסתיים בהצעת חברות והצהרת כוונות מצד מריאנה על תוכניותה להמשך הימים הבאים בתוכנית. בינתיים נראה שבאופן כללי סרגיי הבחור הכי צ'יל בבית המלון המאולתר הזה.

"אהבה חדשה" | צילום מסך, רשת 13
"אהבה חדשה" | צילום מסך, רשת 13

אל ומתן

לראשונה, אל מתחילה את הבוקר בלי משקפי שמש כדי שכולנו נבחין שהיא ממש בקטע של מתן החתיך שעושה עליה את הטריק הכי ישן בספר: משחק אותה קשה להשגה. הוא משדרג את השיטה עם עלבונות, חוסר רגישות, ביקורתיות ושיפוטיות ובאופן כללי גורם לפסיכולוגים לרצות לשלוף אותה משם. בקיצור, לראשונה בתוכנית, אל לא עומדת מול גבר שמתעלף מהיופי והמבטא הצרפתי שלה. הפעם ולפנים משורת חוקי הפורמט – היא זו שצריכה להוכיח את עצמה בפניו. ולא תאמינו, זה עושה לה את זה.

לאורך כל היום מתן הבהיר לאל כמה היא פשרה מבחינתו. מילא זה שהיא לא יודעת לבשל ולנקות, מילא הסיגריות – אבל עניין היהדות כבר ממש מעורר בו דחייה. במונית הביתה הוא לא היסס לצמצם אותה לבת יפה ומצחיקה. הלו מתן, התוכנית הזאת לא עליך. הבנים הנרקסיסטים זה בערוץ השני.

"אהבה חדשה" | צילום מסך, רשת 13
"אהבה חדשה" | צילום מסך, רשת 13

ערב בנות

אין תסריט שיכל לכתוב את זה יותר טוב מהמציאות. הבנות מוזמנות להפרשת חלה בהנחייתה של מאמא בן ארי, הלא היא אמא של דנה. אבל אל תטעו, לישת הבצקים האלוהית הזו לא קשורה לדנה והיא לא כאן כדי להוציא משני סינקים על החזרה בשאלה. אנחנו הרי התכנסנו כאן כדי לחטט בטיב נפשה היהודיה וההומיה של אל – הגויה למחצה שתיאלץ להצהיר קבל עם וריאליטי כמה היא קרובה לקב"ה בתקווה שזה יהיה מספיק טוב בשבילנו. איזה עם גזען ומטומטם אנחנו.