איך ריקי גל נראית כל כך טוב בגיל 73? התשובה: סבון מחלב אם

ריקי גל | צילום: רונן אקרמן
ריקי גל | צילום: רונן אקרמן

היא שותה שש כוסות מים על הבוקר ואז מתחילה לרקוד. מנקה פנים בסבון מחלב אם ומקעקעת את הגבות. כך נראית שגרת הטיפוח של ריקי גל, המנצחת הגדולה של "המטבח המנצח VIP"

88 שיתופים | 132 צפיות

ריקי גל, 73, זמרת ושחקנית. המנצחת בתוכנית הטלוויזיה "המטבח המנצח VIP" בקשת 12, יחד עם ירדן שוהם

שגרת טיפוח
"אני קמה בבוקר לצלילי מוזיקה קלאסית או ג'ז, ואז מתעמלת ורוקדת, כולל בשיטת גאגא – שפת תנועה שמפתחת מאוד את הגמישות, שאותה פיתח אוהד נהרין. אני משקיענית בכל הקשור לטיפוח – זה נעים, מרענן ועושה מצב רוח טוב. יש לי סוג עור רגיל, ואני מקפידה לשמור על הרעננות והמוצקות שלו ועושה גם תרגילי פנים. אני מנקה את הפנים בקצף פנים Perfectly Clean של אסתי לאודר או בסבון מחלב אם. בתחילה הייתי מבועתת מהרעיון, אבל אז אמרתי: 'למה שליה של דולפין כן, וחלב אם לא'. הסבון הזה מותיר עור פנים רך ונעים. זה סבון מתוצרת עצמית שקיבלתי מקרובת משפחה שילדה ונתנה לשם כך מהחלב שלה בבית החולים. אחרי זה אני מייבשת את העור במגבת מחוספסת. כשהפנים נקיות, אני משתמשת בשני מוצרים נפלאים כחול־לבן של חברת טוליפ, שאותם גיליתי לאחרונה – סרום ויטמינים C ו־E וקרם אנטי אייג'ינג על בסיס חומצה היאלורונית. מדי פעם אני משתמשת במסכת בד משליית דגים שקיבלתי מרוסיה".

אסתי לאודר Perfectly Clean של אסתי לאודר, מחיר 91 ש"ח | צילום: יח"צ
אסתי לאודר Perfectly Clean של אסתי לאודר, מחיר 91 ש"ח | צילום: יח"צ

אנטי אייג'ינג
"אני מזריקה חומצה היאלורונית לעתים רחוקות, אם גיליתי קמט חדש. באשר לניתוחים פלסטיים – אני בעד. אם מישהי רוצה להרגיש יפה יותר, קודם כל בעיני עצמה, אז למה לא? בעבר הייתי הפרזנטורית של רונית רפאל. עדיין יש לי סנטימנטים למקום, אז אני עושה שם את כל הטיפולים, כולל הזרקות וטיפולי פוטורג'וביניישן לחידוש העור".

ריקי גל וירדן שוהם, המנצחות של המטבח המנצח VIP, קשת 12 | צילום: ערן לוי
ריקי גל וירדן שוהם, המנצחות של המטבח המנצח VIP, קשת 12 | צילום: ערן לוי

פינוקי גוף
"אני אוהבת מאוד עיסויים וקונה בחנויות טבע שמנים ארומטיים של יצרנית ישראלית בשם מיכל. יש לי מיטת טיפולים בבית ויש לי את סיימון, מעסה שהוא שם דבר בתחומו. מדובר בפינוק יקר מארץ החלומות, שכולל עיסוי עמוק ואבנים חמות".

איפור
"ביומיום אני לא מתאפרת, רק לצורך פגישות והופעות. אני משתמשת בקונסילר Power Fabric של ג'ורג'יו ארמני, שעובד נפלא סביב העיניים ומסתיר היטב כתמים על העור, במייקאפ Studio Fix ובמסקרה Dimensional של MAC. השפתון שלי הוא Match Maker של חברת אבסולוט ניו יורק, ואני מזמינה אותו באינטרנט. הגוון שלו הוא שחור, אבל על השפתיים הוא מקבל גון טבעי דובדבני".

הקונסילר Fabric Concealer של ג'ורג'יו ארמני ביוטי, מחיר 165 ש"ח | צילום: יח"צ
הקונסילר Fabric Concealer של ג'ורג'יו ארמני ביוטי, מחיר 165 ש"ח | צילום: יח"צ

שיער
"יש לי שיער רגיל, אבל דליל. השיער הוא עטרת ראשנו, אז אני מתאימה תוספות אצל מתן חליבה. הוא אמן־על בכל מה שהוא נוגע בו, והוא גם שף־על והשתתף ב'מאסטר שף'. אני מגיעה אליו מדי חודשיים בממוצע. ביומיום אני חופפת לבד עם שמפו בריאות אורגני לשיער רגיל של אקו לאב".

שמפו ירקות ירוקים של אקו לאב, מחיר 49 ש"ח | צילום: יח"צ
שמפו ירקות ירוקים של אקו לאב, מחיר 49 ש"ח | צילום: יח"צ

מני פדי
"לפני 25 שנה השתתפתי במחזמר 'אוויטה', ובגלל הדמות האלגנטית שגילמתי שם – הקפדתי על ידיים מטופלות ועשיתי לאורך הרבה שנים בניית ציפורניים. לפני חמש שנים הפסקתי. הנזק לציפורניים היה גדול, והבראתי אותן בהדרגה. לרוב אני מטפלת בהן בעצמי ושומרת על מראה טבעי. חשוב לי מאוד לעשות פדיקור, ואחת לכמה שבועות אני מתייצבת אצל ז'אנה מ'יוליה', כי אין כמו כפות רגליים יפות ונעימות. הלק שלי הוא תמיד בגון אפרסקי שלEssie".

לק כתום של ESSIE, מחיר 42 ש"ח | צילום: יח"צ
לק כתום של ESSIE, מחיר 42 ש"ח | צילום: יח"צ

גבות
"יש לי קעקוע של מאיה גבות, שיש לה ידיים נפלאות ועדינות. ביומיום אני מנקה אותן לבד".

בושם
"כבר 25 שנה שאני עם הבושם הקלאסי Angel של טיירי מוגלר. אני אוהבת ריחות מסתוריים, והוא מאוד כזה. לעתים אני משתמשת בבושם Pomegranate Noir של ג'ו מלון, יש לו ריח לימוני מרענן, ואני משתמשת בו גם לשיער".

הבושם Pomegranate Noir של ג'ו מלון, מחיר 460 ש"ח | צילום: יח"צ
הבושם Pomegranate Noir של ג'ו מלון, מחיר 460 ש"ח | צילום: יח"צ

כושר
"אחרי 30 שנה שבהן הייתי שחיינית, מאסתי בשחייה, אבל אני ממשיכה להקפיד על שגרת כושר. אני הולכת חמישה קילומטרים ביום ורוכבת על אופניים על בסיס יומי, לבד או עם דני, בן זוגי. בזכות האופניים מכרתי את הרכב שלי – רכבתי איתם את סובב כנרת ואני יכולה לרכוב בקלות 22 קילומטר עד הבית של אחותי. אני עושה גם פילאטיס, ולעתים אימון ג'ירו – שיטת אימון הוליסטית, מחזקת ומחטבת, שדורשת אימון פרטי".

תזונה
"הנושא הקולינרי מאוד מדבר אליי, ובעבר הרחוק אפילו הייתה לי מסעדה בניו יורק. המוטו שלי הוא 'הכול טרי והכול בעונה'. אני אוכלת הרבה מאוד ירקות, אגוזים ושקדים, ואוהבת מאוד סלטים. אני מעדיפה דגים על בשר, ורק לעתים אני אוכלת מעט בשר אדום. במקרר שלי יש סוגי גבינות שונים, ובעיקרון אני מעדיפה אוכל של בית".

הטיפ שלי
"אני שותה מינימום שש כוסות מים על הבוקר. אני יונקת אותן מהבקבוק בהדרגה, תוך האזנה למוזיקה. זהו הדבר הכי טוב שעשיתי לעצמי, וזהו הטיפ הכי טוב שאני יכולה לתת לכל אחד ואחת. השתייה המרובה נפלאה גם לכל מי שסובלים מעצירויות, היא עושה את הניקוי הכי טוב לגוף וגם מחדירה לחות לעור".