שבוע האופנה תל-אביב

ישראל על מפת האופנה הבינלאומית: לראשונה בישראל יתקיים שבוע האופנה תל-אביב עם 18 תצוגות אופנה לעיני כתבי האופנה העולמית. אורח הכבוד: רוברטו קוואלי. כל הפרטים בפנים

88 שיתופים | 132 צפיות

בשורה מרעישה לחובבות האופנה: העיר תל-אביב מצטרפת לקומץ (היוקרתי) של בירות האופנה הבינלאומיות. שטיח אדום מפואר, מסלולים של תצוגות אופנה עמוסי קולביות דקיקות, סוללת עורכי אופנה ומגה-תקשורת האופנה העולמית, המוכרים לנו היטב מאירועי שבועות האופנה בפריז, מילאנו וניו-יורק – צפויים להתקיים בחודש הבא, גם במחוזותינו.

האם הגיעה התהילה לה ייחלו הפאשיניסטיות שביניכן? האם יגיעו ימי הגלאם והזוהר לחיק מדינת תל-אביב הקסומה? ימים יגידו.

צעד קטן לאופנה, צעד גדול לתל-אביב

שבוע האופנה תל-אביב ( TEL AVIV FASHION WEEK) יצטרף זו הפעם הראשונה לשבועות האופנה המובילים בעולם עם מיטב המעצבים המקומיים.

במהלך 3 ימים מלאים יהפוך מתחם ה"תחנה" בתל אביב למסלול אופנה ארצישראלי מול עשרות עורכים וכתבי אופנה מהתקשורת העולמית.

במסגרת שבוע האופנה יתקיימו כ-18 תצוגות אופנה של שורת מעצבי האופנה המובילים בישראל. בין המעצבים שיחשפו על המסלול המהודר את בשורותיהם לאביב-קיץ 2012 יהיו: טובל'ה, ששון קדם, יוסף, מירה צביליגר, דורין פרנקפורט, גלית לוי, GOTTEX, אלמביקה, שי שלום, אלון לבנה ועוד.


מעניין איך זה ייראה בגרסה התל-אביבית? בתמונות: דיזל ו-bebe מתוך שבוע האופנה בניו-יורק (צילומים: יח"צ)

הכוכב הגדול הבא של האופנה

בנוסף למעצבים המוכרים, תיערך תצוגת אופנה תחרותית ("המעצב הצעיר הנבחר"), שתאחד תחתיה מעצבים חדשים וצעירים UPCOMING DESIGNER. במסגרת התחרות ישתתפו כ- 10 מעצבי אופנה צעירים בתחילת דרכם, שזו התנסות מסלול ראשונה עבורם.

בונוס: שבוע האופנה תל אביב ייפתח בתצוגת האופנה של אורח הכבוד – מעצב העל רוברטו קוואלי, בה יציג את קולקציית אביב קיץ 2012. אה כן, זו תהיה הפעם הראשונה שקוואלי יציג בתצוגת אופנה בישראל. האם הוא יגיע עם אשתו היפה אווה? אנחנו מקוות שכן.


רוברטו קוואלי יעשה כבוד לישראל. בתמונה: עם אשתו אווה באחת מתצוגות האופנה שלו בלונדון (צילום: gettyimage)

אירוע השטיח האדום

הקהל הרחב יוכל ליהנות משידורים שוטפים של כל התצוגות על מסכי ענק בשטחי מתחם "התחנה", אירועי השטיח האדום, וכן אירועי אופנה ולייף סטייל במתחם מיוחד ב"תחנה".

כמקובל בשבועות האופנה בעולם, הכניסה למוזמנים בלבד ברישום מראש, כאשר עיקר המוזמנים הם אנשי התקשורת הזרה, המגיעים במיוחד לישראל להתרשם מהיצירה הישראלית באופנה.


סופרים את הימים? הלוגו שיוביל את שבוע האופנה המקומי

על הפקת האירוע:

על אף ניסיונות כושלים בעבר, הפעם נראה שזה עשוי להצליח: אנשי האופנה והעסקים, מוטי רייפ ואופיר לב, הרימו את הכפפה ועומדים מאחורי יוזמת שבוע האופנה תל אביב הראשון מסוגו.

"ישראל ותל אביב בפרט, מהוות את אחד מהמוקדים המעניינים ביותר בעולם, ויש לנו מה להראות ומה להציע, עם כישרונות ישראליים בולטים ויצירתיים ביותר", מציינים מוטי רייפ ואופיר לב. "אנו גאים לתת את הבימה וההזדמנות למעצבי אופנה ישראליים, להראות לקהל התקשורת הזרה אשר תגיע מכל העולם, כי האופנה בישראל מלאה ביצירה אמיתית."

עוד משהו: בין השותפים לחזון ולעשייה – משרד התיירות, משרד החוץ, משרד ההסברה ועיריית תל-אביב-יפו.

"שבוע האופנה תל-אביב TLVFW", בין התאריכים 21/11 עד 23/11, מתחם "התחנה" תל-אביב