קים קרדשיאן לקחה את הילדים לעבודה והם עשו לה בושות מול מיליוני צופים

קים מתארחת אצל ג'ימי פאלון | צילום מסך יוטיוב, The Tonight Show Starring Jimmy Fallon
קים מתארחת אצל ג'ימי פאלון | צילום מסך יוטיוב, The Tonight Show Starring Jimmy Fallon

קים קרדשיאן צירפה את הילדים ליום במשרד: סיינט וסאלם הצטרפו לריאיון שלה אצל ג'ימי פאלון ובערב גם ללייב באינסטגרם ועשו פדיחות מול מיליוני צופים, לשמחת כל האימהות שבעולם

88 שיתופים | 132 צפיות

קים קרדשיאן נמצאת כעת בניו יורק ומקדמת את קו טיפוח העור החדש שלה, SKKN by Kim. וכדי לתבל קצת את העניינים, האימא לארבעה החליטה לגייס לעזרתה שניים מהעוזרים הקטנים שלה, הבנים סיינט וסאלם ווסט. את תחילת נסיעת העסקים שלהם ביום שלישי הם בילו בעצירה ב-The Tonight Show, שם סיינט בן השש וסאלם בן השלוש קיבלו את הכבוד לשבת בשורה הראשונה לראיון של אמם עם ג'ימי פאלון.

באמצע הראיון של הקרדשיאנית, בזמן שסיפרה על ארוחת ערב מביכה עם וויל פארל, עיניו של פאלון זינקו אל הקהל אחרי ששמע יללה קטנה שהגיעה מהשורה הראשונה. "אה, אני שומע ילדים", אמר פאלון, ובשלב זה קים עשתה סוויטץ' למצב אימא: "חבר'ה אתם יכולים להפסיק?" היא פנתה אליהם והזכירה במהירות לילדיה שזו סביבה מקצועית והם צריכים להתנהג בצורה הטובה ביותר. המצלמה הופנתה לסיינט שנראה יושב בגאווה בקהל, עם חיוך חצוף מציץ מתחת למסכה ולכובע האדום שלו. לצדו ישבה חברה של סיינט וסאלם אחיו הקטן עם המטפלת. "חבר'ה, זו הפעם הראשונה שלכם בעבודה איתי. אל תפקששו את זה", היא הוסיפה.

פדיחות בשידור חי | צילום מסך יוטיוב, The Tonight Show Starring Jimmy Fallon
פדיחות בשידור חי | צילום מסך יוטיוב, The Tonight Show Starring Jimmy Fallon

הקרדשיאן בת ה-41 המשיכה את מסעה עם הילדים בעבודה. היא ישבה במושב האחורי של הרכב בעודה נוסעת ברחובות ניו יורק כשהחלה שידור חי עם שני הבנים שלה, סיינט וסאלם. "תגידו שלום!", היא עודדה אותם בשידור הלייב שלה באינסטגרם המונה 320 מיליון עוקבים, "זה נקרא אינסטגרם לייב", אך היא לא ציפתה לתגובה של סיינט, שקפץ לתוך הפריים ואמר: "היי, מוזרים!". זה גרם לאמו להפנות את ראשה במהירות לכיוונו ולנזוף בו: "היי, תפסיק עם זה!",  סיינט חייך חיוך שובב והוסיף, "אם אתה צופה בזה, אני שונא".

קים קיי המשיכה לנסות להתמודד מול הילד הסורר. "היי! סיינט" היא אמרה במרמור שרק אימהות מכירות. "תראה מה אתה מלמד אותו", מה שגרם לסיינט להגן על אחיו הקטן. "הוא ילד טוב! הוא ילד טוב!" הוא התעקש למצלמה, ותופס את סאלם הקטן בכתפיו.

בהמשך שידור הלייב, הקרדשיאן הצביעה על חנות צעצועים ואמרה לילדים הצועקים שלה, "זה משהו שלא תראה כי אתה אומר דברים רעים". בסוף האימא ובניה השלימו, הבנים החלו לשיר על פוקימון, והתיישבו במהירות כשאימא שלהם ביקשה מכל אחד מהם נשיקה. אין ספק שהנשיקה המתוקה הזו התעלתה על כל הבושות שהיו בלייב ההוא. אין ספק שכשהילדים של קים קרדישיאן עושים פדיחות מול 320 מיליון העוקבים שלה ועוד מיליונים שצופים בג'ימי פאלון, כל האימהות בעולם מרגישות הרבה יותר טוב עם עצמן על כל הפעמים שהילדים עשו פדיחות בזום מול כל המשרד, בתיאטרון מול כל הקהל, בקולנוע מול כל הילדים של הקייטנה…ובקיצור- אתן זוכרות היטב את הפדיחות ויכולות להשלים את החסר לבד. אז שוב, תודה לך קים על הנירמול, כולנו יודעות שילדים הן לא יצורים אמינים, אבל כשהם נותנים לנו נשיקה אנחנו סולחות על הכל.