החרמנות של דוד רצחה את הליבידו של שני

"אהבה חדשה" | צילום מסך, רשת 13
"אהבה חדשה" | צילום מסך, רשת 13

דנה מבלבלת טראומה עם העצמה אבל מתאפסת ברגע האחרון, מריאנה וסרגיי עושים את הבלתי ייאמן והבחירה האמיצה של אל מעוררת בנו השראה. "אהבה חדשה" סוגרת קצוות לקראת הפינאלה

88 שיתופים | 132 צפיות

בקול כינורות וחצוצרות דרמטי ומונולוגים מלאי פאתוס של מאיה ורטהיימר – המתמודדות של "אהבה חדשה" נאלצות לעזוב את הסאבלט המפונפן לטובת החיים עצמם, שהם כידוע כיף גדול שמשלמים בו שכר דירה מופרך וארנונה מופקעת. אך רגע לפני שהן ייפרדו מהמצלמות והרום סרוויס, הן צריכות לעדכן אותנו אם הן מצאו את האחד (ספוילר: הן לא). כמו כן הצעת הגשה לפרק האחרון: לבלוע צ'ייסר בכל פעם שמישהו בחדר הזכיר את המילה "תהליך". ואז להודיע לבוסית שלך שלא תגיעי לעבודה מחר.

הסעודה האחרונה. "אהבה חדשה" | צילום מסך, רשת 13
הסעודה האחרונה. "אהבה חדשה" | צילום מסך, רשת 13

>> לכל הריקאפים של "אהבה חדשה"

כיוון שאין מספיק חומרי צילום כדי למלא פרק של חמישים דקות, הבנות נשלחות לבארטר אחרון במסעדת התרנגול הכחול. כמיטב המסורת, דנה מתרגשת מכל דבר שמסריח מכסף, שני מבולבלת, אל שותה את הייאוש בכוס יין ורק למריאנה שכבר מושקעת רגשית בכל הסיפור הזה – יש אשכרה מה להפסיד. חוץ מזה, הבראנץ' כולו הרגיש כמו ארוחת סוף טירונות עם חברות שלא נזכור והשקות שלא נשכח. בין ביס באומלט ושלוק ממימוזה, הן מפטפטות על קבוצת הוואטסאפ המשותפת שיקימו ביום שאחרי ועל סיכויי ההישרדות של הזוגיות שרקמו בקומפלקס. כי חשוב לזכור שבאהבה חדשה, זוגיות=אינטרקציה עם גבר שפגשת שלשום. מזל שהמומחים הולכים ללוות אותן לאורך כל החודש שאחרי במקום פשוט לרשום להן ציפרלקס.

זה לא אני, זה אתה. "אהבה חדשה" | צילום מסך, רשת 13
זה לא אני, זה אתה. "אהבה חדשה" | צילום מסך, רשת 13

אל ודור

רגע לפני שאל מנחיתה על דור את הדחייה שהוא כה חשש ממנה, היא פותחת במונולוג מפרגן ומברברת על תהליך שגרם לה להתחבר לעצמה. כאמור, זה *בדיוק* מה שעושים אצל פסיכולוגים מינוס מצלמות ומינוס 2,800 שקל בעו"ש. אבל עזבו הכל ותזכרו: שיחת יחסנו לאן שתתחיל במחמאות וסופרלטיבים – אף פעם לא תיגמר טוב. אתן רוצות לקבל את ההשחרות, תאמינו לי.

דור כאמור ממש בעניין של אל (מפתיע) ובאופן די הזוי גם היא רואה בו לא מעט דברים חיוביים. בשלב זה אני תוהה אם תחבולת עריכה גרמה לו להיראות כמו פסיכופת או שיש לה עין שלישית לבני אדם. בעצם זה לא משנה, כי היא חותכת ממנו בטענה שלא תצליח לתת לו 200 אחוז מהלב שלה. וזו בדיוק הסיבה שאני כל כך עפה עליה. תחשבו רגע על כל החברות שלכן שהתפשרו על מישהו או סתם הסתפקו בזה שהוא בעניין שלהן רק כדי לא לגמור לבד. אצל אל הפחד הזה לא מנהל אותה ולא משפיע על תהליך קבלת ההחלטות שלה. כל בחירה פשרנית עבורה – היא לא אופציה שתוכל לחיות איתה בשלום. זו השראה אמיתית בחיים.

עכשיו רק נשאר למצוא דירה בתל אביב בפחות מ-8,000 ש"ח. "אהבה חדשה" | צילום מסך, רשת 13
עכשיו רק נשאר למצוא דירה בתל אביב בפחות מ-8,000 ש"ח. "אהבה חדשה" | צילום מסך, רשת 13

מריאנה וסרגיי

מצד אחד, הזוג הכי מעניין בקומפלקס. מצד שני, מריאנה כבר הצהירה על כוונתה להמשיך את מערכת היחסים הזו גם בחיים עצמם ולכן לא היו יותר מדי ספקות לגבי ההחלטה הסופית שלה. בקיצור, השניים עושים את הבלתי אפשרי ומוצאים אהבה בתוכנית ריאליטי. עכשיו סרגיי רק צריך למצוא דירה בתל אביב שלא עולה 8,000 שקל בחודש והוא רשמית הופך לגבר הכי מזליסט בעולם.

כעיקרון, לשניהם יש לא מעט להרוויח אם יצליחו לגשר על הפער הגיאוגרפי שנלעס, נשחק והודחק. ובכלל, הדבר הכי חשוב שאפשר ללמוד ממריאנה, הוא שאין שום משמעות לטייטלים כמו "גרושה" או "אם חד הורית". אך קהל היעד של הטור הזה הוא נשים, ולצערי אין טעם לשכנע את המשוכנעות ולספר לכן שכל הגברים אידיוטים. אז איחלתי לזוג בהצלחה. מי ייתן ופבל לא ירסק לסרגיי את הפנים על רקע עניינים של כבוד המשפחה.

דנה והגרסה הגברית של סירי. "אהבה חדשה" | צילום מסך, רשת 13
דנה והגרסה הגברית של סירי. "אהבה חדשה" | צילום מסך, רשת 13

דנה ותומר

המאמי ממיאמי שמסתבר שהיא בכלל מפתח תקווה (קלאסי) – אשכרה מתלבטת אם להמשיך לפגוש את תומר הבוט גם מחוץ לתוכנית. זה ממש מטריד לגלות כמה היא מוכנה להקריב רק בשביל לסיים את הסיפור הזה עם זוגיות. גם בשיחה עם הפסיכולוגים היא מדברת על שינוי חיובי ומעצים שחל בה, כשבפועל היא לא רק נפלה על שלושת הגברים הכי שבורים שאפשר למצוא בטינדר, אלא גם אכלה מהם מלא שיט כל בוקר ליד החביתה והנס. לי זה נשמע די טראומטי ולא מאוד מעצים. אבל בואו נחזור לדנה והגרסה הגברירית של סירי.

אנחת רווחה. דנה מקבלת את ההחלטה ההגיונית, מבינה שעדיף להיות לבד וחותכת מתומר רגע לפני שזה נהיה מביך. היא מנסה להלביש על הדחייה כמה סופרלטיבים גנריים אבל בואו, תומר הוא מסוג האנשים שלא מסוגלים להחליף מבע פנים גם מול סרטונים סדיסטיים של דאע"ש. אז אני לא יודעת איך הולך לו בעסקי השיווק – אבל אני לפחות – לא קניתי.

דוד שולח ידיים מאוחר מדי. "אהבה חדשה" | צילום מסך, רשת 13
דוד שולח ידיים מאוחר מדי. "אהבה חדשה" | צילום מסך, רשת 13

>> השיקוי הסודי ושאר סודות הטיפוח של שני גולן מ"אהבה חדשה"

שני ודוד

דוד פורטל הוא איש צבא במיל', גבר שנדחה על ידי אנה ארונוב וניסה להרוויח קצת מזומנים "במי רוצה להיות מיליונר". בקיצור, המצלמה לא זרה לו, יש לו כמה מלהקות בחיוג מקוצר בטלפון ואין ספק שהוא יודע לחתור למגע עם האויב. אבל מה קורה כשהוא עומד מול אישה שממש בא לו עליה? ובכן, בפרק האחרון הוא בהחלט מנסה לשלוח ידיים רק בהסכמה, קצת מאוחר מדי לטעמי, כי אווירת החרמנות הזו כבר רצחה את הליבידו של שני – שכרגע מאוד מוטרדת מענייני "אינטימיות" . וזו כידוע, מילה מכובסת לעובדה שהיא קצת לא נמשכת אליו.

מצד שני, אחרי תקופה עם בחור חילוני מדי שלא רצה אותה, יש משהו מפחיד בפוזיציה של שני שנמצאת פתאום עם בחור דתי מדי שדווקא מאוד רוצה אותה. עם זאת, היא הגיעה לתוכנית הזו עם יציבות נפשית מעוררת השתאות שגרמה לה ליפול הכי חזק ולקום הכי מהר. ולכן בתום מונולוג פתלתל שעומד להישמע כמו דחייה – שני מודיעה לדוד שהיא רוצה להמשיך. אמרתי לכן, תמיד תעדיפו השחרות.

בפרק הבא והאחרון בהחלט של אהבה חדשה: מי שרד? ומי תישאר לבד?

>> ואם אתן בקטע של המתחרה, מוזמנות לקרוא את כל הריקאפים של "חתונה ממבט ראשון"