"הדריסה האגרסיבית לא מתקבלת על הדעת": רן דנקר מגיב לסערת יובל דיין

יובל דיין ורן דנקר | צילום מסך, אינסטגרם: @randankerkhalil
יובל דיין ורן דנקר | צילום מסך, אינסטגרם: @randankerkhalil

לאחר שכולם כבר הספיקו לתת את דעתם על התקרית שמסרבת לרדת מהכותרות, ואחרי פוסט התגובה של יובל דיין לסערה, רן דנקר מתייצב להגנתה

88 שיתופים | 132 צפיות

גם אם נמנמתם כל הסופ"ש, אי אפשר היה שלא לשמוע על סערת יובל דיין, שלא לחצה את היד לנשיא ביידן בביקורו בישראל. כל אדם ברשת הספיק להביע את דעתו על התקרית. כזכור, ביום רביעי האחרון נשיא ארצות הברית נחת בישראל לביקור חגיגי. במהלכו יובל דיין ודנקר הופיעו מולו בגרסה משותפת לשירים "Let It Be" ו-"לו יהי" בבית הנשיא בירושלים. בסיום ההופעה ביידן ניגש ללחוץ את ידה והיא סירבה ולאחר מכן הותקפה ברשתות מכל כיוון. דיין הבהירה מיד שהיא הודיעה מראש שהיא שומרת נגיעה ואתמול פרסמה הזמרת פוסט בחשבון האינסטגרם שלה, בו היא תוקפת את מבקריה ומבקשת: "בואו נשים את זה מאחורינו. לו יהי".

הבוקר התייצב רן דנקר לצידה של הזמרת: "לא יכול שלא להתייחס למתקפה שיובל דיין עוברת בימים האחרונים", הוא כותב, "אז אתן רגע את נקודת המבט שלי כמי שהיה הכי קרוב כל אותם חזרות ורגעים מרגשים יחד על הבמה.
את יובל לא הכרתי אישית לפני הכבוד שנפל בחלקנו לשיר לנשיא ארה"ב בבית הנשיא. הכרתי אישה חכמה מצחיקה יפה מוכשרת ובעיקר לב ענקקק צנוע מתחשב ואוהב שרק מחפש לעשות טוב בעולם. יובל עדכנה את כל מי שיכלה במשך יומיים שהיא שומרת נגיעה והיה חשוב לה שזה יגיע לכל אחת ואחד בצוות ההפקה של בית הנשיא שהקיף אותנו. אין ספור פעמים שמעתי אותה מוודאת שזה עובר לצוות האמריקאי וממנו לכבוד הנשיא" הדגיש דנקר: "משם זה כבר לא היה בשליטה שלה. כשכבוד הנשיא קם לעברנו מיד שלחתי יד והסברתי שיובל שומרת נגיעה וכך גם נשיא המדינה, ביידן קיבל בהבנה וחיוך הודה לנו על השיר וזהו כך זה נגמר בשלום וקבלה".

יובל דיין: "מוזר לי שמישהו ישמע שיר שלי ואז יראה אותי בבגד ים"

רן, שהופיע עם יובל בבית הנשיא, מוסיף ותוקף בחריפות: "אתם יכולים להסכים או לא להסכים עם הבחירה שעשתה. אפשר גם לדון בזה. אבל הדריסה האגרסיבית על המקלדת וההשתלחות חסרת המעצורים ברשת, ובעיקר של הגיבורים המסתתרים.. פשוט לא מתקבלת על הדעת. יובל אהובתי, אני התרגשתי מכל שניה איתך. את הפרטנרית המושלמת. את אמן חד פעמי ואני מחכה לשיר איתך שוב ביחד".

אגב אתמול בבוקר, פרסם דנקר עוד פוסט שמתייחס להופעה המרגשת וכתב: "חליל שנולד בנורפוק וירג'יניה וגדל בנתניה לא דמיין לעצמו שישיר יום אחד לנשיא ארה"ב. תודה לבית הנשיא שהזמין אותנו ולנשיא המדינה ורעייתו שאירחו אותנו ברוחב לב בטקס המרגש הזה. תודה לעמוס בן דוד על עיבוד פנומנלי לשני שירים שאהובים עליי במיוחד ״לו יהי״ ו-"Let It Be", לנעמי שמר והביטלס על השת״פ האלמותי, ולשותפתי לבמה ולחוויה יובל דיין המדהימה. ומיסטר פרזידנט ביידן, את השיחה הקטנה שלנו בוא נשמור בינינו, אבל התשובה היא בהחלט כן!". עכשיו נצטרך להשאר במתח כדי לדעת מה התשובה ומה השאלה? רן כפרה, לא חברי מצידך להשאיר אותנו באוויר.

רן דנקר: "הייתי שבוי של איזה דימוי ולא יכולתי יותר. הייתי צריך להציל את עצמי"