קוברת לכולן: הפאשניסטה אייריס אפפל חוגגת 102!

אייריס אפפל | מתוך עמוד האינסטגרם iris.apfel
אייריס אפפל | מתוך עמוד האינסטגרם iris.apfel

היא האיט גירל הכי מבוגרת (והכי מגניבה), לא מסתפקת בטייטל אחד (וגם לא בשניים) ויש לנו הרבה מה ללמוד ממנה, אייריס אפפל חוגגת 102!

88 שיתופים | 132 צפיות

אייריס אפפל, האישה והמשקפיים חוגגת היום, 29 באוגוסט, 102 שנות צבע, אופטימיות, תעוזה וסטייל שלא נגמר. בשנה שעברה חגגה אפפל את יום הולדתה ה-100 באירוע חגיגי, כמתבקש, ופרסמה בחשבון האינסטגרם שלה תמונה שלה בשמלת נקודות ושלל אקססוריז עם בלונים צבעוניים המבשרים על החלפת הקידומת של הפאשניסטה ואייקון האופנה הכי ותיקה בעולם.

>> איך נראות היום דוגמניות העל של שנות ה-90?

למי שלא בקיאה, נזכיר בקצרה שאיריס נולדה בשנת 1921 למשפחה יהודית בניו יורק, היא למדה תולדות האומנות והתחילה לעבוד במגזינים שונים. לאחר נישואיה לקרל אפפל הם פתחו יחד חברת טקסטיל שאף לקחה חלק בריענון העיצוב של הבית הלבן בין תקופות הכהונה השונות של נשיאי ארצות הברית. היא מעצבת פנים, טקסטיל ואופנה, אשת עסקים שעושה לא מעט שיתופי פעולה עם חברות שונות ומעל הכל, אייקון אופנה שמוכר בזכות משקפי הראייה הענקיים שהיא מרכיבה ובזכות הטעם האופנתי שלה: צבעוני ונועז ותמיד משלימה את הלוק עם אקססוריז גדולים במיוחד.

יש מעט מאוד אנשים שהגיל לא מרתיע אותם מלהגשים את עצמם והם מתפתחים לעוד כיוונים משנה לשנה, אחת מהם היא איריס, שהוסיפה טייטל נוסף לרזומה שלה ובשנת 2019 חתמה בסוכנות הדוגמנות מהגדולות בעולם, IMG, שם גם מיוצגות בין היתר ג'יג'י ובלה חדיד, היילי ביבר ואשלי גרהאם. ובכלל, נראה שאיריס מנסה (ומצליחה) לעמוד בקצב של הצעירים: יש לה חשבון אינסטגרם המונה כמעט 3 מיליון עוקבות ועוקבים, היא עיצבה בגדים ל"מייסיס" ויש אפילו בובת ברבי בדמותה. אין ספק שמלבד אופנה איריס מלמדת אותנו שאפשר להתפתח, לשנות ולהוסיף כיוון בכל גיל ושהכל באמת אפשרי אם רוצות.

מזל טוב אייריס! תודה על 102 שנים של השראה ומאחלות לך ולנו עוד 18 כאלה (לפחות).