אהבה חדשה: דוד רוצה את שני יותר משהיא רוצה אותו

"אהבה חדשה" | צילום מסך, רשת 13
"אהבה חדשה" | צילום מסך, רשת 13

מה היה לנו ב"אהבה חדשה" אתמול חוץ ממזמוזים בבריכה? דוד הופך ויכוח על אמונה למופע הסגברה מעצבן, דנה בשלב האבל, סרגיי מתגלה כקראש מושלם ואל בסלפי עם אנה זק

88 שיתופים | 132 צפיות

אהבה חדשה, הפרידה חלק א': בתום סבב בחירות צפוי, אנחנו זוכות בספיישל משמים בשני חלקים עם הזוגות שהחליטו לתרגם את הריאליטי לחיים עצמם. מריאנה וסרגיי חוזרים יחד לב"ש ללילה בלי מצלמות כך שיוכלו להתמזמז כאוות נפשם, שני מגיעה לדירה מוכת זבובים, דנה מגלה שהייאוש פחות נוח בפתח תקווה ואל מרימה עם אנה זק בצילומי הקליפ "בוא תראה" וזה בערך הדבר הכי מעניין שקרה בפרק הזה.

>> רינת כץ מ"חתונה ממבט ראשון": "בחופה חטפתי התקף חרדה קל"

מריאנה וסרגיי

חמוש במסכת באטמן, סרגיי מתעורר לבוקר ראשון בבאר שבע ומיד מטביע את עצמו בבריכת הצעצועים של רום בקטע כיפי. לא מעט נאמר (והושחר) על הנינוחות שבה סרגיי מקבל את החיים עצמם  ואת האימהות של מריאנה בפרט. אני נוטה לחרוג ממנהגי ולא לחשוד בכוונות שלו, ולא רק בגלל שהוא אומר את מה שכולנו חושבות אבל אסור להגיד: ילדים זה ממש חמוד וכיף כל עוד זה לא שלך. וגם יש לו צעצועים ממש שווים.

בהמשך, השניים יוצאים לחופשה הראשונה כדי להעצים את תחושת הלאבי-דאבי וכן, כדי להדחיק את הבעיות שלהם בלוקיישן יותר אסתטי. הם מקבלים חדר עם בריכה שלא יוכלו להשתמש בה כי מדובר ביום הכי קר בשנה – אבל העיקר הבארטר.

רק מאחורי הקלעים מריאנה רומזת שמאחורי כל הקיטש הזוגי מסתתר לא מעט חוסר ביטחון וחרדת נטישה. ולכן, גם דייט ירושלמי רווי אלכוהול פלוס השתפכות רגשית של סרגיי (שעל הדרך רומז שלא לקח את התוכנית והתהליך ברצינות יתרה) – הוציאו ממריאנה תגובה קרירה ומסונכרנת עם מזג האוויר באזור. סרגיי מצדו, מקבל את הפידבק ובמקום להיכנס לטנטרום גברי נעלב – מבין שהוא צריך להתאמץ יותר. איזה קראש טלוויזיוני נהדר הוא.

"אהבה חדשה" | צילום מסך, רשת 13
"אהבה חדשה" | צילום מסך, רשת 13
"אהבה חדשה" | צילום מסך, רשת 13
"אהבה חדשה" | צילום מסך, רשת 13

שני ודוד

איזה נחמד זה תחילת קשר. אתן עוד לא יודעות מה דפוק בו, מביך להפליץ ביחד, החומוס המעפן שאכלתן בים נקרא "פרפרים בבטן", דוד עדיין לא מתכנן להשתתף בתוכנית ריאליטי נוספת ושני שוב נזרקת לארוחה משפחתית אינטנסיבית. מודה שהעדפתי את רגעי השתיקות המביכות על פני כל ניסיון כוחני להחזיר אותה בתשובה. ותזכרו: כיפה שחורה שתצוץ במערכה הראשונה – תכה בנסיעה לצפון.

אלוהים לא מרחם על ילדי הגן ובטח לא מהסס להידחף לנסיעה הרומנטית של שני ודוד. הויכוח הערכי בין השניים מסלים למופע הסגברה בחסות הרב פורטל שמדבר אליה בהתנשאות כאילו שמדובר באתאיסטית מנותקת, ולא חלילה באישה בוגרת שניהלה אורח חיים דתי מספיק שנים כדי להצליח לגבש דעה מבוססת בנושא. בהמשך דוד מסמיך את עצמו לפסיכולוג ומאבחן את שני כפוסט-טראומטית או משהו כזה. מעבר לטיפשות, זה מהלך שמזקק ומרדד את הרגשות והדעות שלה על יהדות אל תוך אקט של היסטריה ילדותית.

חרף הויכוח האמוני, דוד עדיין ממש רוצה את שני. לטעמי, הרבה יותר ממה שהיא רוצה אותו (וכן, מגיע לה יותר). ולכן, על רקע ארוחת ערב כשרה למחצה – היא מרגישה בנוח לספר לו על המפגש המיותר עם מיכאל. גם הוא מרגיש בנוח לחרטט אותה ולספר שזה לא מפריע לו אז הכל בסדר. שתינו כמובן לא מאמינות לפאסון אבל חד משמעית מעדיפות את זה על מופע קנאה מסוג פרימיטיבי. יאללה, עכשיו לכו להתמזמז בבריכה.

"אהבה חדשה" | צילום מסך, רשת 13
"אהבה חדשה" | צילום מסך, רשת 13

דנה ואל

דנה נמצאת בשלב האבל, היא משתפת את הפסיכולוגים בתחושת הכישלון שחוותה בתוכנית כאילו שאין סטטיסטיקות בעולם לגבי תוכניות שידוכים. גם הסוד הגדול שהייתה אמורה לחשוף הוא בעצם התנצלות מול תמונת ילדות ומונולוג גנרי על תהליך. גם אל נתנה תצוגת יכולת דומה וסורי, לא היה לי כוח להקשיב לזה אבל בשורה התחתונה הן שלמות וגאות בעצמן ובמקום למצוא חיבור לגבר הן מצאו חיבור לעצמן ועוד שלל קלישאות שצריך להגיד כדי למלא פרק. עכשיו תנו לנו עוד קצת סלפיז עם אנה זק.

"אהבה חדשה" | צילום מסך, רשת 13
"אהבה חדשה" | צילום מסך, רשת 13

>> לריקאפ המלא של "אהבה חדשה"