אדל בספלוב חושפת בכאב כי גילתה על התעללות בגן של בתה

"לעולם לא אבקר שום אימא". אדל בספלוב עונה לגולשות | צילום: adelbespalov@
"לעולם לא אבקר שום אימא". אדל בספלוב עונה לגולשות | צילום: adelbespalov@

אחרי אינספור מקרים מצערים של התעללות בגנים, גם אדל בספלוב מגלה היום כי בתה הייתה חשופה למקרי אלימות בגן שלה

88 שיתופים | 132 צפיות

יום קשה עובר על אדל בספלוב, שחושפת היום (שלישי) כי גילתה על התעללות (לכאורה) בגן של בתה הבכורה שייה.

>> לא רק אצל מירן בוזגלו: איך לזהות סימני התעללות בגן?

"אני עוברת יום קשה מאוד", כתבה בספלוב בסטורי שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה. "התגלה בגן של שייה אלימות מילולית ופיזית", כתבה בכאב. "אני מאוד עצובה. עצוב לי שזאת מערכת החינוך שיש לנו בישראל", כעסה. "רוצה להגיד שכשאני אדע הכל אני אוכל לשתף יותר, כרגע אני פשוט בהלם וכועסת מאוד. לא מאחלת לגננת הזו לפגוש אותי לעולם", סיכמה.

הסלבס בישראל לא נותרו אדישים והגיבו לה: "מכת מדינה, חייבים להגביר את האכיפה", כתבה הפשוטע. נסרין קדרי כתבה: "זה מרסק לי את הלב, לא שוב. מי אתן הנשים האכזריות האלה שמסוגלות לפגוע בדבר הכי טהור שקיים. ממה אתן עשויות". יוצאת "האח הגדול", בר כהן, הוסיפה אף היא שזו "מכת מדינה, בכל עיר ובכל אזור בארץ. התעללות וטרור לילדים קטנים. נראה מתי מישהו במדינה הזו יתעורר". גם כוכבת הילדים מיקי מוכתר, שנלחמת בנושא באופן אישי, כתבה לבספלוב: "אני וכל מטה המאבק למען הילדים איתך אהובה. נלך כל הדרך עד שיהיה כאן צדק לילדים".

מתוך הסטורי של אדל בספלוב | צילום: צילום מסך מאינסטגרם adelebasplov@
מתוך הסטורי של אדל בספלוב | צילום: צילום מסך מאינסטגרם adelebasplov@

>> "הלב נשרף": יעל בר זוהר מצטרפת למאבק בהתעללות בגנים

לצערנו הגדול, התעללוית ומקרי אלימות בגנים אינם קורים רק בגן של בתה של בספלוב. רק במאי האחרון פרסמה המשפיענית מירן בוזגלו כי הסייעת המחליפה בגן של בנה התעללה לכאורה בו ובילדים נוספים: "חשוב לי שהסייעת המחליפה(!) הזאת לא תעבוד יותר עם ילדים", כתבה אז. "היא פגעה לילד שלי בנפש – היום זה הילד שלי, מחר זה שלכם. תקשיבו לילדים ותהיו ערניים".

אדל בספלוב עם בתה שייה בקמפיין לטרמינל איקס | צילום: יח"צ
אדל בספלוב עם בתה שייה בקמפיין לטרמינל איקס | צילום: יח"צ

לאחרונה אף חשף הצלם שי פרנקו בטקסט קורע לב כי גילה על התעללות בגן של ילדיו. עוד מקרה קשה שעלה לכותרות מוקדם יותר השנה הוא זה של הגננת המתעללת אילנה קובר, כאשר יעל בר זוהר הגיבה בסטורי זועם על מעצר הבית המגוחך שקיבלה.

אנו כואבות את כאבה של בספלוב, ומציעות לכל אם ואב להיות ערניים, לשאול את הילד/ה שלהם איך עבר עליהם היום בגן ולברר איתם כמה שיותר על חוויותיהם – כך תוכלו להבין טוב יותר אם התנהגותם של הילדים חשודה לאחר חזרתם מהגן.