קים קרדשיאן: "הילדים משגעים אותי"

קים קרדשיאן, נורת', סיינט ושיקגו ווסט | צילום מסך מאינסטגרם
קים קרדשיאן, נורת', סיינט ושיקגו ווסט | צילום מסך מאינסטגרם

הקורונה לא פוסחת על אף אחד וגם לא ילדים משועממים. קים קרדשיאן מסתגרת בשירותים ומספרת שהיא משתגעת בבידוד

88 שיתופים | 132 צפיות

כבר מעל חמישה שבועות שאנחנו נמצאים בסוג של בידוד ובמציאות שעולה על כל דימיון. כולם מושפעים מהמצב בכל התחומים, וכן גם קים קרדשיאן. כרגיל היא סופגת הרבה ביקורת, הפעם על היותה לא תורמת מספיק למצב. קרדישאן הכריזה ש-20 אחוז מההרווחים של הקולקציה החדשה של המותג סקימס לצד 20 אחוז מהרווחים על הבושם החדש שהוציאה בשיתוף פעולה עם אימא קריס, ייתרמו למאבק בקורונה. הגולשים תקפו אותה שזה מגוחך כיוון שלא מעט אנשים איבדו את עבודתם וסביר להניח שהם לא ייקנו עכשיו מחטבים ובשמים לכן ההכנסות שלה יפגעו וכך גם סכום התרומה שלה ייפחת. "מדובר בתעלול יחצני כדי לסחוט עוד קונים", כתבה אחת הגולשות, ואחרים תהו למה היא לא יכולה פשוט לתרום כסף בדומה למה שאחותה קיילי ג'נר שפשוט תרמה מיליון דולר בלי הקשר של הכנסות.

קים קרדשיאן וקיילי ג'נר | צילום: אינסטגרם
קים קרדשיאן וקיילי ג'נר | צילום: אינסטגרם

לצד טענות הגולשים קרדשיאן מתמודדת עם עוד עניין לא פשוט בכלל בימים אלה – ילדים משועממים. "אני משועממת, הילדים לא עוזבים אותי", במילים האלה פתחה קרדשיאן סרטון שהעלתה לאינסטגרם שלה. בסרטון ניסתה לעשות מדריך איפור קצרצר אך בתה נורת' לא ממש נתנה לה. קרדישאן, שבדרך כלל נראית זוהרת וקורנת, נראית עייפה ולא מאוד מרוצה מהמצב. "תני לי לעשות רק דבר אחד כיפי, אחד", התחננה לבתה.

כבר אמרו שהקורונה לא פוסחת על אף אחד, והסרטון הזה של קרדשיאן לגמרי מוכיח את הטענה הזאת. לא משנה כמה כסף יש לך בבנק, בימים אלה את כמו כולם בדיוק, רודפת אחרי ילדים משועממים. או למעשה בורחת מהם.