תוסף התזונה שכל אחת מאיתנו חייבת להכיר: קולגן טרומרין של נייצ'רספרו

מנכ"ל חברת נייצ'רספרו, רם שביט | צילום: דניאל אהרוני
מנכ"ל חברת נייצ'רספרו, רם שביט | צילום: דניאל אהרוני

בשונה מאין-ספור טרנדים הסוחפים את העולם במשך תקופה קצרה, שבסופה הם דועכים בקול ענות חלושה ונעלמים כלא היו, דומה שטרנד הוולנס כאן כדי להישאר

88 שיתופים | 132 צפיות

במקביל למודעות ההולכת וגוברת לאיכות הסביבה, מיליוני אנשים בכל רחבי העולם השואפים להיטיב עם בריאותם ועם איכות חייהם הפכו את צריכת תוספי התזונה למיניהם להרגל קבוע. אחד הלהיטים החמים ביותר בתחום הוא הקולגן – תוסף המסייע בעיכוב תהליכי הזדקנות ותופעות כגון קמטים, החלשות שיער וציפורנייים, שחיקת סחוס ועוד. מדפי רשתות הפארם, חנויות הטבע ואתרי האונליין עמוסים לעייפה במגוון עצום של מותגים ומוצרים המתהדרים ברכיב הנחשק בצירוף הבטחות מהבטחות שונות – אך האם לנו, כצרכנים, יש דרך לקבוע את מידת יעילותם? 

כאן נכנסת לתמונה חברת נייצ'רספרו הישראלית, שלא רק מבטיחה אלא גם מקיימת, ומספקת תוספי תזונה מבוססי מחקר ומדע. כל כל מוצריה, גם מוצרי הקולגן של נייצ'רספרו מכילים רכיבים המיוצרים באיכות הגבוהה ביותר, תוך התבססות על מחקרים קליניים, בקרת איכות ותקני GMP (תקן בינלאומי מחמיר של תעשיות הפרמצבטיקה, המזון והמיכשור הרפואי). 

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

קולגן טרומרין של נייצ'רספרו הוא היעיל והאיכותי ביותר תודות לשלושה עקרונות:

מקור: לעומת מוצרים מקבילים המופקים מבקר ועופות, קולגן טרומרין מופק מדגים, מקור שהוכח כיעיל, עוצמתי ובעל יכולת הספיגה הגבוהה ביותר. 

מינון: קולגן טרומרין נצרך במנות יומיות מדויקות הכוללות את המינון האופטימלי. 

איכות: אופן עיבוד חומר הגלם ותהליכי הייצור המתקדמים הנהוגים בנייצ'רספרו מבטיחים שמירה על מבנה החלבון ותכונותיו הביולוגיות המיטיבות. בנוסף, קולגן טרומרין מופק בתנאים מחמירים מבחינת הכשרות, באופן שמבטיח שגם אוכלוסיית שומרת המצוות תוכל לצרוך אותו ללא חשש ולהנות משיפור ניכר בבריאות.

על מנת להבין את חשיבותו של הקולגן לתפקוד התקין ולמראה צעיר, נספר שמדובר בחלבון השכיח ביותר בגוף האדם, המהווה כשליש מכלל החלבונים בגוף וכ-80 אחוזים מהחלבונים המרכיבים את עור הפנים. ייצורו הטבעי בגוף של הקולגן, האחראי לגמישות הרקמות, הולך ופוחת החל מהעשור השלישי, ולכן – אם אתן בנות 30 ומעלה, זה הזמן להפוך את קולגן טרומרין של נייצ'רספרו להרגל יומיומי.

מנכ"ל נייצ'רספרו רם שביט וד"ר אייל קרמר | צילום: עופר עברי
מנכ"ל נייצ'רספרו רם שביט וד"ר אייל קרמר | צילום: עופר עברי

צילום ועריכת הסרטון: עופר עברי

* הכתבה בשיתוף נייצ'רספרו