אגם רודברג: "פתאום אני רוצה ילדים"

אגם רודברג | צילום: עידו לביא
אגם רודברג | צילום: עידו לביא

רגע לפני שהיא אומרת איי דו, אגם רודברג חוגגת 33 ומספרת למה היא בחיים לא תשתתף בתוכנית ריאליטי, איך משמרים זוגיות בלו"ז צפוף וגם חושפת פרטים על החתונה ההולכת וקרבה: כמה שמלות תחליף, כמה אורחים הוזמנו ואיפה יהיה האירוע? כל התשובות

88 שיתופים | 132 צפיות

 

אגם רודברג, הילדה הנצחית, חוגגת יום הולדת על סט צילומים של סקצ'רס, מותג הנעליים שהיא מייצגת. בחברה, שדאגה להזמין גם צוותי יחסי ציבור, החליטו לפנק את הכוכבת שלהם בעמדת חגיגות שלא הייתה מביישת את ניקול ראידמן. ממתקים ועוגיות בצבעי שחור לבן נפרשו על שולחן מוקף בלונים ובמרכזו עוגת קומות עליה מונח המספר 33. כן, קצת קשה להאמין, הילדה הזאת שהתפרסמה בגיל 15, כבר אישה. "אני לא נראית ככה אולי בגלל שעבד עלי צוות שלם שלוש שעות", היא מתנצלת, "כן, 33, זה כבר גיל. זה נכון מה שאומרים, יש שלב כזה שאת מתחילה להרגיש משהו ביולוגית. כל החיים סיפרו לי שזה יגיע ולא האמנתי, אבל כן, פתאום אני רוצה ילדים".

החתונה שלה מתקרבת ורודברג, נטולת מניירות של כוכבת, לא מהססת לשתף אותנו בפרטים לקראת היום הגדול: "זה יקרה ב20.6 בחוות רונית בתל אביב, כי אלה החתונות שאנחנו אוהבים ללכת אליהן: בימי חמישי קרוב לבית. יהיו 400 אורחים", היא מספרת, "לא חיפשנו גימיקים מיוחדים, בסופו של דבר זה אנרגיה של אנשים שאת רוצה שיהיו איתך ביום הזה, וישמחו איתך. הלוואי והאנרגיה הזאת תתחבר".

"יש אנשים שאני תקועה להם בגיל 16, אבל ברגע שמכירים אותי הסטיגמה הזאת נעלמת, וגם זה כל כך ניינטיז בעיני להגיד על מישהו 'את רק זה'". אגם רודברג בצילומי קמפיין קיץ 2019 של SKECHERS | צילום: אבי ולדמן
"יש אנשים שאני תקועה להם בגיל 16, אבל ברגע שמכירים אותי הסטיגמה הזאת נעלמת, וגם זה כל כך ניינטיז בעיני להגיד על מישהו 'את רק זה'". אגם רודברג בצילומי קמפיין קיץ 2019 של SKECHERS | צילום: אבי ולדמן

 

>> ומה גרם לאסתר רדא לבכות?

יודעת מה תלבשי?
"לא, עוד לא. אני צריכה למצוא משהו שאני ארגיש שהוא לא תחפושת. אני רוצה לבוא בשמחה לדבר הזה ובכיף".

כמה שמלות?
"שתיים, שתהיה גם אחת לריקודים".

סידורי שולחן?
"אין סידורי שולחן אצלנו, יהיה בופה. אני לא נכנסת לדבר הזה, זה דוחה בעיניי. יש למבוגרים מקומות לשבת ולצעירים מבחר ספות".

איך חשבת שהחיים שלך ייראו בגיל 33?
"חשבתי שאני אהיה כבר אימא, אפילו אולי לשניים".

מתי הבנת שזה לא הולך לקרות?
"בגיל 29 הבנתי שזה יתארך קצת, אבל דברים קורים בדיוק איך שהם צריכים לקרות. אני מאמינה בזה. כמה שזה קיטשי, הם קורים בטיימינג שלהם".

מסיבת רווקות תהיה?
"תהיה, אני צריכה לראות מתי כי יש לי מלא הצגות. אני תלויה בבית ליסין, רק במרץ יש לי 25 הצגות, אז כשנתקרב למועד אני אראה מה הלו"ז ואבין מתי אפשר. זה עד מוקדם, יש עוד חמישה חודשים כמעט".

חוגגת 33 על סט הצילומים, קשה להאמין שהילדה הזאת שהתפרסמה בגיל 15, כבר אישה. אגם רודברג בצילומי קמפיין קיץ 2019 של SKECHERS | צילום: אבי ולדמן
חוגגת 33 על סט הצילומים, קשה להאמין שהילדה הזאת שהתפרסמה בגיל 15, כבר אישה. אגם רודברג בצילומי קמפיין קיץ 2019 של SKECHERS | צילום: אבי ולדמן

 

רודברג, רק נזכיר, כבר תכננה חתונה פעם אחת כשהייתה מאורסת לגל אמיתי, אבל אחרי חצי שנה של תכנונים וחמש שנים יחד השניים החליטו להיפרד.
החתן המיועד הוא דור קרובינר, בן 31, סטארטאפיסט וממייסדי חברת Hotelmize. חצי שנה של זוגיות הספיקה להם כדי להבין שהפעם זה לכל החיים. אבל הלו"ז הצפוף של רודברג קצת מקשה על הזוגיות. את רוב הלילות היא מבלה בבית ליסין כשחקנית בצוות הקבוע, ובימים היא מדלגת בין צילומים של שתי החברות שהיא נבחרה להיות הפרזנטורית שלהם, סקצ'רס וחברת הקוסמטיקה איב רושה. "זה בהחלט לא קל, וזה אישיו עם מישהו שהוא לא שחקן", רודברג מספרת, "אז לקח לו קצת זמן להבין את לוחות הזמנים. זה חיים שונים, זה לא כמו שאת יוצאת לעבודה במשרד בתשע בוקר וחוזרת בשש. אבל האישיו הזה מתפרק כשמבינים את התהליך. זה קשה, אין ספק שאני כל כך הרבה ערבים מחוץ לבית. גם לי זה קשה, אבל זה חלק מהעבודה שלי ויש הבנה שזה שיא העונה, ובקיץ זה יותר לייט".

אז מתי אתם נפגשים?
"כשאני בתקופה שיש הרבה ערבים או הצגות כפולות במוצ"שים, אז לפעמים אני באה אליו למשרד ואנחנו אוכלים צהרים או שהוא מגיע מוקדם לפני שהולכת להצגה, ואנחנו מצליחים לבלות קצת ביחד. אבל אנחנו לגמרי עובדים בשעות הפוכות".

אולי זה טוב לזוגיות.
"אולי אחרי עשר שנים, אבל להתחלה כשרוצים להיות הרבה ביחד, זה קשה".

מה תעשו בוולנטיין?
"יש לי הצגה, גם בסילבסטר היה לי, הלכנו עם כמה חברים לארוחת ערב והצטרפתי מאוחר יותר".

קורה לך שאנשים בהלם כשהם קולטים שאת כבר לא בת 22 ולא הילדונת המתוקה שכולם מכירים?
"יש אנשים שאני תקועה להם בגיל 16, אני מסכימה איתך, אבל ברגע שמכירים אותי הסטיגמה הזאת נעלמת, וגם זה כל כך ניינטיז בעיני להגיד על מישהו 'את רק זה'".

"אהבתי בטירוף את 'לאהוב את אנה' אבל לא הייתי עושה ריאליטי", אגם רודברג בסט הצילומים של איב רושה | צילום: רפי דלויה
"אהבתי בטירוף את 'לאהוב את אנה' אבל לא הייתי עושה ריאליטי", אגם רודברג בסט הצילומים של איב רושה | צילום: רפי דלויה

 

ראית "לאהוב את אנה"?
"ראיתי, אהבתי בטירוף. אני הרוסה על זה שהם ביחד, איזה כיף, אני אוהבת נורא את אנה".

היית משתתפת בתכנית כזאת?
"לא".

באיזה תכנית ריאליטי היית מסכימה להשתתף?
"לא הייתי עושה ריאליטי".

מה את רואה?
"'בלש אמיתי' זו סדרה מעולה, ראיתי 'על הספקטרום' שזו שלמות, ראיתי את 'you' בנטפליקס, התחלתי לראות את 'רומא' איזה סרט משעמם. דור אמר לי 'בואי נגיד שראינו אבל בואי נפסיק'. הלכנו לעשות תה וחזרנו והסרט נשאר באותו פריים. אם הוא יזכה באוסקר זה כזה פאלשי בעיני".

יש לך עוד חלומות?
"אני עכשיו כותבת סדרה עם חבר, ייקח לזה כמה שנים אבל זה החלום שלי".

את מפחדת מהיום שבו תהפכי להיות פרנזטורית למותגים פחות צעירים?
"לא, כבר הציעו לי כבר קמפיינים הזויים, כמו למשל רופא שעושה חוקנים, שאלתי את הסוכן שלי אם הוא רוצה שאצטלם עם צינור בתחת. אני לא מפחדת, אני אוהבת לעבוד. גם סקצ'רס וגם איב רושה הם מותגים שאני מאמינה בהם, הם ווליו פור מאני מאוד גבוה וזה חשוב לי מאוד, מוצרים איכותיים שנגישים לכל כיס".