הסלבס כבר מכורות: המוצר המפתיע שמבטיח עור צעיר לאורך זמן

ויקטוריה בקהאם | צילום: Neilson Barnard/Getty Images
ויקטוריה בקהאם | צילום: Neilson Barnard/Getty Images

ויקטוריה בקהאם ובר רפאלי הבינו שהדרך לשמור על העור היא קרם פנים המבוסס על הדם שלהן. כמה זה עולה ואיפה אפשר להשיג?

88 שיתופים | 132 צפיות

כמי שקוראת מגזיני ביוטי מקוונים נחשפתי לאחרונה לכמה כתבות בעיתונות האמריקאית בהן מספרות כתבות ועורכות טיפוח על הקרם החדש של ברברה סטרום, רופאת עור גרמניה שמוצריה הפכו ללהיט ועל טיפול הערפד שלה, שאותו ניסו החברות קים קרדשיאן ובר רפאלי. גם סלבריטאיות כמו היילי בולדווין וויקטוריה בקהאם משתמשות בקרם שלה, המותאם לכל אחת באופן אישי ובלעדי ומבוסס על הדם שלהן.

התאהבה בטיפול הערפד. בר רפאלי | צילום: Pablo Cuadra/Getty Images
התאהבה בטיפול הערפד. בר רפאלי | צילום: Pablo Cuadra/Getty Images

>> ומהי שיטת ניקוי הפנים החדשה שכובשת את הרשת

גרמה לבר רפאלי להתאהב, ד"ר ברברה סטרום והבלוגרית קרוליין דאור | צילום: Theo Wargo/Getty Images
גרמה לבר רפאלי להתאהב, ד"ר ברברה סטרום והבלוגרית קרוליין דאור | צילום: Theo Wargo/Getty Images

קרם הפנים עולה 1,400 דולר (כ־4,600 ש"ח) ומכיל מעט דם שנשאב מהפנים של המטופלת, עבר תהליך שבו בודדו את טסיות הדם ותאי הדם לבנים, החדירו אותם אל הקרם וכך נוצר לכל מטופלת קרם אישי שהוא רק שלה ועובד הכי טוב בשבילה. טסיות הדם (החלק בדם שמוזעק למקום "פיגוע" לתיקון נזק בעור) משפרות את מרקם העור, כך נטען. זהו סמן קיצוני ויקר לתחום חדש ופורץ דרך של קוסמטיקה אישית. כך למשל אפשר לחזות בהצלחה הפנומנלית של פנטי ביוטי מבית ריהאנה, על 50 גוני המייקאפ שלה, שפנו לראשונה לכל גוני העור וזכו להוקרה במגזין טיים כאחת מ־50 ההמצאות החשובות של השנה, ב-2017.

זכתה להוקרה במגזין טיים כאחת מ־50 ההמצאות החשובות של השנה, ריהאנה | צילום: Theo Wargo/Getty Images
זכתה להוקרה במגזין טיים כאחת מ־50 ההמצאות החשובות של השנה, ריהאנה | צילום: Theo Wargo/Getty Images

ברחבי הרשת אפשר לענות על שאלונים העוסקים בשיער שלך שיאפשרו להתאים לו את השמפו הנכון, או להצטלם במצלמות מיוחדות המנטרות את העור ומתאימות לך מוצרים. המשקיעים הבינו שייחודיות היא הכול, מבחר החברות המציעות מוצרים אישיים הולך ועולה, הצרכניות מבולבלות מההיצע וכל תחזיות הטרנדים סימנו את ההתאמה האישית כאחד הטרנדים לשנת 2018 ואילך. חברות רבות פונות אל הלקוחה ומבקשות להכיר אותה ואת העור שלה על ידי סריקת תמונה במחשב, שאלון, או שהן מציעות אפשרויות הרכבה שונות של אותו קרם. חברת יובנה השיקה כבר לפני שנתיים ערכה ובה קרם בסיס עם אמפולות שהכילו חומרי אנטי אייג'ינג, הרגעה ולחות, שאפשר להוסיף לקרם בכל בוקר ולערבב. חברת קליניק השיקה בשבוע האופנה תל אביב את המוצר החדש שלה שעונה בדיוק על ההגדרה הזו, ונקרא Clinique iD. הפורמולה משלבת בין בסיס לקרם לחות והמבחנה המצורפת מכילה חומר פעיל לטיפול בעור. מבין המבחנות השונות אפשר לבחור בין טיפול בקמטוטים ובקמטים, טיפול בעור עייף וטיפול במראה של נקבוביות רחבות. כל אחת בוחרת את הבסיס המתאים לה – ג'ל/קרם/קרם ג'ל ומוסיפה את המבחנה שבחרה. קוסמטיקאיות שעובדות בשיטות טבעיות ונטורופתיות שלמדו רפואת צמחים וארומתרפיה מתאימות קרם בסיס עם תמציות צמחים ושמנים ארומטיים לפי צורכי העור והגוף של המטופלת כבר שנים, אבל נחמד לגלות שהקוסמטיקה המערבית מכירה בכך שאנחנו אינדיווידואליות, גם אם מאחורי זה עומד צורך קפיטליסטי.