מה השתבש בחיי הנישואים של רוני מאנה וג'ני צ'רוואני?

ג'ני צ'רוואני ורוני מאנה | צילום: אלירן אביטל
ג'ני צ'רוואני ורוני מאנה | צילום: אלירן אביטל

בתו של רוני מאנה, יולי, כתבה מכתב לאביה, שממנו עולה כי חיי הנישואים שלו עם ג'ני צ'רוואני היו סיוט מתמשך. צ'רוואני בתגובה: "חבל שזה יוצא מפרופורציה"

88 שיתופים | 132 צפיות

ג'ני צ'רוואני, 38, דוגמנית ומעצבת פנים, התעוררה אתמול לבוקר מוזר מאוד. זה התחיל בפרסום שמו של בן הזוג החדש שלה איש העסקים גיל גרוסמן והמשיך במכתב האינסטגרמי שכתבה לרוני מאנה, בעלה בנפרד של צ'רוואני, בתו הבכורה מנישואיו למלכת היופי במיל ניקול הלפרין, המאפרת יולי מאנה-לביא, ושהיה מכוון מן הסתם גם לידיעתה של צ'רוואני ובמטרה להכפישה. "מה שיולי כתבה הוא מדם ליבה וכל מה שכתוב הוא נכון", אומר רוני מאנה ל"את" ומוסיף, "וזה עוד לפני שאחיה, הבן שלי סער, דיבר וגם הוא עוד ידבר". 

>> ג'ני צ'רוואני: "אמרו שאני יפה ומטומטמת שנישאה לעשיר"

דבריה של הבת מתארים חיים זוגיים של 14 שנה שעיקרם סיוט אחד מתמשך. וככה כתבה יולי: "אבא יקר שלי. אתה עובר ימים לא קלים, אבל תהייה חזק. זה כלום לעומת מה שעברת, אחרי כל השנים בהן עברת גיהנום, אתה צריך להתעודד שזה מאחוריך. היה חזק והכול לטובה אוהבת אותך ותמיד איתך", ועוד הוסיפה: "חבל לי על כל השנים שבזבזת, על כל השנים שהיית עיוור. שהיית בדיכאון. על כל השנים הכי יקרות וחשובות שבהן במקום להיות אבא וסבא, היית עסוק בלהיות בשקט בבית שלך. בלא לדבר. לא לארח. להתבודד. לא להדליק את האור. לא לשים חס וחלילה כפית בכיור בלי לשטוף אותה, לא לחגוג ימי הולדת וחגים, לא שבתות וקידושים, לא להיפגש עם הילדים והנכדים שלך. לא לדבר עם אחיות ואחים שלך. צריך לחגוג שיצאת לחירות, סוף סוף זכית להכיר את הנכדים שלך וסוף סוף אני יכולה להיכנס אליך הביתה אחרי הרבה שנים שהיה לי ולילדים שלי אסור. המשפחה שלנו ניצלה ברגע האחרון. תהייה חזק. אני איתך. סוף סוף נוכל להיפגש בלי להסתתר, בלי הגבלת זמן ובלי מקומות מסתור. מותר לי ללכת לאבא שלי הביתה. בא לי לצעוק עד השמיים!!! אני בוכה מאושר ומהתרגשות. אני כל כך שמחה שלסאן וריף יש סבא גם מהצד שלי. עכשיו אף אחד לא יפרק לנו את המשפחה". 

הסטוריז של יולי מאנה-לביא | צילום מסך מאינסטגרם
הסטוריז של יולי מאנה-לביא | צילום מסך מאינסטגרם

ואם שאלתם את עצמכם על מה מדובר, מקורב למאנה מספר כי ב-25 בפברואר השנה גילה מאנה כי צ'רוואני, אשתו זה 14 שנים, שכרה לעצמה דירה חודש וחצי לפני כן. "זה הסביר לו את כל ההיעלמויות שלה מהבית", מספר המקורב. "באותו זמן התברר לו כי במשך תשעה חודשים אשתו חיה חיים כפולים ושיש לה מאהב". 

מקורב לרוני מאנה: "ב-25 בפברואר השנה גילה מאנה כי צ'רוואני, אשתו זה 14 שנים, שכרה לעצמה דירה חודש וחצי לפני כן. זה הסביר לו את כל ההיעלמויות שלה מהבית. התברר לו כי במשך תשעה חודשים אשתו חיה חיים כפולים"

מאנה ממש לא היה מופתע מהפרסום על בן הזוג החדש של צ'רוואני: "אני העפתי אותה מהבית. אמרתי לה ללכת. לא רציתי אותה יותר בחיי. וגם צריך לזכור שהיא עדיין אישה נשואה", אומר רוני בן ה-60. 

"זה לא מצחיק אותך?", אומרת-שואלת צ'רוואני בתגובה ל"את". "חבל שככה זה יוצא. רוני הוא אבא של יולי אבל גם אבא של הבנות שלי, אמילי וארייה, ויולי היא גם אחותן ואני אימא של שתי הילדות האלה. בנות נהדרות ותודה לרוני מאנה, הוא האבא שלהן. זה לא הסטייל שלי וחבל שזה יוצא מפרופורציה אבל זו דרכם. יש מישהו שיכול לסתום לרוני מאנה את הפה? גם ראש הממשלה ואשתו לא הצליחו. אז מי אני? לכל אחד יש את האמת שלו ומה אני יכולה לעשות מול בן אדם פגוע?". 

את חושבת שמה שיולי כתבה היום הוא תגובה לפרסום אודות בן הזוג החדש שלך?
"אין תגובה לגבי זה". 

מה את עושה בימים אלה?
"אני עובדת בתחום עיסוקי, וגם פיתחתי פורמולות של שמנים אתריים שנמכרות ישירות דרכי". 

רוני מאנה לא נשאר חייב: "היא מדברת על הורות ואני מקווה שהילדות הקטנות לא יעברו מה שהילדים הגדולים שלי עברו אצלה. מדובר באישה נשואה שחיה חיים כפולים, אבל אני אענה לשקרים ולנוכלויות שלה בבית המשפט. הכול התברר שם. מה שבטוח ייקח ליולי הרבה זמן להשתקם מההתעללויות שלה בה וגם בבן שלי". 

אתה בקשר עם הבנות הקטנות?
"כמובן. יש הסדרי ראייה ואני מקפיד על הזמנים שלי איתן ונהנה איתן מכל רגע". 

אהבה כבר יש לך?
"לא. עוד יגיע הזמן לזה".