נפרדנו פח: "אהבה חדשה" בפרק סיום משפיל במיוחד

"אהבה חדשה" | צילום מסך, רשת 13
"אהבה חדשה" | צילום מסך, רשת 13

קרנבל הדושים של שני הגיע לשיאו, אל המסכנה חשפה את ההודעות המזעזעות שקיבלה ודנה לקחה את הטראש לאקסטרים. אה כן, ומריאנה וסרגיי עדיין ביחד. "אהבה חדשה" הסתיימה עם טעם מר מהצפוי

88 שיתופים | 132 צפיות

אהבה חדשה, פרידה אחרונה בהחלט. ועוד פרידה כל כך משפילה וחסרת מודעות עצמית מהסוג שמעיזים לעשות רק בספיישלים של נטפליקס. בקיצור, מאיה ורטהיימר פוגשת את אנדי כהן והבנות פוגשות את עקרות בית אמיתיות מאורנג' קאונטי. נכון, הציפורניים לא נשלפו כי מניקור עולה בימינו 300 שקל וחבל לבזבז את זה על ביף עם דנה. ואף על פי כן, זה היה ערב של טראש מושלם ומענג לצפייה והכי נשארתי עם טעם של עוד.

>> רינת כץ מ"חתונה ממבט ראשון": "בחופה חטפתי התקף חרדה קל"

שני

בפעם האחרונה שצפינו בשני, היא הייתה מרוחה על השטיח רגע אחרי שדוד החליט לדפוק לה גוסטינג. בחיי, לאישה הזאת יש יותר אומץ מעידן מסורי (רפרנס: הבחור שהתחיל איתה לעיני מצלמות כשהוא בכלל יוצא עם חברה שלה). במפגש עם מאיה מתברר שכל הסיפור ביניהם התפוצץ בגלל קולגה שסימס לה בלילה על קורקינט או משהו כזה. באמת, אפילו רוס ורייצ'ל נפרדו על יותר.

"אהבה חדשה" | צילום מסך, רשת 13
"אהבה חדשה" | צילום מסך, רשת 13

לדבריה, התקף הקנאה של דוד הוליך אותו היישר אל מחוץ לחייה. אני יודעת שזה עצוב לה עכשיו ואני מקווה שיום אחד היא תבין שעדיף לה לגלות שהוא פסיכופט כבר עכשיו ולא כשיש להם שני ילדים וכלב. מיותר לציין שמאותו רגע ועד היום דוד מסנן אותה. כי כמו שכבר אמרתי, אלוהים לא מרחם על ילדי הגן ומשום מה הוא ממש לא ריחם על שני בספיישל הזה. מילא זה שדנה ומיכאל בסטיז עכשיו, מילא זה שהוא וטינה ביחד עכשיו (זאת עם הגומיה), מילא זה שדוד בזוגיות עכשיו (תנחומיי) – אבל להתמודד עם מחזר עצבני שיושב בכלא? באמת, מאז בריטני לא ראיתי אישה כל כך מוכת גורל.

>> שני גולן: "הצלחתי להרים את עצמי משברון לב מאוד קשה"

אל

בדיעבד, אני לא מבינה איך המלהקות של "האח הגדול" פספסו את אל – כל האמת בפרצוף – אדידה. היא הייתה פורחת ונובלת שם לסירוגין לאורך כל הדרך למיליון. וגם אם לא הייתה זוכה, לפחות לא הייתה נאלצת לקרוא את כל התגובות והטוקבקים שזורמים לאייפון שלה כמו נהרות של מי שופכין. החל מהפניות פסיכיאטריות ועד האשמות חריפות בניסיון לכלות את העם היהודי – זה פשוט לא ייאמן, מביש ועושה חשק להגר לחברות מאופקות יותר.

"אהבה חדשה" | צילום מסך, רשת 13
"אהבה חדשה" | צילום מסך, רשת 13

מודה שקצת התבאסתי שהיא לא טרחה להזכיר שבתוך בור החושך התקשורתי הזה, זהרה לה נקודת אור חיננית וצנועה שתמיד הייתה בעדה ותמכה בה ללא סייג ובלי פשרות ואף הציעה לה חברות פעמיים בשבוע. אבל עזבו אותי – כי היא ואור יוצאים עכשיו.

דנה

דנה בן ארי והשוונצים הארוכים בעולם חזרו לישראל לטובת השקות ואופציות לדוקו ריאליטי בהוט. לא יודעת, שמעתי שכולם עושים את זה עכשיו. כלומר, דנה לא תודה שהיא כאן כי היא רוצה להיות מפורסמת אז היא תחרטט את מאיה ואת כולנו שבמיאמי הרגיש לה לבד. וזה בסדר, אף אחד לא אוהב להודות שבא לו להיות סלב במקום לקום בבוקר לעבודה.

"אהבה חדשה" | צילום מסך, רשת 13
"אהבה חדשה" | צילום מסך, רשת 13

במהלך פגישת האיחוד מותר ואף רצוי להתייחס לביף שבחדר: הבנות לא בקשר איתה. אל רומזת בצורה לא אלגנטית שדנה היא זו שחירבה את החברות כשהעדיפה להבריז להן לטובת אירועים מתוקשרים – אבל זו רק ההתחלה כי כאמור – דנה ומיכאל הפכו לחברים טובים ברמות של בסטיז. ודנה אף הגדילה להעלות לייב משותף לצדו בדיוק בערב שידור הפרק בו ריסק לשני את הלב כדי שיוכל לתת את הצד שלו. נכון, חוסר טאקט זו לא סיבה טובה לעבור נידוי חברתי – אבל להפוך לבסט של האקס של חברה שלך בשביל בוטוקס בחינם וכרטיסים לגולדן של מארון פייב זה כבר באמת נמוך.

הייתי כותבת פה משהו על זה שלכל מטבע יש שני צדדים. אבל דנה, כמו מילניאלית טיפוסית, לא לקחה אחריות על המעשים שלה והעדיפה ללכת על קו הגנה דמגוגי, לטעון שלאל היו סולחים על זה (לא ממי, אל לא הייתה עושה את זה בחיים) ולהתבכיין על חוסר פרגון נשי. כעיקרון שמתי לב שנשים בסגנון "אין לי חברות בנות כי הן נחשות" – הן בדרך כלל אלו שתוקעות מקל בגלגלי הסיסטרהוד. רגע, כבר אמרתי שהיא גם חברה של טינה עכשיו?

"אהבה חדשה" | צילום מסך, רשת 13
"אהבה חדשה" | צילום מסך, רשת 13

מריאנה

איזה קטע היא עשתה לנו זאתי. בהתחלה היא סיפרה לנו שתוך חודשיים מתום הצילומים היא וסרגיי נפרדו. כי המרחק הכריע, כי המלעיזים צדקו, כי הפנטזיה התפוצצה להם בפנים וכי היה קשה. הבעיה היא, שלאורך כל המונולוג הזה מריאנה לא הצליחה להוריד את החיוך מהפנים. למה? כי הם אמנם נפרדו לדקה וחצי אבל עכשיו הם ביחד ומאיה ורטהיימר הבטיחה צ'ק שמן לחתונה. והיא הרי טחונה רצח. אז וואלה, זכיתם.

"אהבה חדשה" | צילום מסך, רשת 13
"אהבה חדשה" | צילום מסך, רשת 13

שובו של עידן פאקינג מסורי

מעולם לא חשבתי שמדובר בפיזיקאי גרעיני, אבל באמת שצריך להיות מטומטם עם אישור מרופא מומחה כדי לחזור לתוכנית, לשבת ליד דנה, לצפות יחד עם כולן באותו רגע קסום כשהוא עשה מוב על שני, להתנצל בסגנון "סליחה אם נפגעת אבל זו בעיה שלך" ולהמשיך להתנער מהאקט המטונף ההוא. כלומר, עידן *עדיין* משוכנע שהוא יצא בסדר ושכל הנשים עשו עליו עליהום והרצפה עקומה והמיקרופון של הקריוקי מקולקל. נקסט.

שובו של מיכאל

בפעם השלישית במהלך התוכנית הזו, מיכאל מגיע כדי לשבור את שני עוד קצת. נדמה שהוא כמעט חווה עוררות מינית בזמן שהביט לה בלבן של העין וסיפר לה שהוא וטינה ביחד, שכיף לו, שטוב לו ושהוא מאושר איתה מתמיד. אני לכל הפחות מקווה שעם המחטים שהוא תוקע לפציינטיות שלו הוא קצת יותר עדין. בכלל, אם הייתי יודעת שגרמתי לאדם אחר כל כך הרבה סבל, סביר להניח שהייתי עושה הכל כדי להעלים את עצמי מהחיים שלו. או מקסימום מזריקה לשם חומצה היאלורונית.

שובו של דוד

אז מסתבר שהדבר היחידי שמצליח להעיר את דוד מהמתים – הוא מצלמות וזמן מסך. אחרי חודשים שהוא מסרב ליצור קשר עם שני, הוא מגיע לאולפן כדי להקשיב לצד שלה. כלומר, הוא יכל פשוט לענות להודעות שלה בזמן אמת אבל בעולם של דוד – אם זה לא מצולם זה לא קרה.

בשלב מסוים בשיחה איתו אני חוששת שנרדמתי והתעוררתי בטעות בשנת 1867. כלומר, אני מעדיפה להאמין שנקלעתי למסע לואו-קוסט בזמן מאשר להקשיב לגבר בפריים טיים מנסה להס(ג)ביר למה זה לא מכובד שאישה מסתמסת עם גבר. אז לא יודעת, נראה לי שלעשות גוסטינג לבת הזוג שלך בתקווה שככה היא תבין שנפרדתם – זה קצת יותר לא מכובד. אבל אני אישה בעולמו של דוד, אז מה אני מבינה עם החברים הבנים והלא מכבדים שלי ששולחים לי סרטונים של נערים עושים פוקים למיקרופון בשעת לילה מאוחרת.

"אהבה חדשה" | צילום מסך, רשת 13
"אהבה חדשה" | צילום מסך, רשת 13

אין אפילוג, תרקדו.

>> לריקאפ המלא של "אהבה חדשה"