לא רק הופעה: שירי מימון הרימה עם מסיבה, קליפ ל"בנות" ולוקים מעוררי קנאה

שירי מימון, אניה בוקשטיין ואקו מתוך צילומי הקליפ לשיר "בנות" | צילום: שלומי פינטו
שירי מימון, אניה בוקשטיין ואקו מתוך צילומי הקליפ לשיר "בנות" | צילום: שלומי פינטו

מה קורה כשהדיווה הישראלית האהובה עלינו, שירי מימון, מארחת בהופעה שלה את השותפות ללהיט החדש "בנות"? יוצא מזה קליפ חדש, מרים ומלא סטייל ולוקים שאי אפשר להתעלם מהם

88 שיתופים | 132 צפיות

ביום חמישי האחרון שירי מימון הופיעה בהאנגר 11 בתל אביב, והאמת שזאת לא הייתה עוד הופעה רגילה ומעולה של שירי מימון, אלא מסיבה מרימה במיוחד שבסיומה עלתה לקהל בכאבי רגליים, כמו שרק מסיבות טובות מביאות איתן. ההיילייט של המסיבה היה הרגע בו אניה בוקשטיין ואקו עלו לבצע יחד עם שירי מימון את הלהיט החדש שלהן "בנות" ואפילו ניצלו את ההופעה לצילום הקליפ ללהיט שאנחנו לא מפסיקות לזמזם מהרגע שיצא. חוץ מהאנרגיות שעברו אפילו דרך הסטורי באינסטגרם, תפסו אותנו בעיקר הלוקים במסיבה, אז כמובן שבדקנו מה בדיוק לבשו הבנות בקליפ החדש שהולך לצאת ממש בקרוב.

מלאך או שטן? הסודות מאחורי הקליפ "Bad Little Thing" של נועה קירל

נתחיל עם שירי מימון שזה לגמרי היה הערב שלה והוא המשיך גם אחרי צילומי הקליפ לשיר "בנות". בניצוחה של הסטייליסטית, מזל חסון ועוזריה ליאור חבר ושקד דרעי, מימון לבשה בצילומי הקליפ אאוטפיט שעוצב במיוחד עבורה על ידי המעצבת ליאור שוורצמן והייתה נראית נפלא בין היתר בזכות האיפור של מורן (מילקי) סטויצקי והשיער שעליו היה אחראי מאור קידושים. על הבחירה בצבע הכתום סיפרה חסון: "לשירי יש מופע שרץ כבר חצי שנה. בחלק של המופע שאניה ואקו נכנסות בשביל לצלם את הקליפ, זה למעשה החלק של המסיבה. במקור שירי לובשת בחלק הזה לוק צהוב אך חיפשנו צבע חדש שיעבוד גם עם הלוקים הנוספים במופע שהם בצבע ורוד וכסף ובכתום יש גלאם שנראה עליה מעולה".

שירי מימון ואניה בוקשטיין מתוך צילומי הקליפ לשיר "בנות" | צילום: שלומי פינטו
שירי מימון ואניה בוקשטיין מתוך צילומי הקליפ לשיר "בנות" | צילום: שלומי פינטו

מי שהיה אחראי על הלוק של אניה בוקשטיין הוא הסטייליסט תומר אלמוזנינו שיחד עם המעצב אלון ליבנה הרכיב לה אאוטפיט שמאוד החמיא לה ובעל וויבים של רוקנרול, וגם הוא בצבע כתום, בהתאם ללוק של שירי מימון בשביל לייצר אחידות בין כל הבנות. מי שאיפר את בוקשטיין הוא המאפר אדם מיכאלי ועל השיער, אחראי מעצב השיער מאור קידושים ובגזרת התכשיטים היא ענדה תכשיטים של המותג נוריתמי.

הסטייליסט תומר אלמוזנינו וצוות האיפור-שיער, אדם מיכאלי ומאור קידושים, אחראיים גם על הלוק של אקו, שלבשה מעין קימונו שאביגיל בריידמן ונועם עשת עיצבו לה במיוחד, וגם כאן התכשיטים של המותג נוריתמי.

וכמובן שלא יכולנו להתעלם משאר האאוטפיטים ששירי מימון הופיעה איתם במהלך הערב ולרגע גרמו לנו להצטער שויתרנו על החלום להיות ביונסה הישראלית ולקבל פריוויליגיה להתלבש כמוה. מזל שיש לפחות את פורים. היא הופיעה עם עוד שני אאופיטים שאהבנו במיוחד. הראשון – האוברול הכסוף שבמילה אחת נגדיר אותו כ-וואו! עליו אחראים זוג המעצבים ינקי גוליאן ונטף הירשברג שכבר עיצבו עבור מימון בעבר לוק ששירת אותה בסיבוב ההופעות.

>> 13 הצעות צבעוניות למלתחה שלך, לחורף אופטימי במיוחד

הלוק הבא של מימון שבכיף היינו מאמצות גם ליציאה לדייט שייך למעצב דרור גבע שעובד לא מעט עם הסטייליסטית שלה, מזל חסון ועיצב כבר בעבר לוק ששימש אותה בצילומי התוכנית "הכוכב הבא". הפעם כביכול מדובר "רק" במכופתרת קלאסית ומכנסי ויניל אבל כשהפריטים כל כך מדוייקים הטוטאל לוק הכללי יוצא מושלם, כמו במקרה הזה. על הלוק הזה סיפרה מזל חסון, הסטייליסטית של שירי: "שירי היא נורא בוויב של פופ, אז הצענו ללכת למקום הזה שישדר פופ אבל שיישאר קלאסי, ולכן השתמשנו בחולצה מכופתרת שקפקפה ולה התאמנו את מכנסי הויניל".