"אהבה חדשה": למה הפקת התוכנית מתעללת בשני?

"אהבה חדשה" | צילום מסך, רשת 13
"אהבה חדשה" | צילום מסך, רשת 13

אל עוברת מבחני גזע על ידי משגיח הכשרות מתן, שני החבולה צריכה חיבוק וגלידה אבל במקום זה ההפקה שולחת אותה למסיבת אייטיז מפוקפקת עם הריבאונד החדש. פלא שזה נגמר באלכוהול ודמעות?

88 שיתופים | 132 צפיות

מסתבר שמשפט צרפתי ותיק אומר: "אפשר לאכול את כל העוגה, להשאיר אותה שלמה ולקבל את התחת של זאת שעשתה את העוגה", אין לי מושג מה זה אומר כי לכו תבינו צרפתים. אבל כשאל ממלמלת את זה בצרפתית – זה נשמע יפה ונכון. רגע, עזבו בלשנות ופרנקופיליה, כי בפרק הנוכחי אנחנו מתעוררים אל מסיבת אייטיז עם אאוטפיטים שהם הכל חוץ מהעשור הכי טוב בעולם. אני ב-PMS אז אל תתווכחו איתי.

>> משתתפות "אהבה חדשה" מודדות שמלות כלה ופותחות הכל

"אהבה חדשה" | צילום מסך, רשת 13
"אהבה חדשה" | צילום מסך, רשת 13

שני ונדב

איזה מוזר ועצוב זה לכתוב על שני מבלי להתייחס למיכאל שלצדה. אני כל כך אתגעגע לצפות בזוגיות הרעילה הזו כמו ששני מתגעגעת לחביתות השמנוניות שלו. בכל אופן, תוך פחות מ-12 שעות היא מתעוררת לבוקר שבו תיאלץ לבחור את הריבאונד שאחרי. הפעם היא בוחרת באופן מושכל ומוותרת על מושיקו שהוא ליטרלי כל סימני האזהרה בעולם – והולכת על נדב. איש עם המון תארים נחשבים, שעמום תהומי ומינימום ציפיות שיצא מזה משהו.

מיותר לציין שלאורך כל הפרק נדב לא לגמרי הבין לאיזו סיטואציה הוא נכנס והוא סירב לאכול כל פירור של רמז שהיא זרקה לכיוונו. כעיקרון כל מה ששני צריכה כרגע זו מסיבת חיבוקים וגלידה אבל מוצאת את עצמה עמוק בערב של נצנצים ופאייטים (תזכירו לי ממתי כדור דיסקו זה רפרנס אייטיזי?) – ובשלב זה אפילו הפסיכולוגים מסכימים ביניהם לגבי הטמטום והאכזריות שבפורמט שבחרו להשתתף בו.

ההדחקה והפאסון ששני הפגינה באופן מעורר השראה, הגיעו לנקודת רתיחה על רקע שיר של WHAM! והדמעות נשפכו ממנה עם כוס יין ביד. ואני לא יכולה להגיד שזה אף פעם לא קרה לי במקומות ציבוריים. והשירותים של בר האוצר זצ"ל ינצרו את שפתותיהם לנצח. אין לי מה להגיד בשלב הזה חוץ מלהביע תקווה גדולה שמיכאל צופה בזה עכשיו בבית ומרגיש חרא עם עצמו. סתם, הוא דוש. הם לא נולדו עם הפונקציה הזו.

"אהבה חדשה" | צילום מסך, רשת 13
"אהבה חדשה" | צילום מסך, רשת 13

דנה ודור

הטרזן התימני שלא יודע לקלף בטטה אבל ממשיך להלהיט את דנה על להבה נמוכה מוקפץ טופו בנוסח דנה. העובדה שהיא נמשכת אליו בטירוף חרף היותו הדבר הכי סחי עלי אדמות (אחרי שירים של התקווה שש) – רק מראה כמה היא מוכנה לעשות הכל בשביל לקחת לו ביס מהג'חנון. האמת, שבשלב זה היא מוכנה להסתפק בנשיקה חטופה, להתעלם מכל בדיחות האבא שהוא לא מפסיק לספר ולקרוע ממנו את הטייץ המטאלי. עם זאת, הסטרס שהיא מפעילה עליו קצת משכיח ממנה את העובדה ששניהם אמנם חותרים אל אותו כיוון, אבל בקצב אחר לחלוטין. תפסיקו עם היין הזול הזה כבר.

"אהבה חדשה" | צילום מסך, רשת 13
"אהבה חדשה" | צילום מסך, רשת 13

מריאנה וסרגיי

נדמה שכל עוד השניים האלה מצליחים להתגבר על סאגת תל אביב-באר שבע, הם פשוט לא מקבלים זמן מסך. אנחנו בינתיים "אולצנו" להסתפק בכוריאוגרפיה שהיא גם הפורפליי הארוך והאיטי בעולם. שזו גם הסיבה היחידה לצפות בברידג'רטון למי ששואלת. כרגע הם על תקן אתנחתא לשטיפת העיניים והמתח מיני לא גרם רק למריאנה להתבלבל בצעדי הריקוד המשותף. אם כי יאחתי לא שופטת ומבינה שסקס מוכר. בפרק הבא: הם שוב יריבו על סוגיות גיאוגרפיות ויזכירו לנו שהם לא רק פרצוף יפה. ושרירי חזה יפים. ושיער גולש. תנגבו את הריר. רואים לכן.

"אהבה חדשה" | צילום מסך, רשת 13
"אהבה חדשה" | צילום מסך, רשת 13

אל ומתן

מתוך שתי אופציות, די ברור למה אל בוחרת במתן איש המים החתיך מרמת גן. ההחלטה להכניס אותו אל חייה שמה קץ לסאבלט המשתלם בעולם לטובת חיבור עם פוטנציאל. כלומר, אם מתן יפסיק להתנהג כמו משגיח כשרות.

אמ;לק: אל לא נחשבת יהודיה על פי ההלכה המקומית חרף העובדה שכל בני המשפחה שלה יהודים – למעט אמא שלה. בעוד שבצרפת יהדותה נתפשה כפרט ביוגרפי נלעג, בישראל גם החילוני הכופר ביותר מרגיש בנוח לעשות לה מבחני גזע. אתן יודעות, האלה שמזמינים צ'יזבורגר אבל מוודאים שפרוסת הצ'דר שלהם כשרה.

הדיאלוג הבין-גזעי הזה היה ליטרלי אם כל הטרן אופים בעולם. רואים שזו לא הפעם הראשונה שהייתה צריכה להגן על עצמה במדינה שמתעדפת עליונות גזעית מעל רווחה, נניח.

חרף העובדה ששיעור הריקוד וחליפת הקומיקס המשותפת (כי ידוע שכולם לבשו באייטיז בלייזר עם WOW מאוייר), הצליחו לחפות על זה לרגע – סיכוי טוב שמתן עוד הולך לעשות בעיות עם הסיפור הזה. כי אם כבר לאכול קלמרי, אז רק עם יהודייה כשרה לטבול בקוקוט איולי.

בכל אופן, החיבור המיידי בין אל ומתן הזה מוכיח את הטענה שאני זועקת פה כבר מהפרק הראשון: אל לא דפוקה. היא פשוט לא קיבלה את השידוך הנכון. ומי שעדיין מתווכחת איתי, שתעשה בדק בית ותבדוק כמה ממערכות היחסים שלה פשרניות ולמה השאיפה של אל לשלמות כל כך מעצבנת אותה. כן, לפעמים אני באה לריב. מידה 44 שמחה לכולן.