פרסי האופנה 2019

משפיעניות הרשת של השנה – כל המועמדות

מה שהן אומרות, מצלמות ומשתפות משפיע על עשרות אלפי אנשים, ומניע לפעולה. בין אם זו פעולה אקטיבית של קניית בגדים או פשוט השראה אופנתית. מי מהן תזכה?

88 שיתופים | 132 צפיות

>> להצבעה לחצו כאן

אנו חיים בעידן של מרחב וירטואלי שוקק וגדוש. המדיה החברתית מתפוצצת מאנשים מוכשרים שמעלים תמונות יפות וסרטונים מצחיקים וזוכים לתשומת ליבם של אלפי עוקבים. היום כולם "משפיעני רשת". אבל מי באמת משפיע? עם השאלה הקשה הזו נאלצנו להתמודד בבואנו לבחור את ששת המועמדות בקטגוריה הזו. רצינו לבחור מועמדות שהן לאו דווקא בעלות מספר הלייקים הגבוה ביותר אלא כאלה שיש להן חשבון אופנתי ויפה, שההצצה בו דומה לביקור בתערוכת צילומי אופנה, וחשוב מכול, כאלה שמניעות אותנו לפעולה, מעוררות בנו את החשק להתלבש ולצאת לכבוש את העולם! מי מהן תזכה בתואר משפיענית הרשת בתחום האופנה לשנת 2019?

>> פרסי האופנה 2019 של מגזין "את" – מי, למה, איך ומתי? 

אתי קובו etikobo@

אתי קובו | צילום: שי פרנקו
אתי קובו | צילום: שי פרנקו

אתי (עובדיה) קובו (29) היא משפיענית חדשה יחסית, אבל בזמן קצר הצליחה לצבור לא רק מעל 40 אלף עוקבות באינסטגרם, אלא גם ליצור קבוצת Close Friends אותן היא משתפת בכל מה שהיא לובשת והן זוכות להנחות בחנויות האופנה. היא לא מנפנפת יותר מדי בייחוס המשפחתי שלה (קובו נשואה לעודד קובו, בנו של בבו קובו, הנשוי למירי בוהדנה), וסגנון הלבוש העכשווי והלא מתאמץ שלה שבה את לב העוקבות.

דנה זרמון Danazarmon@

דנה זרמון, המשפיענית בעלת בית ספר לאינסטגרם רתמה השנה את גופה על מידותיו הלא קלאסיות (לדוגמנית) לטובת קמפיין לנז'רי לחברת אינטימה, וגרמה גם לנו לחוש טוב בעור שלנו. עם חשבון אינסטגרם צבעוני ויפהפה ונכונות לדבר גם על הצדדים הפחות יפים בחיים, כמו מחלת הקרוהן, היא מצאה בדיוק את המינון הנכון בין זוהר ואמת.

ירדן הראל Yardenha@

הראל, המנצחת בקטגוריה זו בשנה שעברה ממשיכה לכתוב, לצלם ולהפיק תכנים מעניינים עבור בלוג האופנה שלה, הכוללים הפקות אופנה וראיונות עם אושיות מעניינות ולהרשים אותנו תמיד עם לוקים מושקעים ואופנתיים, כמו גם תיירות רשת, כי בואו נודה, כל הפקת אופנה זקוקה ללוקיישן לוהט. לאחרונה בישרה ל-284 אלף עוקביה בשורה משמחת במיוחד על ההריון הפונדקאי שלה ושל בן זוגה, לאחר מספר שנים של טיפולי פוריות קשים שלא צלחו.

ירדן חי yardenhay@

בעזרת אמונה בעצמה הצליחה ירדן חי להגיע ל-173,000 עוקבים עבורם היא מהווה מודל יופי במידות גדולות. היא יפהפייה, חכמה, מצחיקה וגלויה, לא מתנצלת על שום דבר ולא מחפשת אשמים: היא פשוט נהנית מהחיים ורואים את זה.

מור קציר Morkatzir@

מור קציר, דוגמנית העבר שחזרה בתשובה אחראית על פיד סופר אלגנטי ומוקפד, ומוכיחה בהצלחה יתרה שאמונה והקפדה על צניעות אינן אבן נגף בדרך לחוש סטייל מושלם. השנה השתתפה בקמפיינים לרשתות מנגו ופקטורי 54.

נטלי דדון Natalydadon@

View this post on Instagram

F I L A ????

A post shared by Nataly Dadon (@natalydadon) on

מחלוצות השימוש באינסטגרם, דדון הפכה את הפיד שלה למסלול דוגמנות בו מככבים מיטב הטרנדים והלוקים, לצד צילומי משפחה שלה ושל בנה. החיים נראים נוצצים, אבל אנחנו נמסות דווקא מהתמונות של דדון עם ריף, בנה. אם היה לנו לייק על כל קמפיין אינסטגרם שעשתה השנה היינו ברשימה הזו בעצמנו.

>> להצבעה לחצו כאן