אלאניס מוריסט מגיעה להופעה אחת בישראל

אלאניס מוריסט | צילום: Gettyimages
אלאניס מוריסט | צילום: Gettyimages

הזמרת הקנדית מאחורי להיטים כמו Ironic, You Oughta Know ועוד רבים וטובים לא נותנת לדיכאונות לעצור אותה ומגיעה להופעה אחת בישראל בלייב פארק בראשון לציון. כמה יעלה כרטיס? כל הפרטים

88 שיתופים | 132 צפיות

 

שש שנים אחרי שכבשה את היכל נוקיה אלאניס מוריסט חוזרת שוב לישראל. ב-2012 הזמרת הקנדית גרמה ליותר מ-8,000 איש לעוף על להיטי העבר של "Jagged Little Pill" ולחגוג איתה 20 שנה לאלבום שמחזיק בשיא המכירות לאלבום בכורה אי פעם, עכשיו היא חוזרת שוב להופעה אחת שתתקיים בלייב פארק בראשון לציון ב-30 ביולי.

מכירת הכרטיסים תחל היום (רביעי) בשעה 12:00 באתר TIcketMaster או בטלפון *9964. המחירים יתחילו ב-285 ש"ח לכרטיס בדשא ו-495 ש"ח לכרטיס בגולדן, כאשר חברות האשראי לאומי קארד ואמריקן אקספרס מציעות הטבות ללקוחותיהם.

תיכף מגיעה: אלאניס מוריסט | צילום: Gettyimages
תיכף מגיעה: אלאניס מוריסט | צילום: Gettyimages

 

בזמן שאריאנה גרנדה וסלינה גומז עוד ניגבו את החלב מהשפתיים, אלאניס מוריסט כבשה את העולם והפכה למכונת להיטים משומנת ורווחיות. היא התחילה את הקריירה ב-1990 ולאורך השנים נמכרו אלבומיה בלמעלה מ-75 מיליון עותקים. למוריסט היה כל מה שצריך כדי להיות סופרסטאר והיא הגדירה לדור שלם איך לעשות את זה נכון. ב-1995 כשהיא רק בת 21 הוציאה את האלבום "Jagged Little Pill" והשאר היסטוריה. האלבום שהלהיט הזכור ביותר מתוכו הוא כמובן "Ironic" זכה בארבעה פרסי גראמי בקטגוריות "אלבום השנה", "הופעת הרוק הנשית הטובה ביותר", "שיר הרוק הטוב ביותר" ו"אלבום הרוק הטוב ביותר". במהלך השנים הוציאה עוד ארבעה אלבומים וקטפה שלל פרסים יוקרתיים.

היא מעולם לא נחשבה לאייקון אופנה וכמעט תמיד הגיטרה שאיתה עלתה לבמה הייתה האקססורי שעשה את כל הלוק. מוריסט זכורה בתודעה בזכות המראה הגבעולי ושיער ארוך פרוע בצבע חום אגוז, כשמתבוננים כיום בזמרת בת ה-43 כמעט ובלתי אפשרי לזהות אותה, זאת בזכות תספורת קצרה שכבשה את מדורי הרכילות ומקשה על הקישור בינה ובין הזמרת שכבשה את הניינטיז.

 

לצד ההצלחה העולמית המסחררת, מוריסט סבלה מדיכאונות לאורך כל הקריירה והפרעות אכילה. בספטמבר 2017 חשפה במגזין פיפל איך התמודדה עם הדיכאונות שלאחר הלידות של שני ילדיה מהראפר מריו טרידווי ועל הטיפול התרופתי בו היא נעזרת.

 

העיקר שעכשיו את בסדר: אלאניס מוריסט | צילום: Gettyimages
העיקר שעכשיו את בסדר: אלאניס מוריסט | צילום: Gettyimages