קיילי ג'נר וטראוויס סקוט מתפצלים: כל מה שצריך לדעת

קיילי ג'נר וטראוויס סקוט | צילום: GettyImages/Tommaso Boddi
קיילי ג'נר וטראוויס סקוט | צילום: GettyImages/Tommaso Boddi

קו עלילה פוטנציאלי לעונה הבאה של משפחת קרדשיאן או עוד סלב שלא יודע לשמור את הידיים שלו לעצמו? כל הפרטים על הפרידה הכי מתוקשרת בהוליווד

88 שיתופים | 132 צפיות

אכן, סטורמי: הוציאו את הממחטות כי המיליארדרית הצעירה וראש אימפריית האיפור קיילי ג'נר (22) והראפר טראוויס סקוט (28) הודיעו כי הם "לוקחים פסק זמן בנפרד לאחר שנתיים של זוגיות, וכי הוסכם על משמורת משותפת על הבת סטורמי". באתר TMZ נכתב כי השניים עזבו את ביתם המשותף ועומדים להעביר את השבועות הקרובים בבתים נפרדים. מקורבים של הזוג מיהרו למסור הצהרות לצהובונים השונים מעבר לים כדי להבהיר שלא מדובר בפרידה חד משמעית אלא בפסק זמן: "הם עדיין לא גמרו", אמר מקורב למגזין פיפל. "יש להם בעיות אמון שנובעות בעיקר בגלל לחץ מהעבודה ומסגנון חייהם".

>> קיילי ג'נר שוב חוטפת
>> השמלה המוגזמת שקיילי ג'נר לבשה ליום ההולדת שלה

קיילי ג'נר וטראוויס סקוט | צילום: GettyImages/Neilson Barnard
קיילי ג'נר וטראוויס סקוט | צילום: GettyImages/Neilson Barnard

זו אינה הפעם הראשונה שמערכת היחסים של הזוג מתחממת יתר על המידה, ועם כל הכבוד ל"לחץ העבודה" נראה שמדובר בסקוט שלא מצליח לשמור את הידיים שלו לעצמו. בקיץ האחרון הסופרת, אשת היח"צ והעיתונאית האמריקאית שאלון לסטר כבר חזתה את הפרידה בערוץ היוטיוב שלה. "אתם יודעים מה שמעתי? וכשאני אומרת 'שמעתי', אני אחזור ואגיד שהייתי עורכת של מגזין המון זמן ועבדתי ביח"צ ולכן יש לי הרבה מקורות אמינים. אני שמעתי שלא רק שהוא בוגד בה כל הזמן, שזה לא נראה לי מפתיע עבור אף אחד, הוא הביא את הבחורה מהצד שלו, אחת מרבות, לארוחת יום ההולדת שלו שקיילי ארגנה לו!". לסטר המשיכה ואמרה כבר אז שג'נר נמצאת במערכת יחסים רעילה ושהיא חייבת לצאת משם.

קיילי ג'נר וטראוויס סקוט | צילום: GettyImages/Tommaso Boddi
קיילי ג'נר וטראוויס סקוט | צילום: GettyImages/Tommaso Boddi

מאז נראה שהשניים דפדפו את העניין. הם נראו יחד בפרימיירה של הסרט הדוקומנטרי של סקוט בנטפליקס, "Look Mom I Can Fly", והרעידו את הרשת עם סשן תמונות לוהט למגזין PLAYBOY פלוס ראיון זוגי נוטף אהבה. שמועות על השניים החלו לצוץ באפריל 2017, אחרי שנצפו מחזיקים ידיים בפסטיבל קואוצ'לה, זמן קצר לאחר הפרידה המתוקשרת של ג'נר מהראפר טייגה. הם השיקו את הזוגיות שלהם באופן רשמי בחודש מאי של אותה שנה, אחרי שג'נר נראתה ביוטסון, עיר הולדתו של סקוט, במשחק כדורסל. לא עבר הרבה זמן וכבר בפברואר 2018 הם הביאו לעולם בת ראשונה לשניהם, סטורמי וובסטר.

View this post on Instagram

When Houston meets LA .. ???? @playboy #ComingSoon

A post shared by Kylie ✨ (@kyliejenner) on

שנה אחר כך, נראה שהצעירה למשפחת ג'נר עוברת חודשים לא פשוטים. הכישלון היחסי של מותג טיפוח העור שלה ופרשת הבגידה המפורסמת של הבייבי דאדי של קלואי קרדשיאן, טריסטין תומפסון, בה הייתה מעורבת הבסטי שלה, ג'ורדין וודס העכירו את האווירה המושלמת. הפרידה המתוקשרת מסקוט היא הדובדבן שבקצפת, אבל ג'נר נשארת קלאסית. בניגוד למסורת הפוסטים המרומזים והביצ'יים של הקרשיאנז-ג'נריות, מאז הפרידה קיילי העלתה לאינסטוש תמונות מעוררות קנאה מהחתונה של החברים הטובים ג'סטין ביבר והיילי בולדווין, אליה הגיע לבדה.

קיילי ג'נר וטראוויס סקוט | צילום: GettyImages/Matt Winkelmeyer
קיילי ג'נר וטראוויס סקוט | צילום: GettyImages/Matt Winkelmeyer

מה קורה עם הסכמי הממון והמשמורות? ובכן, השניים אמנם כינו אחד את השניה ברשתות החברתיות "Hubby" ו-"Wifey", אבל הם לא נישאו מעולם. הביג סיסטר קנדל ג'נר התראיינה בשנה שעבר לאלן דג'נרס והודתה כי אם ג'נר וסקוט אי פעם התארסו, היא לא מודעת לכך. תאוריות שונות באינטרנט טוענות כי אם מישהו צריך לקבל מזונות, הרי שלפי חוק יהיה זה דווקא טראוויס סקוט בעצמו ולא קיילי ג'נר, בגלל שההכנסות שלה גדולות משלו בצורה משמעותית.

View this post on Instagram

????

A post shared by Kylie ✨ (@kyliejenner) on

האינטרנט גם לא חוסך בתאוריות מעריצים בנושא, ורבים חושבים כי הכל חלק ממזימה של המאמאג'ר קריס ג'נר כדי לפלפל מעט את העלילה בעונה הבאה של "משפחת קרדשיאן". לנו נותר לקוות שהשניים יעבדו על הבעיות שלהם וינסו למנוע את הטראומה שתיגרם לסטורמי מכל הסיפור.