האח הגדול: שחף צריך להתמודד עם מה ששד החרמנות גרם לו לעשות

טליה ושחף, האח הגדול | צילום מסך: רשת 13
טליה ושחף, האח הגדול | צילום מסך: רשת 13

כנגד ארבע אימהות עמד לו פרק מסחטת הדמעות האחרון, כאילו שתחילת השבוע לא קשה מספיק. אימא של טליה הרבה יותר נחמדה ממנה, ושחף צריך להתחיל להתמודד עם מה שהביא על עצמו

88 שיתופים | 132 צפיות

מסתבר שבבית האח הגדול יש אלוהים – וקוראים לה ליאור קוקה, שחפרה לנו לא פחות מחצי פרק עבור פרסומת של ליין האקונומיקה הנושא את שמה. נכון, זה לא סוד שערוצי התקשורת המסחריים מקוששים כסף בשלל דרכים משפילות פה ושם על חשבון זמן הצפייה שלנו – אך לא ברור איזה ערך בידורי יש לביקורת הניקיון של קוקה או גיוס צוות אסיסטנטיות שמורכב מהאמהות של שרין, ריוואה, אופק וטליה.

האם יש פה רמיזה על הקשר שבין אימהות (בעיקר מעדות המזרח) ובין ניקיון? האם אני טוענת שלהביא את אמא של שרין כדי לשטוף כלים זה פוגעני? האם אמא של טליה הרבה יותר נחמדה ממנה? האם אני חושקת בפאסון של אמא של ריאווה? האם בא לי ללכת למסיבה עם אמא של אופק? האם כל התשובות לשאלות שלי הן כן? כן.

אמא של שרין וליאור קוקה, האח הגדול | צילום מסך: רשת 13
אמא של שרין וליאור קוקה, האח הגדול | צילום מסך: רשת 13

בקיצור, כנגד ארבע אימהות עמד לו פרק מסוג מסחטת דמעות שנפל עלינו כאילו שיום ראשון לא קשה גם ככה. דרך חלון הפרדה להעצמת הדרמה – כל אחת מהן הפריחה נשיקות, נידבה ספוילרים רכים והזהירה את צאצאיה מפני התבזות חמורה אף יותר (כן שרין, אנחנו מדברות עלייך ועל הלב הדואב שלך). ריאווה אף זכתה להתייחדות רשמית יותר עם אימה בחדר האח, שם התבקשה בערבית מפולפלת להרגיע עם הצעקות, הסיגריות ומה שביניהן כי זה לא נראה טוב. בסוף היום, כל אחד מדיירי הבית אף קיבל סיר תבשילים מהמשפחה בוייב של ערב עדות בשכבה הבוגרת של הנוער העובדה והלומד. שזה מה שתמיד היינו עושות כשנגמרו לנו הרעיונות לפעולה עם ערכים.

האח הגדול | צילום מסך: רשת 13
האח הגדול | צילום מסך: רשת 13

לכל הריקאפים של האח הגדול

בינתיים שרין ומשה מראים סימני התקרבות באופן כמעט מסונכרן עם סימני ההתרחקות משחף שכבר נקלע לתכנון חתונה, ילדים ובית במושב עם טליה. מבחינתו הוא רוצה מסאז'ים בלי מצלמות מתחת לשמיכה. מבחינתה, כבר לגמרי אפשר לוותר על הסקסאפיל וכל הכיף ולמעשה לדלג היישר אל הקטע שגורם לזוגות להתגרש בכעס, חרטה עמוק ובוז כלפי מוסד הנישואים. כרגע רק הסכם ממון עלול לפרק את העסק הזה (שוקינג: טליה לא בקטע). סורי שחף, אפילו אימא שלי יודעת כמה אני אוהבת אותך אבל הבאת את זה על עצמך. עכשיו תתמודד לבד עם הטעויות שחודשיים וחצי של חרמנות גרמו לך לעשות.

שרין ומשה, האח הגדול | צילום מסך: רשת 13
שרין ומשה, האח הגדול | צילום מסך: רשת 13

בעוד שאצל שחף העניינים פורחים בתחתונים, אצל שרין הם כבר נבלו סופית. אפילו המסר שקיבלה מאימא של ומיתיר הבן דודה לא השאיר מקום לספק – זה כבר מתחיל להיות לא נעים לצפייה. נכון, היא לא יכולה לכבות את הרגשות שלה וזו באמת חוויה טראומטית לחיות עם הקראש שלך באותו בית וזה עוד יותר סדיסטי לצפות בו רוקם זוגיות חדשה מול העיניים שלך ומבלי האפשרות לחסום אותו בכל הרשתות החברתיות (והאקס שלי גם מזל שור אז אני יודעת שזה הקטע שלכם).

שרין, האח הגדול | צילום מסך: רשת 13
שרין, האח הגדול | צילום מסך: רשת 13

וכעיקרון כל כך מעט קרה בפרק הזה, שקיבלנו ממנה בעיקר פירורי פאסיב אגרסיב (שוב, כמו האקס שלי) והמון סיבות מומצאות לריב (אוקיי יש פה דפוס) עם שחף, כי צריך לנתב את הכעס המכמיר לב הזה לאנשהו. כרגע עדיין אכפת לו ממנה מספיק כדי להדוף את הדרמה עם ספר תנ"ך והוא יודע שמדובר בתגובה טבעית לתסכול ושברון לב. עם זאת, אני לא מסוגלת שלא לחמול עליה כי מה שקרה לה – קרה לכולנו. בקיצור, לרגל משימת הסרטים אשמח אם מישהו יקרין לה את "הוא פשוט לא בקטע שלך" כדי שתוכל להתקדם הלאה.

טליה האח הגדול | צילום מסך: רשת 13
טליה האח הגדול | צילום מסך: רשת 13