קעקועים: רוצות להסיר? תכירו את הפתרון האולטימטיבי עבורכן

קעקועים הם לא לנצח. צילום: שאטרסטוק
קעקועים הם לא לנצח. צילום: שאטרסטוק

לאנג'לינה ג'ולי היו עד לאחרונה לא פחות מ־15 קעקועים על גופה. גם ג'סטין ביבר והאלי ברי הם חובבי קעקועים ידועים. האם קעקוע הוא סוג של הצהרה בזמן נתון? האם ויקטוריה בקהאם יודעת מה פירוש המשפט "אני לדודי ודודי לי" שקעקעה על גופה?

88 שיתופים | 132 צפיות

תוכן שיווקי

ג'ולי, ביבר וברי בחרו לאחרונה להסיר קעקועים מגופם. למה? מתברר שיש הרבה סיבות לכך שאנשים מואסים בקעקועים שעל גופם, אבל מסקר צרכנים בארצות הברית עולה כי מחציתם עשו זאת מהטעם שלא אהבו אותם עוד – חלקם לא אהבו את העובדה שהוא דהה על גופם ומיעוטם טענו שלחץ חברתי הכריע נגד וגם שהקעקוע הפריע להם לצלוח ראיונות עבודה. כך או כך, עד לאחרונה מי שרצו להיפטר מהקעקועים חשבו כמה פעמים אם להתחיל בהליך המייגע הממושך והכואב הזה. לא עוד.

את יכולה לשנות את דעתך. צילום: יח"צ
את יכולה לשנות את דעתך. צילום: יח"צ

תשכחו כל מה שידעתם עד היום על הסרת קעקועים וקבלו את ה־Picoway של סינרון קנדלה – מכשיר מהפכני בקנה מידה עולמי של חברה כחול־לבן המובילה את טכנולוגיות המחר בעולם בתחום הרפואי אסתטי ובעלת כל האישורים הבינלאומיים המחמירים.   "מדובר בטכנולוגיה אמינה מאוד, בטוחה ויעילה ביותר להסרת כל סוגי הקעקועים, לרבות צבעוניים, וגם לטיפול בפיגמנטציה ובצלקות אקנה והיא בהחלט מייצגת עידן טכנולוגי חדש", אומר ד"ר אביקם הראל – מומחה ברפואת עור ומנהל המרכז הרב תחומי לרפואת עור ילדים ולייזר H.Clinic אשר עושה שימוש בטכנולוגיית Picoway.

טיפול של ד"ר הראל אביקם, תהליך הסרת קעקוע. צילום: יח"צ
טיפול של ד"ר הראל אביקם, תהליך הסרת קעקוע. צילום: יח"צ

היכן החידוש הגדול?

"המכשיר מייצג בעצם עידן חדש ביישומי לייזר אסתטיים ודרמטולוגיים בזכות מנגנון הפעולה שלו. הוא פועל באמצעות הבזקי לייזר (פולסים) קצרים ביותר מתקדמים מטכנולוגיות ישנות יותר שבהן הפגיעת קרן הלייזר היא תרמית, כלומר נעשית באמצעות חימום הרקמה בפולסי לייזר ארוכים יחסית. אורך הפולסים במכשיר החדש נמדד בטריליוניות השנייה בטכנולוגיית Picosecon Laser. בפועל הלייזר שבמכשיר פולט פחות אנרגיית חום בהשוואה ללייזרים רגילים ולכן הוא בטוח יותר לשימוש".

יותר תוצאות בפחות טיפולים

"עוצמת הלייזר הגבוהה המתקבלת עם כל פולס מייעלת את שבירת הדיו בקעקוע ומצליחה לפרק גם את הפיגמנטים הקטנים לחלקיקים זעירים שהגוף מסלק בקלות בתהליכים טבעיים. אורכי הפולסים הקצרים ביותר ובעלי עוצמת פולס גבוהה מאוד מאפשרים קבלת תוצאות טובות יותר עם נוחות טיפול מוגברת וללא שום פגיעה באזור שסביב הקעקוע או הפיגמנט. מבחינת הרופא מדובר באמינות גבוהה, תפעול קל ותוצאות טובות יותר. מבחינת המטופלים, מלבד נוחות הטיפול מדובר בתוצאות טובות יותר בפחות טיפולים – אם בעבר נמשכו הטיפולים חודשים ארוכים והיה צריך להמתין חודשים בין טיפול לטיפול, היום אפשר לבצע טיפול חוזר בתוך שבועות אחדים ולהגיע לתוצאות הטובות והבטוחות במהירות".

Picoway. צילום: יח"צ
Picoway. צילום: יח"צ

מה לגבי יישומים נוספים?

"השימוש במכשיר הודגם גם בעולם במגוון רחב של אינדיקציות. כשמדובר בפיגמנטציה, הטכנולוגיה החדשה יעילה בטיפול בהסרת וטשטוש תופעות פיגמנטציה שונות, החל מהמלזמה (מסכת ההיריון) אשר נחשבת לעקשנית ביותר מבחינה טיפולית, עד כתמי שמש ונמשים. ממחקר שבדק 24 מטופלים בכתמי פיגמנטציה: 67 אחוז דיווחו על שיפור משמעותי אחרי טיפול אחד בלבד ו־92 אחוז דיווחו על שיפור משמעותי אחרי שני טיפולים. כשמדובר בצלקות אקנה. הטכנולוגיה מבטיחה טיפול יעיל עם זמן החלמה קצר.

המכשיר מבטיח שינוי משמעותי בצלקות  אקנה ושיעורי ההצלחה גבוהים מאד. הטכנולוגיה מזרזת ייצור קולוגן והשיפור ניכר כבר אחרי טיפול אחד".

לפרטים נוספים היכנסו לאתר