סקס ויחסים

צעצועי מין לגברים: יש דבר כזה, וזה לוהט

מארק וולברג | צילום מסך מהסרט "לילות בוגי"
מארק וולברג | צילום מסך מהסרט "לילות בוגי"

יותר ויותר חברות מתחילות לשווק צעצועי מין גם לגברים, לשימוש זוגי או אישי. כל הגאדג'טים שכדאי לך ולגבר שלך להכיר

88 שיתופים | 132 צפיות

הדבר הראשון שצריך לדעת על צעצועי מין לגברים זה שהם לגיטימיים לחלוטין, כן, ממש כמו צעצועי מין לנשים. אחרי שאמרנו את זה, נגדיל ונאמר שלא היה מעולם זמן טוב יותר מעכשיו להיות הבעלים הגאים של צעצוע מין. אנחנו חיים בזמנים מרתקים בהם התרבות, החברה ואפילו הטכנולוגיה דוחפים את בני האדם לדיון פתוח על מין ואוננות, שפעם נחשבו לטאבו. עד ממש לאחרונה תעשיית צעצועי המין נשענה על קהל המורכב ברובו מנשים אשר נהנו ממגוון צעצועי מין משוכללים לשימוש אישי או עם פרטנר, כי אם אנחנו מרוויחות 30 אחוז פחות מהגברים – לפחות שיהיה כיף לאונן.

לאחרונה החליטו חברות שונות לעשות אפליה מתקנת, בתחום הצעצועים כמובן. חברת Kiiro ההולנדית המתמחה בצעצועי מין אינטראקטיביים לזוגות, חנכה בקיץ 2018 צעצוע מין לגברים, שהוא מעין הכלאה בין דילדו ל"אלכסה" של אמזון. האביזר מתלבש על הפין ומציע חווית אוננות משוכללת עם סוגי רטט שונים וסנכרון אל מול אתרי פורנו.

מציע חווית אוננות משוכללת, Stamina Flashlight, ניתן להשיג ב- Kiiroo.com, מחיר: 968 ש"ח | צילום: יח"צ
מציע חווית אוננות משוכללת, Stamina Flashlight, ניתן להשיג ב- Kiiroo.com, מחיר: 968 ש"ח | צילום: יח"צ

"העולם נהיה יותר ליברלי ומתקדם", אומר בתגובה להיווצרות המגמה עופר רגב, בעל חנות אביזרי מין בהוד השרון וחנות המין האיקונית "הפולניה" בתל אביב. "פעם גבר היה נכנס לחנויות שלנו ומתבייש וכיום גברים פשוט נכנסים, שואלים ומתעניינים בלי בושה. הקפיצה המשמעותית ביותר הייתה כשהפכו את 'חמישים גוונים של אפור' לסרט. פתאום זה הוציא את הבורגנים מהחורים שלהם, והם התחילו להבין שסקס זה מיינסטרים. שנת 2019 היא מאוד בקטע של פתיחות מינית. גבר סטרייט שמשתמש באיפור או שם לק זה לא ביג דיל (כמו שתוכלו לקרוא בעמ' 100, נ"ב), אז צעצוע מין כן?".

רגב לא נותן את הקרדיט לסדרת הספרים/הסרטים ולמוצרי הקוסמטיקה הגבריים בלבד. "יותר ויותר גברים הבינו שניצול נשים במדיומים של זנות ומועדוני חשפנות זה כבר לא סבבה. הם מחפשים לקבל את הפורקן המיני הזה בלי לפגוע באף אחד. וכאן נכנסים אביזרי מין גבריים לתמונה. מקסימום הנאה, אפס פגיעה".

לדבריו של רגב, אם פעם אביזרי מין גבריים היוו כחמישה אחוז מהמוצרים על מדפי החנויות באירופה, כיום ניתן לראות צמיחה משמעותית בביקוש, כ־15־20 אחוז מהמוצרים על מדפי החנויות.

אז מה זה בכלל אביזרי מין לגברים? "כמו נשים, גם גופם של הגברים מגיב לרטט, מגע וגירוי. טכנית, גברים יכולים להשתמש בצעצועי מין לנשים", אמר בפברואר 2019 לניו יורק מגזין, אנדי דוראן, רכז חינוך מיני בחברת צעצועי המין ההולנדית אף היא, Good Vibrations. בז'אנר צעצועי המין הגבריים ישנם שני סוגים עיקריים: צעצועים המגרים את איבר המין הגברי (בהם בובות מין ורובוטים למיניהם) וצעצועים המגרים את הערמונית, שם נמצאת נקודת הג'י הגברית, או בסלנג של חנויות הסקס: P-spot. אחד הבולטים שבהם הוא הפלאש-לייט (פנס), שאכן מזכיר בצורתו פנס כיס קטן, ונקרא בסלנגPocket Pussy מפני שהוא נכנס לכל כיס ומדמה תחושה של איבר מין נשי בצורה אותנטית למדי.

מוצא את נקודת ה-G הגברית, Njoy G spot Wand, ניתן להשיג ב- Amazon.com, מחיר 287 ש"ח | צילום: יח"צ
מוצא את נקודת ה-G הגברית, Njoy G spot Wand, ניתן להשיג ב- Amazon.com, מחיר 287 ש"ח | צילום: יח"צ

אחד החידושים המעניינים בתחום צעצועי המין הגבריים הוא כיס סיליקון דמוי פין, שאמור להפוך את חווית האוננות לעוצמתית יותר. כזה למשל הוא Satisfyer Men, מכשיר אוננות בסגנון הפלאש־לייט, בעיצוב גברי שמזכיר יותר אפטר שייב מאשר צעצוע מין ועם פיצ'רים שונים כמו שליטה ביניקת איבר המין ובאפשרות להרחיב או להצר את השרוול.

שולט ביניקת איבר המין, Statisfyer Man, ניתן להשיג ב-Statisfyer.com, מחיר 143 ש"ח | צילום: יח"צ
שולט ביניקת איבר המין, Statisfyer Man, ניתן להשיג ב-Statisfyer.com, מחיר 143 ש"ח | צילום: יח"צ

"פעם לא היו משקיעים בצעצועי מין לגברים", מוסיף רגב. "הגומי היה זול, בובות המין נראו נורא. בשנים האחרונות אנו עדים לשימוש בחומרים יותר איכותיים ולכך שרבים מעדיפים אביזרי מין פשוטים וקומפקטיים מאחר שבובות מין מושקעות, למשל, עולות המון כסף".