למה בתוכניות שידוכים בישראל אסור ללכת עד הסוף, למרות החרמנות?

"אהבה חדשה" | צילום מסך רשת 13
"אהבה חדשה" | צילום מסך רשת 13

אל ואור רוקמים חברות יציבה ללא שום ניצוץ, מריאנה שופטת אנשים לפי קשרי העבר שלהם (ולא בצדק), שני ומיכאל מוכיחים שאין דבר יותר מחרמן מקשר רעיל ודנה מוכיחה שהיא החברה שתמיד רצינו

88 שיתופים | 132 צפיות

מאירועי הפרקים הקודמים: בשעה טובה ומוצלחת עידן מסורי הועזב מהמלון וחזר בבושת פנים ובמזוודת טרולי מקופלת בין הרגליים – היישר אל דירתו הגנרית ברמת גן. או אל החברים שלו באל-קאעידה. לכו תדעו, מדובר באדם "שמרשה" לנשים לנהוג (פלאש ניוז, בערב הסעודית מותר לנו כבר משנת 2018) – אבל עדיין חש מאוד מושפל מהרעיון המופרע הזה.

אגב, השמועות מספרות שהלורד הסגפן מהמאה ה-18 מנסה להעמיס נשים בלי טלוויזיה על גבעת הילטון – שלא תגידו שאני לא דואגת לכן עם מידע מודיעיני חשוב. כעת, דמיינו כאן מונטאז' פרידה מרגש עם כל הרגעים הגדולים שלו. כן, אני מדברת על הפלירט המבחיל עם שני, מתבלת בקלוז אפ על מבטו המפוחד למראה אישה אוחזת בהגה של מכונית פורש ומסכמת בכמעט-קטטה על בוגרשוב כי מישהו חנה כמו זין. אין ספק, שלא נתגעגע.

בקיצור, לא הבנתי איך מהדרמות של יום רביעי, פתחנו את השבוע עם פרק כזה משעמם. ואיך מהפוראח של ג'רזי שור מצאתי את עצמי באחוזת דאונטון. באמת, הייתי שנייה מלהצטרף לדיון בעד או נגד מארזי השואה של רותי ברודו (אני בעד, אגב) מרוב שיממון – אולי אני בעצם כן מתגעגעת לעידן? יאללה, תחזרו להתבזות פליז. העם דורש אחידות נרטיבית. אז מה בכל זאת קיבלנו מהפרק האחרון של "אהבה חדשה"? שיעור חשוב ואולי ההוכחה שכל בני ובנות האדם זקוקות לטיפול פסיכולוגי תמיד. אבל בעיקר כשבא לנו זוגיות.

"אהבה חדשה" | צילום מסך רשת 13
"אהבה חדשה" | צילום מסך רשת 13

אל ואור

אתחיל מהסוף: אל נפרדת מההתפתחות הפוקימונית של אלי אילדיס. אני מתכוונת כמובן לאור. הבחור שנכנס ברגל שמאל ויצא עם בסטי טובת מראה. מסתבר שהשניים שהתחילו את היום ברכיבה על סוסים, לא צלחו את השקיעה. העניין הוא, שההתלבטות והייסורים של אל לגבי הבחירה אם להמשיך או לחתוך, הובילה אותנו שוב אל תוך השיחה הקבועה והמוכרת מתוכניות השידוכים הוותיקות. אני מדברת כמובן על ה"תהליך". תוציאו טישו. תהיה פה נזלת בפריים טיים.

כאילו שלא אכלנו מספיק חפירות על הקונספט הזה בחתונמי וכאילו שלאף אחד מאיתנו לא ברור ש"תהליך" הוא שם מכובס לטיפול ושבעצם כל הקושי והפחדים מאינטימיות הם רק סימפטום לכמה אישיוז שצריכים להיפתר על ספת פסיכולוגית. אמיתית. בלי צוות צילום ועם תסריט שהוא החיים עצמם בלב. בעיקר כשאת אישה מהממת באופן אובייקטיבי שפשוט גדלה על ברכי הניכור והנטישה. תראי איך זה עשה פלאים לעומרי קראוס! זו גם הסיבה שהביקור בחוות החיות עורר בה הצפה רגשית שנשפכה על בחור שהיא מכירה 72 שעות. היא כל כך זקוקה לזה ועם הישירות והכנות שלה אין לי ספק שהיא באמת רגע לפני פריצת דרך (כבר אמרתי שאני שרופה עליה בטור הזה? בכל זאת, עקביות).

בינתיים, היא מצאה את עצמה מול בחור עם כישורי קשב ואדישות מרשימים למראה. אבל אור מוכר רהיטים, לא תלמיד של פרויד ככל שידוע לי. ונכון שהדרך לאהבה אמנם עוברת דרך כמה שבורים אבל חשוב לוודא שאת יוצאת למסלול הזה עם כמה שיותר חתיכות מחוברות. כי במציאות, אהבה וזוגיות לא ירפאו לנו את הדיכאון ולא יפתרו לנו את הבעיות. שיט איזה רוחניקי יצא לי.

>> ממי, בוא נגוון: 7 דרכים פשוטות לרענן את הסקס שלכם

בכל מקרה, החברות היציבה שנרקמה בין אור ואל לא הובילה לניצוץ. אין מה לעשות, עם חברים לא הולכים למכולת. כלומר, אפשר – אבל אל תצפו מהם לשלם עליכם. נהיה יקר שם בחוץ. אני מודה שמבחינתי חברות טובה היא היסוד הכי יציב לזוגיות אבל מה אני מבינה. לא הייתי בזוגיות עד גיל 26 ומסתבר שיש אנשים שזה ממש מפריע להם. אוקיי, אז עכשיו נעבור למריאנה. שלא משתגעת על הרעיון הזה.

"אהבה חדשה" | צילום מסך רשת 13
"אהבה חדשה" | צילום מסך רשת 13

מריאנה וסרגיי

אתחיל ואומר שמריאנה ממש אחלה גברת. לפעמים כל מיני שיט שזולג לכיוון שלה מאיים לחלחל אל זרם התודעה שלה. אבל אני מאשימה את היין הזול שדוחפים להן בכמויות מסחריות. אף על פי כן, במיומנות של אמא לפעוט, מריאנה יודעת לנקות את כל הבולשיט שמנסה לערער אותה כשהיא מגיעה למאני טיים ולכן היא בוחרת להמשיך עם סרגיי. חכמה זאתי.

כבר בתחילת הפרק היא חושפת אותו לחייה כאמא יחידנית ונראה שזה לא ממש מזיז לו. במילים אחרות, מה שגרם לביצים של רזי להתכווץ – גורם ללב של סרגיי להתרחב. במהלך טיול המני-פדי שלה עם שני, היא כמעט ואוכלת סרט על שנות הרווקות הארוכות שלו. הרי אין סיכוי שבחור חכם, טוב מראה ונחמד לכל הדעות יבחר להיות רווק סתם כי זה מה שנחמד לו.

אז בואו נקבע משהו זריז: ההיסטוריה הרומנטית והמינית שלנו היא ממש לא תו תקן לאיכות והבשלות שלנו כבני זוג. לא משנה אם היו לך חמש אקסים, חמישים פרטנרים מיניים או שבע שנות יובש. רווקות זה אחלה. להיות במלא מערכות יחסים זה אחלה. וגם תקופת יובש זה אחלה כל עוד הכל מבחירה. אנשים משתנים ואהבה זה כמו סודה. יום אחד בלי שום הסבר זה פשוט הופך להיות טעים. קאפיש?

"אהבה חדשה" | צילום מסך רשת 13
"אהבה חדשה" | צילום מסך רשת 13

שני ומיכאל

הו, הנאהבים החמודים והנמשכים. אוף, אני כל כך אוהבת אותם. השניים האלו מוכיחים שאין דבר יותר לוהט ומחרמן מקשר רעיל. אין יותר מענג מריב דרמטי וכמה צרחות בשביל לשמור על להבת האהבה בוערת. נכון, לפעמים תצטרכו למרוח אלוורה על הכוויה אבל איזה מזל שמיכאל ד"ר לבוטוקס! כאילו באמת, בחיים לא ראיתי שני אנשים שעל פניו השידוך ביניהם יותר מסוכן מהשילוב של מנטוס וקולה – כל כך נהנים אחד מהשניה. תחשבו כמה הם כיפיים בטיול זוגות בחו"ל. אני כל כך שמחה שמשהו גורם לשני לבחור להישאר איתו עוד קצת. פליז מיכאל, אל תחרבן את זה. היא טובה לך.

>> הדייט שלו רצתה שהוא יהיה גבר של פעם אבל רוב הזמן עוז פרץ מרגיש כמו רכיכה עכשווית

אף על פי כן, בשיחת המני-פדי של שני ומריאנה, נחשף הצד המטומטם של תוכניות השידוכים בישראל. שתיהן רומזות זו לזו שהן מאוד נמשכות לפרטנרים שלהן, אם כי עדיין נאלצות להסתפק במזמוזים מתחת לשמיכה, מבטי זימה חטופים ובסידורי שינה נפרדים. ואני לא שופטת אותן, כי יש מספיק אנשים בישראל שישמחו לעשות את זה במקומי. הרי ידוע שבת מלך – חרמנותה פנימה ומיניות של נשים זה פויה לא מכובד. רוצה להתחתן? תיגעלי מפין או שכולם יקראו לך שרמוטה בטוקבקים. בינתיים בנטפליקס: אנשים עושים מאמיצים כבירים לא להזדיין ועדיין נכשלים.

"אהבה חדשה" | צילום מסך רשת 13
"אהבה חדשה" | צילום מסך רשת 13

דנה

דנה בן ארי, אישה שהיא מפעל ממים וסטיקרים וסיסטר פרום אנוד'ר מיסטר, מתאוששת מאירועי הערב שלפני. ואני מתכוונת לזריקתו של עידן מהחדר באחת מתצוגות התכלית שעוד ייכנסו לפנתיאון הריאליטי בישראל. חברות, לגזור ולשמור כי יש הרבה דושים בים ועונת הרחצה בדיוק נפתחה.

היממה שעברה עליה הוכיחה שמדובר בדמות עמוקה שיודעת להתכנס ולהוריד הילוך (וגם לחנות ברוורס בלי לדרוס אף אחד!) – בדיוק כמו שהיא יודעת לעשות פאן. חוץ מזה, השיחות בחדר שלה עם כל שאר הבנות תמיד ממש עושות לי חשק לסגור שבת בבסיס. ויש מצב שירדתי על חבילת עוגיות וחיפשתי חברה לדבר איתה על כמה רחוק הלכנו עם בנים.

> רעב מיני בנישואים: למה זה קורה ואיך מתמודדים?