תקוה גדעון: "לנשים כמוני קשה למצוא בארץ מבחר של מוצרי איפור"

תקוה גדעון לפיקס | צילום: דנה קרן
תקוה גדעון לפיקס | צילום: דנה קרן

היא מטפלת בפנים רק בלילה, מכורה לשפתונים ולא מוותרת על ג'אנק פוד. שגרת הטיפוח של תקוה גדעון

88 שיתופים | 132 צפיות

שגרת טיפוח
"אני מקפידה על שגרת הטיפוח שלי כאילו אני מינימום לאה שנירר. גם בבית 'האח הגדול' הקפדתי מאוד, הייתי תמיד זו שמתקלחת ראשונה ולא הייתי מעיזה לצאת לדיירים עד שכל שערה במקום. עם זאת שגרת הטיפוח שלי הפוכה מזו של אחרות, והיא נעשית בעיקר בלילה. כיוון שעור פניי שמנוני, אני נמנעת בבוקר מקרם לחות. אני רק מנקה פנים בתחליב הניקוי Genesis של ד"ר פישר ואז שמה סרום Prime Natural Radiance + PREP ושל MAC ואחריו מייק אפ Double Wear מיוחד לעור כהה של אסתי לאודר, ואני מוכנה לצאת. בערב אני מסירה איפור ומנקה פנים במים מיסלריים Micellar Milky Cleansing Water של גרנייה ומורחת את Apricot Scrub, הפילינג משמש שלהם. לאחר מכן אני שמה את המסכה Mind Your Body של Maelys ומסיימת את הטיפול של לפני השינה עם קרם הלחות הנפלא Prophecy של חוה זינגבוים".

איפור
"לנשים כמוני, בעלות צבע עור כהה, קשה למצוא בארץ מבחר של מוצרי איפור. בחו"ל המבחר גדול יותר, אז את רוב מוצרי האיפור שלי אני רוכשת שם – בחנויות של ספורה או של NYX או בחנות של ריהאנה בלונדון שאני מכורה לה. אני משתמשת בקונסילר 24HR ובפריימר Natural Radiance Base Luminiere של MAC, ולאחר מכן בפודרה Loose Powder של Sacara הישראלית שעולה בסך הכל 12.90 ש"ח ועושה עבודה מצוינת. למדתי שבחירה מדויקת של מוצרים שהם שילוב של יקר וזול, זה הדבר האופטימלי בשבילי".

תקוה גדעון | באדיבות תקוה
תקוה גדעון | באדיבות תקוה

"שפתונים הם האהבה הגדולה שלי, אבל לעולם לא תראו אותי עם צבע ורוד צועק. אני אוהבת במיוחד את Ruby Woo האדום של MAC, את השפתון בגוון חום־פודרה של מיקי בוגנים ויש לי גם מבחר שפתונים של נטאשה דנונה בגוונים שונים של חום. אני אוהבת גם את פלטת הצלליות של נטאשה דנונה בגוני חום ואת הצלליות בחום אדמה של איל מקיאג'. יש לי גם פלטות של קים קרדשיאן ושל ריהאנה. המסקרה שאני משתמשת בה היא Divas Maxi Volume של Pupa שיושבת יפה על הריסים שלי. בשגרה אני מלחימה ריסים אצל מישהי בשם מרגו בבת ים, אין לה מושג בכלל שהייתי ב'האח הגדול', וגם לא שכשהייתי שם והריסים התחילו לנשור לי, הדבקתי בעצמי ריסים שהבאתי איתי".

הטיפ שלי
"תתפלאו אבל גם כהות עור אוהבות מראה שזוף, ואני משיגה אותו בעזרת שפתון מט אדום. אני שמה מעט על הלחיים ובצידי האף וטופחת עם ספוגית. כמה פשוט, ככה משדרג".

קוסמטיקאית
"אני הולכת לקוסמטיקאית לעיתים נדירות, הרי אני לא צריכה להוציא שחורים כי כולי שחורה, אבל אחת לשנה בממוצע אני הולכת לדודתי זהבית, שהיא קוסמטיקאית נפלאה, לטיפול עשרת אלפים, ויוצאת כמו חדשה".

שיער
"אני עושה דרך קבע החלקות אורגניות ויש לי גם תוספות, כי אני אוהבת את מראה השיער הארוך אז אני מתייצבת בממוצע אחת לחודשיים אצל אסתר מבלנדו הייר ברחובות. בבית אני חופפת אחת ליומיים־שלושה בשמפו Keratin Intense של נטורל פורמולה".

>>> הטיפולים והמוצרים שעוזרים לגל גדות לשמור על עור הפנים

מני־פדי
מניקור: "בידיים אני עושה אקריל ומעליו לק ג'ל של OPI בצבע ניוד, ואחת לחודש אני באה למומחה הקבוע שלי, בן, שנמצא בבת ים. ברגלים אני עושה פילינג ולק ג'ל באותו הגוון אצל יאנה בסופר ליין שבחולון".

גבות
"בעבר עשיתי גבות בשיטת השערה, אבל היום הן בעובי טוב אז אני מעדיפה לא לגעת בהן".

בושם
"אני מכורה לבושם HAYATI של חברת אל הרמיין, הוא מגיע מדובאי עם כיתוב באנגלית וערבית. רכשתי אותו בבית הבושם בתל אביב. מדובר בבושם פרפיום שמנוני שהוא יוניסקס, הריח שלו הוא מאסק פירותי מתקתק, ריחו משתנה לפי חום הגוף והוא מחזיק שעות ארוכות. הוא משמש אותי גם כבושם בפני עצמו, ולעיתים גם כבסיס לבושם נוסף".

תזונה
"אף שאני יודעת כמה חשוב להקפיד על תזונה בריאה ומאוזנת, אני לא מקפידה באמת, אני אוהבת מאוד מתוקים – שוקולד וגלידות – וגם ג'אנק פוד – פיצות, פסטות והמבורגר. בעיקרון אני לא נשקלת, אבל המכנסיים מגלים הכל".


תיק האיפור של תקוה גדעון | צילום: ירדן יעקובי

מימין עם כיוון השעון:
שפתון MAC Ruby Woo
מסקרה Pupa Divas Maxi Volume
פודרה Sacara Loose Powder
לק OPI My Vampire is Buff
קרם פנים Prophercy חוה זינגבוים
מייק אפ Double Wear אסתי לאודר
מסכה Maelys Mind your body