אחרי כמעט 13 שנה ביחד: קרן פלס ונועם טור נפרדים

מתוך הפוסט של קרן פלס | צילום: צילום מסך מאינסטגרם kerenpeles@
מתוך הפוסט של קרן פלס | צילום: צילום מסך מאינסטגרם kerenpeles@

מהחדשות האלה הופתענו: הזמרת קרן פלס מבשרת בחשבון האינסטגרם שלה כי היא ובן זוגה נועם טור נפרדים, זאת לאחר כמעט 13 שנה של זוגיות, שני ילדים משותפים ובת מאומצת

88 שיתופים | 132 צפיות

אין ספק שאת החדשות האלה לא צפינו: אמש (רביעי), בשעת לילה מאוחרת, שיתפה קרן פלס פוסט מפתיע בחשבון האינסטגרם שלה, בו הודיעה כי היא ובן זוגה ב-13 השנים האחרונות, נועם טור, נפרדים.

>> הסטייליסט של נועה קירל משיק מותג אופנה לוהט, אבל ממש

פלס וטור, הזכור לכולנו כאחד המתמודדים החמודים ביותר מ"הישרדות", נפרדים, לאחר יותר מעשור של זוגיות ושני ילדים משותפים. בפוסט שפרסמה פלס, צירפה את התמונה הזוגית הראשונה שלה ושל טור מ-2011, וכתבה: "זאת התמונה הראשונה שלנו ביחד, היא צולמה על רקע קשת של אופטימיות, כפי שהאמנו שצריך לחיות וכפי שאנחנו מאמינים גם עכשיו. החיים ואהבת החיים הביאו לעולמנו שני תינוקות, שגדלו להיות שני עולמות ומלואם – ואת אחותם שאימצנו ואימצה אותנו בחזרה", כתבה על בתם המאומצת נועה בל, שהגיעה לביתם כחיילת בודדה והפכה לחלק מהמשפחה.

קרן פלס ונועם טור | צילום: צילום מסך מאינסטגרם kerenpeles@
קרן פלס ונועם טור | צילום: צילום מסך מאינסטגרם kerenpeles@

"מאז ולתמיד המשפחה שלנו שלמה. כל שבר או משבר רק קירבו אותנו ביחד, להיות חברים יותר טובים, להבין את חוסנה של אהבת אמת, ולהיות משפחה שתמיד ניצבת מול עינינו, לפני הכל, גם שעכשיו דרכנו כזוג נפרדות", היא המשיכה. "נועם ואני נפרדים מהזוגיות הרומנטית, אבל מתחברים בעוצמה מוגברת לקשר ההדוק בינינו ונשבעים שוב אמונים לנו כהורים, כחברים, כמשפחה ובני אדם – בשותפות אמיתית ואיתנה. אנחנו מחויבים לברית החברות, ההורות, ולשמירה הדדית על הפלא שיצרנו, בטוב וברע, נמשיך לבחור תמיד בטוב".

אנחנו מאחלות לשניים רק טוב, שיגדלו את הילדים בנחת וישמרו על החברות הטובה ועל הכבוד ההדדי.