ברכת יום ההולדת המפתיעה והמרגשת שקיבלה אגם רודברג

אגם רודברג חוגגת 35 והחברים מהביצה מתגייסים לברך ולשמח למרות הקורונה, אבל ברכה אחת מאחד השרים בממשלה הצליחה לרגש אותה במיוחד

88 שיתופים | 132 צפיות

היום (ב') חוגגת אגם רודברג יום הולדת 35, גם אנחנו עדיין מנסות להבין איפה נמצא מעיין הנעורים הפרטי שלה, כשנמצא אותו נעדכן, בכל מקרה היא נראית נפלא כתמיד. 2020 הייתה שנה משמעותית עבורה בה הביאה לעולם את בתה הבכורה וכנראה יום ההולדת הזה קצת יותר מיוחד עבורה.

סלבס הביצה התגייסו כמובן לברך אותה, בין המברכים, אחותה השחקנית, אדווה רודברג, שהעלתה בסטורי כמה תמונות מתוקות במיוחד מהעבר; השחקנית דון לני גבאי, שהצטרפה לאיחולים החמים; והבסטי, השחקן ידידיה ויטל, שניצל את תום הסגר בשביל להביא לה זר פרחים והקדיש לה פוסט: "חברה שלי, יש לך יום הולדת ואת סוגרת שנה די מדהימה. נראה שרבים יסכימו איתי בזה. מישהי שאלה אותי בעוד שיחת שבחים מוצדקת על 'חזרות', אם הייתי מופתע כשראיתי את מה שאת מביאה לשם. את ריבוי הרבדים, את הצבעים, את הכנות, את ההומור, את הטירוף, את הכיעור ואת היופי. שמחתי ממש לענות לה שלא. ממש לא הייתי מופתע. הייתי רק שמח, שנתת לזה את החופש. שהסכמת לזה להיות שם, מול המצלמה. הרי כולנו יודעים שזה הדבר הכי מאתגר בחיים בסופו של דבר, להסכים להם. לוקח ממך השראה ישירה בזה, ברשותך. אוהב אותך מאוד. כמה נקודות תפנית משמעותיות! כמה ברכות! זוגיות, בית, ובליבם הלני. מתיקות אין קץ. איזו ברכה היא מביאה איתה חמסה. אמן שהעיניים ימשיכו להיות נשואות מעלה אל האור, והרגליים נטועות בקרקע. אמן עוד מכל הטוב הזה. ועוד חמצן שירחיב את הריאות וגם יגדיל האש. חיבוק".

אורנה דץ, חברתה הוותיקה של רודברג לא שכחה אף היא לאחל יום הולדת שמח, וכך גם חברתה הטובה בל אגם שכתבה: "חברה אהובה שלי, התמונה הזו מסמלת את היום הזה שהתחברנו אחת לשניה ומאז האובססיה חוגגת. אני אוהבת אותך מעומק הלב, את אור בעולם הזה ואיזה כיף שהגעת אליי לחיים ושהאנרגיה שלחה אותך אליי. שתמיד החיים יאירו עלייך ושלא נפסיק ללכת יחד כי זה מה שאנחנו עושות רוב הזמן, הליכות!! ובעיקר חופרות!! מזל טוב פרח לב הזהב שלי, את מתנה לעולם ❤️ (ואני נינה ממי תרגיעי)".

אבל הברכה שהכי ריגשה את רודברג הגיעה דווקא מכיוון מאוד מפתיע ולא צפוי: חילי טרופר, שר התרבות והספורט, שהחליט לברך באופן אישי והתגלה כמעריץ של הסדרה "חזרות" (כאן 11), בה מככבת רודברג. טרופר איחל איחולים חמים והוסיף פרגונים על תפקידה המרשים ב"חזרות", ורודברג השיבה לו שמדובר בהודעה הכי מרגשת שקיבלה וביקשה אישור להעלות לסטורי. טרופר אישר, ואנחנו מסכימות עם כל מילה ומצטרפות לאיחולים – מזל טוב אגם!

צילום מסך מהסטורי של אגם רודברג
צילום מסך מהסטורי של אגם רודברג